hay allahım ya!!

89 6 0
                                    

Adamlar üşenmemiş "en yaşanabilir şehirler" listesi yapmış. Müslüm baba "senin hasretin varken bu şehirde yaşanmaz" deyip kapatmış konuyu.

Toygar ışıklı da orospu çocuğusun diyemeyince acimasizsin isyankarsın vefasizsin diye sıralamış. Kibar adam.

Aramızda birşeyler var sanıyordum meğer şizofrenmişim.

Düşmeye götü yemeyenler uçurumu meşgul etmesin.

Sen benden daha iyilerine layıksın diyen sevgili o zaman bul tanıştır öyle git.

Matematikten zerre anlamaz ama menfaatlerini eksiksiz hesaplar şerefsiz.

Kalbimi kıran sensin ama o kalbi yeniden canlandıracak olan da sensin. Ne acı.

Yüzüne uzun uzun baktıktan sonra ben bundan nasıl vazgeçicem hissi.

"Ben ne bok yedimde benden soğudun" demiyor da sen bana artık eskisi gibi ilgi göstermiyorsun diyor.

Yaşadıklarımızdan pişman değilim ama tanıştığımız güne gitsek merhabadan öteye geçmezdim.

Ardından çaresizce bakarak canın sağolsun diyebilmekse mesele, meseleninde..

Bazen insanlara küfür ediyorum. Sonra sakinleşince haklı olduğumu anlayıp bi daha ediyorum.

Hayatın orospu olur bir orospu uğruna.

Kadın sustu. Sarıldılar. Bir kitap düştü yere. Kapandı bir pencere. Ayrıldılar.

Bir hikayemiz olsun, sonunu beraber tamamlayalım.

Başkası var dedi.

Allah stalkladiginiza bağışlasın arkadaşlar.

Eski sevgilini takip eden kanka şerefsizlgi.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin