Dengesiz

66 5 0
                                    

Beni okula götüren ayaklarım değil devamsızlığım.

Vicdan mahkemesi kurulsa sen müebbet yersin,  karakter kıyafet olsa sen ona bir küçük bedensin. Konu  diyorum adamlığa geldi sen kalk istersen.

Sen en çok bana yakışıyorsun gerizekalılık yapma.

Özel numara yoktur canı sıkılan eski sevgili ve kankası vardır.

Annem az önce,  nasıl güvenip kıyafet alıyorsunuz internetten dedi.  Ben güvenip internetten damat getiriyordum az daha diyemedim.

Nerde öküz varsa beni buluyor.  Büyükbaş hayvancılığa girmeyi düşünüyorum.

Kadın 60 yaşına gelmiş Facede duvarına "ben seçilmem, seçerim" yazmış.  Kesin hacca gidecekti kurada adı çıkmayınca diyanete trip atıyo.

Mavi dolunay varmış psiklojimiz olumsuz etkilenebilirmiş.  Normalde psikolojimiz lokum gibi zaten,  nasıl mutlu olacağımızı şaşırıyoruz.  Mavi olsun lâcivert olsun isterse çingene pembesi dolunay olsun yine aynı.

Eğer haklıysanız sizi üzene bu dünyada cehennemi yaşatmaya çalışın.  Yok öyle sabreden derviş cart curt.

Sen deli ben manyak birbirimizi hiç bırakmayak.

Sıradan çinko karbon pil gibi erkenden tükendim.  Ne kadar orospu çocuğu varsa duracell gibi dimdik ayakta.

Profil resminde herkes ponçik minnak pamuk prenses ama gerçekte le le le sakine.

Ne kapitalizm ne sosyalizm sadece nakitsizim.

Ahirette küfürden yargılanırken İngilizler bizden çok avantajlı sadece fuck var bizde öyle mi bütün hayal gücümüzü bu konuda kullanmışız.

Kızın yüzündeki kontür benim telefonumda yok hala ben doğalım ya diyo delircem.

Flört mlört boş iş seda sayan'ın da dediği gibi EVLENECEKSEN GEL.

Bugün hoşlandığım çocugun ayağına bastım inş vermek istediğim mesajı almıştır.

Okul, ben ayrılmak istiyorum. Çok kıskanıyo ya neymiş haftanın beş günü onunla olucakmışım.  Yok daha dersler.  Teneffüs de beş dakikaymış bu ne kıskançlık. O da yetmezmiş gibi hafta sonu gezmeyeyim diye kurs açmış.

Haksızlığa asla tahammül edemezmiş bak bak sanki bize haksızlık yapılınca halay çekiyoruz.

Endamın yetmez beyin şart şekerim.

Ağrı kesici iğne yaptım amca dedi ki; hemşire kızım bişey daha istiycektim,  iğne yeri çok ağrıyor bi ağrı kesici yapıversen.  Ben şok tıp çaresiz.

Sen benim ilk defa bir başkasında kendime rastlayışımsın.

Atlattın zannediyorsun ama giderken köşeyi döndüğün an kaldırıma çöküyorsun o gidebildiğini sanıyor ama sen hala bir duvarın arkasındasın.

Rakı cevabı bulmak için değil soruyu unutmak için içilir.

Umut,  herşeyden muaf.

Ulan eros kerhaneden mi atıyorsun oklarını?  Nerde bir orospu var onu sevdiriyorsun bana.

Ne zaman bir şeyden vazgeçseniz o şey size geri gelir. (Murphy yasası)
Vazgeçtikten sonra gelen şeyin ağzına sıçayım(ben)

Sizi en çok etkileyen dizi sahnesi
-cennet mahallesi -kaçırılan yunusun mektupta akrostişle  POLONEZKÖYDEYİM yazması.

Teyzem kuzenime ıphone 8 hediye etti.  Kuzenim sadece teşekkür etti. Ben olsam kendimi bıçaklar  kanımla yere "size aşığım canım ailem" yazardım.

Adama kolonya uzatıyorum.  Aman az dök diyor.  Üstüne damlatmamaya falan çalışıyor. Sanki uranyum döküyoruz orospu çocuğu al ferahla işte.

Boyum 1.53 sevgilim soluna döndüğünde beni göremeyip tam telefonu çıkartıp nerdeyim diye sorarken farketti. Biraz üzgünüm.

Dün  gece başucumda yanan mumu söndürmeyi unutup uyumuşum.  Sabah uyandığımda hala yanıyordu.  Hiç düşünmeden söndürdüm.  İşte insanlar böyledir. Siz her ne kadar karanlıkta yanarak ve eksilerek ona ışık olmaya çalışsanız da güneş doğduğunda "onun için hiçbir şey yapmamak"'la suçlanırsınız.

Annemle bi arkadaşına denk geldiğimizde klasik laf "ay bu senin kızın mı?" yok aq merak ettim ne konuşacaksınız diye ondan durdum.

Sınavdan önceki gece hafızamı yüzde yüz oranında doldurup  sınavdan çıktığım an tümünü sile basmış gibi her şeyi unutuyorum.  Kağıdı tekrar gösterseler "bunları ben mi yazmışım" derim.

4 yaşındaki kuzenim pardon demeyi öğrenmiş birisine kızınca sağlam bi tane geçirip "pardon" diyo.  Anlaşılan kelime dağarcığıyla beraber çakallığı da gelişmiş.

Canı çıkana kadar sevmeli insan kıyafetleri çıkana kadar değil.

Yaza kadar evlenme potansiyeli olan bütün tanıdıklarla bi bahane bulup küsmem lazım.  Çeyrek altın 300 olmuş siz aynı evde televizyon izliceniz diye borca giremem.

Whatsapp'a üçüncü mavi tik gelsin istiyorum.  Okuduğunu anladı manasında.

Diyetisyen bey diyo ki regl dönemindeki tatlı krizlerini bir bardak süte tarçın atarak geçirebilirsiniz.  O bardağı senin kafana atsam daha çok rahatlarım.

Dışarı çıkarken "aman kızım dikkat et kendine" demek yerine "aman oğlum unutma seninde anan bacın var" demeli bence tüm anne ve babalar.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin