A következő reggel mindenki korán felkelt, körülbelül 6-kor és előkészült a napra.
Megmostam az arcom és visszamentem a sátorhoz, rájöttem, hogy elfelejtettem valamit.
Vissza kell adnom Taehyungnak a kabátját, de nem tudom, hogyan.
Sok gondolkozás után, szépen összehajtottam a kabátját és megkerestem Jimint. Megtaláltam Jimint a pálya szélén.
"Szia Jimin, oda tudnád ezt adni Taehyungnak?" kérdeztem.
Jimin elvette a kabátot és megráncolta a homlokát. "Miért van nálad a kabátja?"
"Csak add oda neki, köszi." mondtam és elsétáltam.
***
Reggeli után tartottunk egy kis szünetet, majd elmentünk a felvonulási térre, ami a pálya mellett volt.
"Jó reggelt srácok. Ma fogócskázni fogtok, az iskola egész területén játszhattok, ami azt jeleni, hogy akármerre futhattok addig, amíg el nem kapnak. Ha elkapnak vissza kell jönnötök a 'börtönbe', ami itt van, a felvonulási téren." mondta Soohyun edző, elég jól hangzott és mindenki izgatott lett.
"6 ember lesz a fogó. Kaptok egy kis festéket és ha elkaptok valaki, egy foltot kell hagyni a pólóján. A többi 34 tanuló, ti nektek futnotok kell és elkerülni, hogy elkapjanak. Nem bújhattok be semmilyen fülkébe és nem zárhatjátok be magatokat sehova. Az utolsó ember, akinek nincsen festéknyom a pólóján, kap egy remek ebédet a 6 fogóval együtt."
Mindenki önként jelentkezett fogónak, mivel így mindenképpen kaphatnak a remek ebédből. A kiválasztottak: Namjoon, Jimin,Hoseok, Jungkook, Jin és Yoongi.
A többiek bementek az épületbe, mielőtt a fogók bementek volna. 5 perccel később elkezdődött a játék. Mindenki szétszóródott és egy jó helyet keresett, ahol elbújhat.
Seojunnal voltam az első 15 percben, de rájöttem, hogy nagyon gyorsan fut. Úgy döntöttem, hogy másik útra indulok, mivel nem tudom utolérni.
Folytattam a futást a második emeleten, de ordibálást hallottam és lépéseket, szóval a biztonság mellett döntöttem és felmentem a harmadik emeletre.
Biztos voltak páran a rajzteremben. Megláttam valakit a zongora alatt. Gyorsan elsétáltam és elindultam a raktárhoz- Taehyung búvóhelyéhez.
Be akartam lépni, de vonakodtam. Taehyung Jiminnel és Jungkookal osztozik ezen a raktáron, mi van, ha a fogók belépnek és meglátnak?
Hirtelen hallottam, hogy valaki ordít, tudtam, hogy ez erről az emeletről jött. Nem haboztam tovább, gyorsan kinyitottam az ajtót és beléptem a raktárba, nagy lélegzeteket véve.
"Ki vagy?" kérdezte egy hang, megijesztve engem.
Nem voltam biztos, hogy honnan jön a hang, de ismerős volt.
A szoba sötét volt és nem voltam biztos, hogy maradjak vagy menjek el, feláldozva a remek kaját.
"H-hyejin vagyok." mutattam be magamat a hangnak, ami nem tudom, hogy kié volt. "és itt vagyok, mert, v-várj. Te Taehyung vagy, ugye?"
Hallottam, hogy megkönnyebbülten sóhajt. "Csak te vagy az. Ne kapcsold fel a villanyt, mert akkor lehet, hogy elkapnak. Miért vagy itt te is?"
"Mert nem tudok máshova bújni és azt hiszem, Jimin kint van." mondtam és Taehyungot kerestem a sötétben.
"Ha?! Jimin? Lehet, hogy ide is bejön! Gyorsan bújj el te hülye gazember!" ordította suttogva Taehyung.
"Nem találok semmilyen helyet, ahova bújhatnék! Túl kicsi ez a hely és mondtad hogy kapcsoljam le a lámpát, koromsötét van itt." mondtam, tényleg nem láttam semmit.
YOU ARE READING
Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyv
Fanfiction「Befejezett」 Mi történik, amikor a jókislány találkozik a rosszfiúval? Lee Hyejin retteg iskolába menni egyetlen ember miatt. Kim Taehyung- az iskola hírhedt bajkeverője. Taehyung és Hyejin mindig veszekednek, amikor egymással szembe kerülnek, senk...