Eeesi sağlık.

97 10 2
                                    

Annem böbrek taşı düşürüyor,babam kum döküyor. Ev ev değil hafriyat şirketi.

En masum ayrılık ölümdür, geri kalan her sebep orospuluk içerir.

Zamanım az geleceksen azrailden önce gel.

İsmini hatırlayan son kişi öldüğünde hiç doğmamış olacaksın.

Ne bileyim, sen öyle arka arkaya fotoğraflarımı beğenince bende gittim düğün salonu tuttum.

Ya adam gibi sevmelisin, rol yapmadan. Ya da siktir olup gitmelisin bu şehir bir intihara sahne olmadan.

Dünyaya bir kere geliyosun ve ulaşmak istediğin tek yer gözleri.

Hayat sonsuz zannedilen bir gün..

Olsun demekte zor artık.

Derin depresyonda olan ve ara ara intihardan bahseden kişiler neşeli bir döneme girerlerse psikolojide bunun intihar habercisi olabileceği düşünülür. Çünkü karar alınmıştır, acı bitmiştir.

Ben senin bana gelirken cevirdigin filmlerin ilk seansını sikiyim.

Erkeklerin aşkını ilan edişi "lan seviyoz iste daha napalim"

Yıldızlar gökyüzünde buluşur, biz onlara yeryüzünden el sallarız. (Allah rahmet eylesin.. Halit Akçatepe)

Bi doğduk konu nerelere geldi.

Şaire sormuşlar "giden midir terk eden yoksa kalan mı?" Şair cevap vermiş "giden gittiginde kalan susuyorsa, kalan çoktan terk etmiştir gideni.."

Görmek icin can atan görünce bakmayan tek kişi ben olamam.

Herkesin bir eksiği var, onunki bendim.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin