4.fejezet

5.4K 382 41
                                    

Az óra addig ketyegett ameddig meg nem szólalt a csengő. Minden tanuló futásnak eredt és elindult hazafelé. Megkönnyebbültem, hogy végre vége van az iskolának, de aztán rájöttem, hogy ki kell tisztítanom a WC-ket. Összepakoltam a táskámat és elindultam.

Azonban Taehyung sehol sem volt. Aztán megütött a gondolat. Talán ott van.

Titokban felmentem a harmadik emeletre, vigyázva, hogy senki se találjon gyanúsnak. A raktárhoz futottam és már éreztem a füst szagát.

Megpróbáltam kinyitni az ajtót, de nem sikerült,be volt zárva, szóval kopogtam. "Hé V, én vagyok az, nyisd ki."

Suttogást hallottam mielőtt végre kinyílt volna azt ajtó.

"Ajj, V nekünk a-"

Taehyung berángatott a raktárba és becsukta az ajtót.

Rögtön köhögtem, amikor megéreztem a füstöt.

"Te..." Levegőért kapkodtam.

Megláttam Jimint és Jungkookot, akik engem bámultak cigarettával a szájukban.

Taehyung is cigizett.

"Itt nem tudok...lélegezni" Kiléptem a raktárból és tovább köhögtem.

Felháborodtam azon, hogy cigiznek, de úgy döntöttem, hogy figyelmen kívül hagyom őket és felmentem a legfelső emeletre, elővettem egy felmosót, egy vödör vizet és minden más dolgot amire szükségem lesz.

Nyafogtam,sóhajtoztam, ordibáltam és sírtam amiért ki kellett takarítani a WC-ket. Annyira undorító volt, folyamatosan öklendeztem minden sarok kipucolása után. Egészségügyi betétek voltak a földre szórva néhány fülkében.

2-vel végeztem, már csak 3 maradt. Áthúztam a vödröt a következő fülkébe. Nem tudom, hogy miért zokogtam. Nagyon undorító volt és fárasztó is.

"Miért sírsz?" Mondta egy hang.

Kirángatott a fülkéből és kikapta a kezemből a felmosót és a kefét.

"Nem sírok, az az izzadságom." Mondtam, azt tettetve, hogy letörölöm a verejtékemet.

"Igen, igen szívjad csak a izzadságodat az orrodon keresztül." Mondta nyilvánvalóan és elkezdte sikálni a WC-ket.

"Majd én megcsinálom" Mondtam.

"Fogd be, most takarítok"

"Hozz magadnak felmosót és kefét. Az az enyém."

"Hozz nekem" Mondta és folytatta a felmosást.

Sóhajtottam. Kimentem a takarítószertárba, majd visszamentem a felszereléssel. Én is elkezdtem takarítani.

Délután 5 volt, amikor végre végeztünk. Fáradtan lehuppantunk a földre.

"Hogyan fogjuk kitakarítani a többi mosdót, már 5 óra van. Haza akarok menni és megcsinálni a házi feladataimat."Sóhajtottam.

Ő is sóhajtott. "Megcsináljuk gyorsan és végeztünk is."

Becipeltük a vödröket és a többi cuccot a másik mosdóba. Megjegyezném, fiú mosdóba.

Fúj.

Koszosabb volt, mint gondoltam és a hányás kerülgetett. Ez volt az első alkalmam a fiú mosdóban, nagyon furcsa érzés volt. Nem mertem teljesen lerakni a lábamat. Lábujjhegyen sétáltam a mosdókagylóhoz és megtöltöttem a vödröt.

Körülnéztem.

"Ti nem tudtok rendesen célozni?" Kérdeztem Taehyungot és undorodva néztem a vizeletet a földön.

Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyvTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang