Mélyen aludtan az ágyamban, amikor megcsörrent a telefonom. Felnyögtem és felültem, hogy elérjem a telefonomat.
"Hallo?" mondtam, a szemeim még mindig csak félig voltak nyitva.
"Hyejin! Mina vagyok. Jobban vagy," mondta.
"Öm... igen. Miért hívtál?" kérdeztem.
"Ó, egy pillanat." mondta és hallottam, hogy sikítozik. Összezavarodtam és kuncogtam a hülyeségén, de még mindig vártam, hogy folytassa.
"Oké, megvagyok." mondta. "El akarom mondani, hogy....hogy.... TAEHYUNG BARÁTNŐJE VAGYOK!"
Lehervadt a mosolyom és úgy éreztem, mintha a szívem 1000 darabra tört volna. Jól hallottam? Könnyek gyűltek a szemembe a tudtom nélkül. Megköszörültem a torkomat.
"Tényleg?! Úristen, nagyon örülök neked! Sokáig!" mondtam neki a telefonon keresztül, próbáltam boldognak tűnni.
"Köszönöm szépen Hyejin! Majd meghívlak valamire, Hyejin Mester!" mondta.
Hamisan nevettem. "Most mennem kell. Szia~" mondtam és letettem.
Sóhajtottam és megöleltem a párnámat. Könnyek gyűltek a szemembe és lefolytak az arcomon.
Miért tört össze a szívem? Miért vagyok szomorú? Ezek a kérdések megválaszolatlanok maradtak.Nem tudom, hogyan örüljek a legjobb barátomnak, amikor a szívem mélyén megöl engem.
Biztosan megőrültem. Minden erőmmel próbáltam kitörölni a gondolataimat a fejemből és elaludtam.
***
Eljött a hétfő és éppen hogy beléptem, már haza is akartam menni. Lassan elsétáltam a szekrényemig és ki akartam nyitni, de megláttam valamit.
Taehyung Minával sétált végig a folyosón, a keze Mina vállán volt és boldogan nevettek egymással.
Gombócot éreztem a torkomban. A szekrényem felé fordultam, próbáltam nyugodt maradni és ignorálni mindent. Gyorsan kivettem a könyveimet, becsaptam a szekrényem ajtaját és befutottam az osztályterembe.
Végre ledobtam magamat a helyemre sóhajtva.
Mindenki egymással szórakozott, miközben én úgy néztem ki, mint egy rothadó hulla a sarokban.
Hirtelen belépett Taehyung és Mina a terembe, a keze Mina derekán volt. Nyeltem és letöröltem a könnyeimet.
"OHH!! Mina és Taehyung összejöttek!" Kiáltották a fiúk és papírgalacsinokkal dobálták őket.
"Hagyjátok abba!" kiáltotta Taehyung, mindenki meglepődött és szót fogadott.
A lányok gratuláltak Minának, miközben ő leült a helyére.
"Köszi lányok. Köszönöm szépen." köszönte meg a többieknek és hátradobta a haját.
Mina felém fordult és én gyorsan elmosolyodtam, és egy 'gratulálok'-ot tátogtam. Visszamosolygott és megköszönte.
Elfordítottam a fejemet, nagy álszentnek éreztem magamat.
***
Szünet volt és nem volt étvágyam se. Lassan felsétáltam a harmadik emeletre.
Elmentem a zongora mellett, amikor lépteket hallottam mögöttem. Megfordultam, de nem láttam senkit. Visszafordultam és továbbsétáltam.
Hirtelen a falnak lettem lökve. Engem bámult, a kezei között voltam, a falnak nyomva.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyv
Fiksi Penggemar「Befejezett」 Mi történik, amikor a jókislány találkozik a rosszfiúval? Lee Hyejin retteg iskolába menni egyetlen ember miatt. Kim Taehyung- az iskola hírhedt bajkeverője. Taehyung és Hyejin mindig veszekednek, amikor egymással szembe kerülnek, senk...