Arkamdan atıp tutmanın üç nedeni olabilir. Ya fesatsındır. Ya salaksındır. Ya da koyduğum mesafede kalmışsındır.
Çok gördük gemileri yakıp gidenleri hepsi yüzerek geri döndüler.
Ne sarışın ne kumral ne esmer. Sadece karakter.
Şu geniş dünyaya sığmayan gönül, bir odaya kapandı kaldı.
Sende haklısın bu kadar ilgiyi eşeğe göstersem kendini aslan zannederdi.
Türkiye'ye gelen Suriyeliler bile sevgili yaptı. Ben nerde hata yapıyorum anlamadım gitti.
Hoca sınav tarihlerini söyledikçe kalp krizi riskim artıyor.
Bizim okul ülkenin gerizekalı ihtiyacını karşılar, ihracat bile yaparız.
Çoğunlukla sevdiğimiz insanlar bizi sevmez. Romeo ve juliet istisnaydı kaide değil.
Kırıp durarak üzüp geçerek seni seviyorum demeyin. Bakın bir çiçeği yolarak büyütemezsiniz.
Stalk hayranlık değildir nedensiz de yapılır bazen küçük bir kin için fake hesap bile açılır.
Elini sallasam ellisi ama elini tam olarak ne tarafa sallayacağımı bilmediğim için yalnızım.
Ve sonra adam dedi ki seni görmediğim her gün hayatıma devamsızlık olarak yazılsın.
Arkamdan kazdığınız kuyuya sizi gömerim. O yüzden büyük kazın ki kıçınız açıkta kalmasın.
Dedeme öğüt versene dedim. "Şarjını doğru kişi için harca" dedi. Tam bir 21.yy dedesi.
Sevgiliye zorla eski ilişkileri anlattrıp kıskançlık krizi geçirmek.
Kendisi tekli koltuğa sığıyor. Egosu 3 oda 1 salon.
Canım pantolonunu google play store'dan mi aldın. İndiren indirene.
İlk imkansız aşkım ilkokuldaydı. O sabahçıydı ben öğlenci.
Gittiğin yere şeref bırak ki ayrıldıktan sonra ananı değil anını konuşsunlar.
Son görülmesi, profil fotoğrafı ve mavi tik aynı anda kapalı olanlar bana mesaj atmazsa sevinirim. Cinlerle konuşmuyorum.
Test çözüyorum. İlk soruyu yaptım cevap doğru çıktı. Kitabı kapattım. Net oranı %100 sonuçta. Her şeyi zirvede bırakmak lazım.
Bi kız arkadaşım var. 1.85 boyunda basketbolcu. Bugün bi çocukla buluşacaktı. Nasıl geçti diye sordum. Napalım çaycı hüseyinle şükrü gibi dolaştık ortalarda diyo.
Sesin diyorum savaşın ortasında özgürlük sloganı gibi.
Alayınız ateş olsanız sigaramı yakamazsınız.
Lanet olsun böyle ezberci eğitim sistemine, 512mb hafızam kaldı bi sayfa daha ezberlersem anneannem veya dedemi silmek zorunda kalıcam hafızadan.
Sünnetçi bile görmemiştir senin gördüklerini. Sorsan hala annenin o masum kızısın.
Sanki ben çok mantıklı kararlar alıyormuşum gibi arkadaşlarımın bana sürekli fikir sorması.
Annem "facebook güvenli değilmiş. Mesajları oluyormuş bende kapatıcam" diyor. Valla artik çok geç. Senin teyzeme attığın dantel örnekleri çoktan CİA'nın eline geçmiştir. Trump'a masa örtüsü koltuk kenarı falan örüyorlardır.
Olum ben okuduğum kitabı bile kıskanıyorum, başkası altını çizdiklerimi okursa diye.
Köyde bir horoz vardı. Her sabah bağırıp dururdu. Birgün sesi kesildi. Sahibine sordum "horozun sesi neden gelmiyor? " dedi "cemaat şikayet etti. Bizi uyutmuyor, bırakmıyor ki uyuyalım. Bende kafasını kestim. " o gün anladım ki halkı uyandırmak isteyenlerin başını kesiyorlar.
Hala sevgilisine sosyal medya hesaplarını kapattıranlar var. Açık açık "sana güvenmiyorum, yanlış yapma potansiyelin var" diyemeyen suçu twittera instagrama atıyor. Yoksa o da biliyor. Nerde nasıl davranacağını bilen sağlam birine her yerde her türlü güvenilir.
Kahve gibi kahpeler var 40 yıl unutulmayan.
Sevmediğiniz kadının tenine dokunmadığınız gün "adam", Sevmediğiniz adamı yalnızlığınızda kullamadığınız zaman "kadın" olacaksınız.
Sana taş atana sende çiçek at demiş atalarımız. Ben saksı ile atsam olur mu?