10.fejezet

4.5K 363 19
                                    

Eljött a hétfő és én késésben voltam, miután tegnap K-Drama maratont tartottam és későn aludtam el. Lábujjhegyen az osztályhoz lopóztam, biztosra véve, hogy senki sem vesz észre.

"Lee Hyejin!"

Nyeltem és megfordultam. Taehyung volt az. Sóhajtottam. "Mit csinálsz te itt?" kérdezte

"Elkéstem" mondtam "Te mit csinálsz itt?"

"Most jöttem vissza a mosdóból." mondta

"Oké, mindegy, menj be először, mert nem akarok még bemenni."

"Persze... Megmondom a tanárnak," fenyegetett

"MI?! Ne, légyszi!" suttogva ordítottam.

"Akkor segíts nekem-" 

"Hé hé! Meg ne kérj, hogy legyek a szolgád, oké? Tudom, hogy nincs semmi felvétel. Nincs is biztonsági kamerád, te őrült." csattantam fel.

"Lee Hyejin!"

Mindketten jobbra néztünk, Mr Kim volt az. 

"Mennem kell!" mondta Taehyung és gyorsan befutott az osztályba, egyedül hagyva engem, miközben Mr Kim felém tartott. Ugh már megint az a dagadt igazgató.

"Elkéstél, nemde?" utasított rendre. Kaptam egy jó 20 perces leckét a késésről és ez átment abba, hogy milyen jó diáknak lenni és rendes időbeosztással élni. Miközben beszélt, állandóan köpködött és egyre idegesebb lettem. Elkéstem az óráról és ő miatta még nagyobb késésben vagyok. 

"... Egyébként Hyejin, elzárás órák után! 2 óra, megértetted?!"

"Igeeenn..." Meghajoltam és befutottam a terembe.

Az egész osztály engem bámult, amikor leültem.

"Oh hello Lee Hyejin" köszöntött Mrs. Kim. A férjével ellentétben, ő türelmes és nem ingerlékeny. Ő elnéző a legtöbb diákkal, de sokan bántják emiatt. A jó dolog, hogy kedves és nem szólna rám. "Miért késtél?" kérdezte illedelmesen. 

"Elkéstem, de a férje leszúrt kint, szóval most még később értem ide. Egyébként, jó reggelt Mrs Kim" mondtam.

Mosolygott. "Oké kedves, vedd elő a könyvedet és folytassuk az órát."

***

Minával kimentünk a folyosóra, hogy elővegyek néhány dolgot. 

"Tejóég megvettem ezt a szoknyát, egyszerűen gyönyörű, virágok annak rajta és-"

Mina félbe lett szakítva, amikor megláttunk a tömeget a folyosó közepén. 

"Hé! Hol van a pénzem!" Hallottam, ahogyan Taehyung ordibál.

Ez a gyerek, komolyan.

"Az nem Taehyung? Te jó ég, annyira rosszfiús" mondta Mina és ráharapott a szájára. Én csak megforgattam a szemeimet. 

Végigküzdöttem magamat a tömegen, Minát hátra hagyva és előre mentem, láttam Taehyungot, éppen egy gyerek gallérját fogta, a szekrényhez nyomta a fiút, miközben Jimin és Jungkook keresztbe tett kézzel bámultak. 

"HÉ KIM TAEHYUNG!" Ordítottam és előre mentem, de Jimin és Jungkook megállított. 

"Woah woah nyugi hölgyem, van egy kis dolgunk, amit el kell intéznünk." mondta Jimin.

Ráléptem a lábaikra és rögtön arrébb léptek.

"Mit képzelsz, mit csinálsz?" mondtam és ellöktem a gyerektől, aki szerintem Lee Jongsuk volt. A tömeg engem bámult. 

Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyvTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang