Şu sıcak havalarda senden nasıl sogudugumu duysalar ismin klima markası olurdu yemin ediyorum.
Vazgectiklerim sizin olsun, benim olanı zaten alamazsınız.
'Kim dokunduysa ona git' diyeceğim ama dünya turu atmandan korkuyorum.
Annesine bağırır sevgilisine kıyamaz. Ay götüm.
Yollu manitayla şekil yapmak, kiralık arabayla yanlamaya benzer.
Kazayla doğabilme ihtimali olan bir canlı için, çok mu iddiali yaşamaya çalışıyoruz?
'Sol' kimisine yön kimisine nota kimisine ideolojik kavram olsa da 'sol' bizde baştan aşağı yangın yeridir.
Biz kimseyi satmadık, herkes kendini birilerine kiralamış.
Günah işlemeyle deprem olsaydı, çocukların taciz edildiği vakıflar helak olurdu.
Pişman olacağınız seyler yapmayın, affedecek kadar iyi biri değilim.
Şu vazgecilmezim ayaklarını bırak, çekerler siktiri kalırsın yalın ayak.
Herkes hata yapar benimkiler sanat eseri.
Götünü kaldıracak kriko arayan sanayiye gitsin, orda motor ustası çok.
En çokta canımı kim sıkıyor biliyor musun? Bilmiyorsun işte, kendinden bile haberin yok senin.
Bakkal defteri gibi kalbi var hâlâ "aşk adamıyım" diyor gavatım demiyor.
Sadece sonuç paragrafını görüyorsunuz. İnsanların giriş ve gelişmede neler yaşadığını bilmeden özet çıkarmayın.