39.fejezet

3.4K 291 11
                                    

"Köszönöm szépen, tartsa meg a visszajárót." mondtam a taxisnak, miközben fizettem.

Kiszálltam a taxiból és elmosolyodtam. Körbenéztem és beszívtam a friss levegőt. 'Milyen régen jártam itt.' Gondoltam sétálás közben. 5-6 hónap után, végre újra Szöulban vagyok!

Megálltam ebédelni, mielőtt elindultam volna valahova. Sétáltam még pár méter és megérkeztem a házhoz. Becsengettem és vártam, hogy kinyissák az ajtót.

Pár pillanat múlva megmozdult a kilincs és kinyílt az ajtó, Mina állt előttem. Az arcán nem volt semmi érzelem és úgy állt az ajtóban, mintha földbe gyökerezett volna.

"Szia?" köszöntem neki.

"H-Hyej-jin?!" dadogta, amitől elmosolyodtam. Hirtelen sikított egyet és jó erősen megölelt.

"Hé hé! Most már elengedhetsz, mielőtt még megfulladok." mondtam és végre elengedett. Rám mosolygott. Látszott rajta, hogy nagyon boldog.

"Miért nem szóltál, hogy jössz?!" kérdezte lebiggyesztett szájjal.

"Ah... csak meg akartalak lepni. Nem is engedsz be?" kérdeztem vigyorogva.

Elmosolyodott. "Gyere be, gyere be." mondta. Bementem és leültem a kanapéra.

Mina leült mellém, még mindig mosollyal az arcán. Ránéztem és kuncogtam. "Hé, miért nézel így?" kérdeztem.

"Semmi, csak olyan boldog vagyok, hogy itt vagy. Amúgy jössz ma suliba, ugye? A szilveszteri bulira?" kérdezett Mina.

"Igen... Mindenkivel találkozni akarok. Már nagyon szeretnék találkozni Taehyunggal! De... nem tudom, hogy mit vegyek fel..."

"Ah, nem kell aggódnod. Menjünk vásárolni, gyorsan!" mondta Mina izgatottam. Bólintottam mosolyogva. Mindketten felálltunk, kimentünk a házból és elindultunk a plázába.

Igaz, hogy szilveszteri buli volt, de olyan volt, mint a bál, hiszen meg volt adva, hogy mit nem vehetünk fel. Mivel nem vagyok jó választásban, Mina segítségét kértem.

"Hé, van valami, amitől nagyon parázok." mondtam Minának.

"Mi az?"

"Mi van, ha Taehyung nem jön el?" kérdeztem.

Ezen elgondolkozott. "Ahj, biztosan el fog jönni. Ne legyél olyan negatív."

"Dehogy... Csak aggódok. Mi értelme elmenni a buliba ezzel a sok flancos cuccal, ha Taehyung nem lesz ott. "

Mina keresztbe tette a kezét. "Hé, tényleg csak Taehyungnak akarsz kiöltözni, nemde?" cikizett Mina, amitől szégyenlősen elmosolyodtam. "Megérettem. Most menjünk haza és kezdjünk el készülődni, mielőtt még elkésünk."

Bólintottam és elindultunk haza.

***

"Segíts felhúzni a cipzárt." mondtam Minának. Megfordultam és megnéztem magamat alaposan a tükörben. Nem nézek ki olyan rosszul. Egy pasztell pink ruha volt rajtam, ami a térdemig ért. Valamint felvettem egy karkötőt és egy ezüst nyakláncot, amin egy szív alakú medál volt.

Mina megcsinálta a sminkemet és begöndörítettem a hajamat, majd a jobb vállamra helyeztem.

Mina felvette a pink ruháját és begöndörítette a haját. Egy óra alatt végzett, szóval mindketten készen álltunk.

"Hé, tök jól nézünk ki." mondta Mina, amikor belenézett a tükörbe.

"Oké, akkor menjünk, mielőtt elkésünk." mondtam.

Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyvTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang