18.fejezet

3.8K 311 37
                                    

"Ne sírj többet." mondta Seojun és megsimogatta a hátamat. Bólogattam és letöröltem a könnyeimet.

"Elmegyek gyorsan a mosdóba" mondtam neki és ő megvárt kint.

Megmostam az arcomat és megláttam magamat a tükörben-a szemeim pirosak voltak, az orrom is. Sóhajtottam. Miért kellett rám ordítania? Nem csináltam semmi rosszat!

Kimentem és Seojun mosolygott. "Menjünk, beszélgessünk valahol." mondta.

Bólogattam és felmentünk a lépcsőhöz, ami a harmadik emeletre vezet. 

Leültünk a lépcsőre. "Akarsz mondani valamit?" kérdezte.

"...Nem tudom." mondtam.

"Nem fojthatod magadba az érzelmeidet. Ha el akarod mondani, akkor meghallgatlak." mondta.

Sóhajtottam. "Mielőtt te átjöttél ebbe az iskolába, Taehyung és én mindig veszekedtünk. Mostanában barátkoztunk össze, egy kicsit, de kezd visszatérni a régi énje, vagy rosszabb."

"Ah... az szomorú. Tetszik neked?" kérdezte és a szemembe nézett.

Ránéztem és a válaszon gondolkodtam. 

Elfordítottam a fejemet és mondtam: "Nem." 

"De úgy tűnik, hogy szomorú vagy amiért kiabált veled." mondta.

"Csak kínosan érzem magamat." válaszoltam.

"Rendben" mondta. "Miért nem randizol velem?"

"Ha?" Ránéztem összezavarodva.

"Randizol velem, hogy elfelejtsed azt, ami közted és Taehyung között van. Plusz megvédlek tőle." 

Bámultam magam elé, mert nem tudom, hogy mit mondjak.

"Tetszel nekem" mondta és kacsintott.

Bevallotta az érzéseit, ez volt az első eset, hogy valaki ilyet mondott nekem. 

"M-miért...M-mi?"

"Akkor ez egy igen?" kérdezte.

Rámosolyogtam "Oké." 

"Szeretlek, Hyejinnie" mondta és becsípte az arcomat.

***

18. fejezet vége: Seojun és Hyejin beszélgettek, majd visszamentek az osztályba és a tanár beszedte a házikat, de Hyejin nem csinálta meg az övét. Taehyung gúnyolódott Hyejinen, aki mérges lett és ráordított az osztály másik feléből. Veszekedni kezdtek ,szóval  Ms Jung kiküldte őket, hogy álljanak kint feltett kézzel. Egymás mellett álltak, Taehyung hirtelen megkérdezte Hyejint a kapcsolatáról Seojunnal. Hyejin eléggé meglepődött, hogy Taehyung tud róla. Taehyung szarkasztikusan nevetett, elmondta, hogy hallotta, amikor a lépcsőnél beszélgettek.  A fejezet azzal végződik, hogy még mindig nagyon ridegek egymással.

Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyvOnde histórias criam vida. Descubra agora