hsnhsnhsn

155 10 2
                                    

Gözlerimi yumdugumda aklıma ilk gelen sey sensin. Aşk bir savaş olsaydı. Bu "ateş etmeyin teslim oluyorum" demek olurdu.

Cesaretimizden şüphesi olanlar şansını denesin kardeş.

Her başarılı insanin arkasında düşmesini bekleyen en az bir ibne vardır.

Fotoğrafına bakıp gülüşün yerim dediniz mi hic?

"Kendine iyi bak" demenin "seni seviyorum" demek olduğunu da sen öğrettin bana. İşte bu yüzden kendine iyi bak.

Herkese günaydın, sana el fatiha.

Kendimden emin bir şekilde I-III şıkkını işaretlemişim de cevap yalnız II çıkmış gibi birgün.

Bir sigara daha yakalım mı? Uzakta olupta burnumuzda tütenlere?

Çünkü sen trafoma elektrik oldun.

Otobüste yanımda oturan kız mesaj atarken eliyle telefonu kapıyor. Sanki çok meraklıyım senin sevgilinle 8'de meydanda buluşup sinemaya gitmene.

Kim arkamdan konuşuyorsa Allah onun belasını versin. Ben birinin arkasından konuşuyorsam vardır bir bildiğim Allah yine onun belasını versin.

Canım ben seni hiç boşuna kalbimin oralara koymiyim sonra lekesi zor çıkıyo.

Eve gidince haber ver denilmesi çok güzel be.

Bana dokunanı yakıyorum ama sen dokunursan beraber yanarız.

Delikanlılığında bir raconu var tayt gibi pantolon,babet giyeceksen bacımsın bilader sikeyim modasını.

Düşünmek için vaktin var. Unutma unutmadan olmuyor.

Birine güvenmek şey gibi evin koridorunda bütün ışıklar kapalı yürümek gibi, bir yere çarpma olasılığın yüksek ama tüm dönemeçler ezberinde.

Mutlu bir hikaye olabilirdik, hüzünlü bir şiiriz artık.

İlkler çok başkadır cok.

Tekel bayiine girip 2 bira istedim. Adam, ben sana bira veririmde sen gençliğini kimsede bırakma geri vermezler, dedi.

Siz vurdunuz da biz mi ölmedik.

Sen;canımdan içeri, canımdan öte.

İçimdeki şeytanın gülüşündeyim.

Sen matmazel, ben müptezel.

Kızlar polis gibidir ellerinde bütün deliller mevcuttur ama sizin suçunuzu itiraf etmenizi beklerler.

Ben artık ilişkiniz nasıl gidiyor diyen magazincilere iyi akşamlar arkadaşlar deyip lüks otomobilime doğru hızla yürümek istiyorum yahu.

Ben küçükken bordo berelileri trabzonsporlular sanırdım.

Yavsaga bak; "ben japon değilim, koreliyim" diyor. Burası türkiye aslanım, koreli olman japon olduğun gerçeğini değiştirmez.

Sevgili keser,pek kıymetli sap ve aziz devran döneceğiniz söylenmişti. Böyle bir planınız varsa kesin tarifi öğrenebilir miyiz.

Sıkıntılı günlerimizde üç maymunu oynayanlara, mutlu günümüzde sirk hazırlamak boynumuzun borcu olsun.

Kartları kader karıştırır biz oynarız.

Her beşik içindekine sorar: "NERDEN"
Her kefende içindekine sorar : "NEREYE"

Çağımızın hastalığı bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak.

Piyasa çok canlı herkes birbirini satıyor.

Ki, kalbin kemiği yoktu sen onu da kırdın.

Ağlatip da gülene inşallah yazıklar olmuştur ya.

Hayırlısı sen ol istiyorum.

Başkalarına musaitsen beni meşgul etme.

Gel hasret nedir anlatayım sana. Sen deniz ben ankara.

İçimizden gelenleri yazıyoruz. İçimizden gidenler için.

Gülümse derler elimde değil, beni gülümsetenler yerinde değil.

Her sayfasını başka birinin yazdığı bir roman oldum artık.

Oysa ben ondan sana fayda gelmez diyenlere rağmen sevmiştim.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin