13.fejezet

4.3K 315 61
                                    

Az első óra osztályfőnöki volt. Az osztályfőnök bejött az osztályba, de egy fiúval aki annyi idősnek nézett ki mint mi. Egy kicsit le volt barnulva, a haja jól volt fésülve és az egyenruhája rendezett volt. Magas volt és hibátlan bőre volt. Nem nézett ki 100% koreainak, de az biztos volt, hogy jól nézett ki.

"Rendben tanulók, van egy új barátunk, csatlakozni fog hozzánk az év végéig."  mondta nekünk Ms Jaei és ránézett az új fiúra.

"Sziasztok" köszöntött minket teljes magabiztossággal. "Lee Seojunnak hívnak. Remélem találok itt barátokat."

Senki sem mondott semmit.

"Rendben Seojun, leülhetsz öm..." Ms Jaei egy helyet keresett.

Az egyetlen szabad hely Jin mellett volt.

"Rendben, Taehyung te Jin mellé ülsz és Seojun, menj, ülj le Hyejin mellé." mondta

Mielőtt Taehyung reagálni tudott volna, az a Seojun csávó már elindult felénk.

Taehyung pár másodpercig a fiút bámulta, majd rám nézett. Keresztbe tettem a kezeimet és vártam, a szemeimmel kínosan a padlót néztem.

Taehyung felállt és Jin mellé ült, ami ugyanabban a sorban volt, az utolsó sorban, de 4 paddal arrébb.

Seojun leült mellém. "Szia" mondta és kinyújtotta a kezét.

"Nem szoktunk kezet fogni Koreában." mondtam kicsit dühösen.

"Oh," felállt és meghajolt, miközben az egész osztály minket bámult.

"Hé! Ülj le" ordítva suttogtam. Gyorsan le is ült.

Az osztályfőnök eligazítást tartott, elmondott néhány dolgot és a vizsgák időpontját.

Ránéztem. "Nem vagy koreai, ugye?"

Enyhén kuncogott. "Az anyukám koreai, az apukám kanadai. Kanadában születtem, de tudok egy kicsit koreaiul, szóval itt vagyok."

"Miért nem maradtál Kanadában?" kérdeztem

Félrenézett egy kis ideig. "Hát, a szüleim elváltak és most az anyukámnál vagyok, új nekem Korea."

Nem szóltam semmit, nem tudtam, hogy mit válaszoljak. Láttam rajta, hogy tényleg új volt, mert össze-vissza beszélt és kicsit dadogott.

Mindketten csendben ültünk és figyeltünk az órára.

***

"Nagyon örülök, hogy mindenki beadta a biológia projektet hétfőn, kijavítottam a munkátokat, szóval nézzétek meg a pontjaitokat. Ki fogom tenni a faliújságra." mondta Ms Gil.

Mindenki kíváncsi lett és a faliújsághoz futott, miután a tanár kirakta, kivéve Taehyung és Seojun.

Végigfutottam a listán az enyémet keresve.

"Yoongi & Namjoon- 4
Mina & Jungkook- 5
Jimin & Hoseok- 3
Hyejin & Taehyung- 5..."

Odafutottam Taehyunghoz és felébresztettem. "HÉ! 5-ŐST KAPTUNK A HUMÁN TANTÁRGYAK PROJEKTRE!" mondtam izgatottam. A szemei kikerekedtek és mosolygott.

"Komolyan?" kérdezte. Bólogattam.

"De én dolgoztam a legtöbbet, szóval tartozol nekem." Mondtam és kinyújtottam a nyelvemet.

"Elnézést? Én adtam az ötleteket, oké?" válaszolt

"Neem, legközelebb meghívsz ebédre." mondtam. Letette a fejét a padra és tovább aludt.

Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyvWhere stories live. Discover now