kara gözlüm

119 9 1
                                    

Gönül yorgun düştüğünde yürek dilsiz kalır.

Ben daha kendimle geçinemiyorum, sen bi dur.

Sen bi kendine gel de bana gelmesen de olur.

Bizim de pamuk gibi kalbimiz vardi lakin, fasulye yetiştirmeye kalktı gerizekalı.

Ne demiştik; erkek adam odun olur, gerekirse öküz olur ama asla gevşek olmaz.

Bazen lan diyorum kendime. Sonra lanlu lunlu konuşma diyorum. Önce o eli bi indir, akıllı ol falan derken zor ayırıyorlar. Galiba iyiyim işte.

Saat 03:21.. Sahildeyim. Bütün rakıyı bitirdim. Arayacaktım. Numaranı bilmiyordum. Gelecektim, adresini bilmiyordum. Sevecektim, seni bilmiyordum.

Whatsap, instagram, snpchat, facebook hepsinde hikaye var. Bi senle benim hikayem yok zalımın oğlu.

Bedene gusül aldırsan ne olcak, beyinler cenabet.

Gitmek mi zor yoksa kalmak mı, bence sayısal.

Mutsuz olmanıza sebep olan insanları affetmeyin. Verin eline bir top "sektirsin" gitsin.

Babam kumandayı cebinde kahveye götürmüş. Annem bu sefer kesin boşar bu adamı.

Onun egosu benim legom olur sebastian.

Neymiş efendim kalbi besleyen sey sevgiymis. Koroner arterlerin bi tıkanırsa görürsün sevginin beslemesini.

İki yüzlü insanların neyini beğenmezler anlamıyorum. İki tane yüz işte çevir çevir tükür.

"Bana iyi geliyorsun" diyen insan. Tedavisi bittikten sonra taburcu olacaktır.

Bizden eliti kaliforniyada.

Düşünsenize sevdiğiniz iki sokak ötede oturuyor.

Ulan tenezzül edip arkandan konuşmuşuz. Daha ne istiyorsun anlamadım ki.

Kaçta eve döneceksin hayatımla olmaz. Ne işin var kızım bensiz dışarıda geliyorum diyenle olur. Çok güzel olur. Pek güzel olur.

Sana mesaj atmıyorsam neden mesaj atmıyorsun diye mesaj atabilirsin mesela.

Zifri karanlık kuyuların derinliğinde bulduğum umut ışığımsın.

Ne kadar seviyorsun dersen" "nar" derim. Dışımdan bir ben görünürüm. İçimden binlerce sen dökülürsün.

Aksi biri değilim aslında sadece gevşek ve yavşak insanları sevmem.

Yeşil gözlüye "gözlerin aklıma takıldı"
Mavi gözlüye "bir gördüm aşık oldum" bize gelince "sevemedim kara gözlüm" amaan sevme be eksik kalsın.

İnstagramda mesajlasirken "yazıyor" özelliği gelmiş. Ya kardesim bize kimi stalkladigini soyle, yazdığını mesaj gelince anlıyoruz zaten.

Ben asla ağlamam, sadece gözlerim dayanıksız.

Allah'ım ileride bana acı verecek insanları soluma ve yoluma düşürme.

Sonra binlerce kapı açıldı, sonra hepsini ellerimle geri kapattım. Çünkü yaralarıma öyle aşık, sevdama öyle sadıktım.

Hani sevdiğin kişinin gülüşünü izlerken farkında olmadan gülümsüyorsun ya, bu çok mükemmel bir şey değil mi?

Halden anlıyorum diye beni manav mi sandın orospu çocuğu.

Çok da güzel gülüyorsun diye birşey de demiyoruz.

Şeytanın en büyük dostu ağzı gevsek yüreği yavşak olandır. Hadi eyw.


Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin