Ez egy nagyon kimerítő nap volt, a programok 7:30-kor véget értek. Megettük a vacsoránkat az iskola ebédlőjében, majd 8:30-kor megfürödtünk. Mivel sokan voltak, csak 9:45-kor kerültem sorra.
Miután végeztem, gyorsan megszárítottam a hajamat a törölközővel. Felvettem egy sima fehér pólót és egy kék rövidgatyát, amit általában alváshoz veszek fel.
Visszamentem a pályára a sátramhoz. 2 másik lánnyal voltam egy sátorban- Minával és Shinhyevel. Bementem a sátorba, mindkét lány aludt, mivel előttem zuhanyoztak.
Befeküdtem közéjük, becsuktam a szememet és el is aludtam.
***
Körülbelül hajnali kettő volt, amikor arra ébredtem, hogy ki kell mennem a mosdóba. Mivel sötét volt az iskolában, nem mertem egyedül menni. Megpróbáltam felébreszteni Shinhyet, de nem ébredt fel.
Balra fordultam, hogy felébresszem Minát.
"Choi Mina, héé, nagyon ki kell mennem a mosdóba. Csak kövess, gyors leszek."
Ahelyett, hogy felkelt volna, elhallgattatott és újra elaludt.
Sóhajtottam. Nagyon sürgős volt. Összeszedve a bátorságomat, elővettem a zseblámpát és úgy döntöttem, hogy elmegyek mosdóba.
Az iskola sokkal ijesztőbb volt, mint gondoltam. Egy lámpa sem égett, sötét volt és csöndes. Senki sem volt bent, még ügyeletes tanárok sem- mind elaludtak.
Gyorsan a mosdóhoz sétáltam, felkapcsoltam a villanyt és bementem az egyik fülkébe.
Miután végeztem, megmostam a kezemet és felkötöttem a hajamat.
Ki akartam menni a mosdóból, amikor lépteket hallottam. Azt hittem, hogy képzelődöm, de egyre hangosabb és kivehetőbb lett. Vonakodtam, hogy visszamenjek-e a sátorba. Kicsit féltem. A lábaim remegtek a félelemtől.
Vettem egy nagy levegőt és végre kiléptem a mosdóból. Nem jutottam sokáig, amikor megláttam egy alakot pontosan előttem.
"ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁGGHH!" kiáltottam, eltakartam a szemeimet a kezeimmel, beparáztam, azt hittem, hogy egy szellem áll előttem.
"Megőrültél?" mondta.
A szívem kihagyott egy ütemet. Megdörzsöltem a szemeimet és felnéztem. Aissh, ez a barom.
"Ah, megijesztettél!" lebiggyesztettem a számat, felnéztem Taehyungra és megkönnyebbülten sóhajtottam. "Miért vettél fel egy kapucnis pulcsit? Azt hittem, hogy egy szellem vagy!"
Kuncogott. "Nem akarom, hogy észrevegyenek."
Megráztam a fejemet és megláttam, hogy fog valamit- egy doboz cigit. Amikor meglátta, hogy észrevettem, eldugta a háta mögé.
"Taehyung? Megint cigizel?" kérdeztem.
Elnézett.
"Megígérted, hogy nem fogsz cigizni." mondtam és keresztbe tettem a kezemet.
"Shhh, valaki még meghallja." suttogott és körbe nézett.
"És miért érdekel, hogy cigizek, vagy sem. Megvannak a saját problémáim.""Mert a barátom vagy." mondtam. "És megígérted. Az ígéreteket nem lehet megszegni."
"Hah, tévedsz. Az ígéretek azért vannak, hogy megszegjük őket." mondta és elsétált a lépcsőhöz.
Követtem. "Ez alatt mit értesz?"
"Emlékszel, amikor az anyukád megígérte, hogy láthatod a nagymamádat? Már nagyon vártad, de anyukád mégsem tartotta be az ígéretét." mondta és meggyújtotta az öngyújtóját, hogy lássa, hova megy.
Csöndben lenéztem, igaza van.
"Miért követsz?" kérdezte, amikor elértük a harmadik emeletet.
"Nem tudok aludni." válaszoltam.
Elértük a búvóhelyét- a raktárat. Bementünk és felkapcsoltuk a villanyt.
Leültem egy kupac kartonpapírra és ő leült velem szembe, szintén egy kupac kartonpapírra.
Sóhajtottam és felnéztem, amikor rájöttem, hogy Taehyung a lábaimat nézi és nyel egyet.
"Hé! Mit nézel annyira?!" kiabáltam.
"Öm, semmi. Ki mondta, hogy ilyen rövid gatyát vegyél fel estére." mondta és félrenézett.
Megforgattam a szemeimet és megpróbáltam valamivel eltakarni a lábaimat, amikor Taehyung levette a kabátját. "Fogd meg és takard be ezzel a lábaidat." mondta.
Elvettem tőle a szürke kabátot és visszaültem, eltakarva a lábaimat.
"Hogy van a kezed?" kérdezte.
"Jól, köszi." mondtam és mosolyogtam egy kicsit.
"Bolond Jinnie, hogyan égetted el magadat?" kérdezte. Megharaptam a számat. "Öm, hát, csak azt néztem, hogy nem-e aludt el a tűz, de véletlenül meglöktem az edényt, így a forró víz ráömlött a kezemre, szóval, ja."
"Te túlságosan is hülye vagy." mondta és megforgattam a szemeimet.
"Akkor nem fogsz cigizni, ugye?" kérdeztem.
"Mivel te itt vagy, nem fogok. Miért nem törődsz inkább azzal a szépfiú Seojunnal." mondta és rádőlt a polcokra.
"Ó, fogjad be." mondtam. "Miért említed meg mindig? Miért veszekedsz vele mindig? Nem tudnád abbahagyni?"csattantam fel, de kontrolláltam az indulatomat.
"Oh wow." mondta. "Nézd ki védi a pasiját. Milyen édes. Honnan tudod, hogy én kezdtem el a veszekedést?"
Ránéztem mérgesen. "Abbahagynád?!"
"Mit? Örülnöd kéne, hogy támogatlak titeket." mondta szarkasztikusan.
Felálltam, ránéztem, de nem volt mondanivalóm. Túl mérges voltam, kitrappoltam a raktárból és visszamenetem a sátoromba.
Lefeküdtem, majd rájöttem, hogy még mindig nálam van Taehyung kabátja.
Olyan illata van, mint neki.
Sóhajtottam és a kabátot ölelve aludtam el.
YOU ARE READING
Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyv
Fanfiction「Befejezett」 Mi történik, amikor a jókislány találkozik a rosszfiúval? Lee Hyejin retteg iskolába menni egyetlen ember miatt. Kim Taehyung- az iskola hírhedt bajkeverője. Taehyung és Hyejin mindig veszekednek, amikor egymással szembe kerülnek, senk...