Arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Kinyitottam a szemeimet és próbáltam emlékezni, hogy hol is vagyok- A park.
Kiástam a telefonomat a zsebemből, hunyorogva néztem meg, ki hív.
"Anyu~"
A szemeim kikerekedtek, gyorsan leraktam. Ránéztem az órámra, már 12 múlott 15 perccel. Taehyung feje még mindig az enyémen pihent, még mindig aludt.
Felébresszem? Már nem vagyok a barátnője, már vége van.
"Taehyung?" szólítottam, miközben megráztam a vállait. Egy kicsit megmozdult. "Ébredj fel, vége van a 'büntetésemnek'." mondtam.
Lassan kinyitotta a szemét és egyenesen felült, sóhajtva.
Megigazítottam a hajamat és a kabátomat, fel akartam állni, de megállított, szóval újra leültem.
Lefeküdt és a fejét ez ölembe rakta. "Még 5 percet." mondta álmosan és lehunyta a szemeit.
"Héé..." mondtam, megijesztve őt. "Már elég későre jár, a szüleim meg fognak ölni."
Nem válaszolt semmit. Akkor még 5 perc.
Az arcát vizsgáltam és mosolyogtam. Úgy néz ki, mint egy kisgyerek, amikor alszik. A hajával játszottam, megcsíptem az arcát, de meg se mozdult. Az 5 perc gyorsan eltelt.
Megráztam, amitől fel is ébredt. "Letelt az 5 perc." mondtam. Végre felkelt, megdörzsölte a szememét és ásított.
"Menjünk." mondtam és felálltam vele.
Együtt sétáltunk álmosan. Hirtelen megfogta a kezemet. Ránéztem a kezemre, majd felnéztem Taehyungra.
"M-miért....?" dadogtam.
"Tudom, hogy elmúlt éjfél. Csak legyél a barátnőm addig, amíg elérjük a házadat." mondta és elmosolyodott, erősen fogta a kezemet.
Elpirultam és elfordítottam a fejemet. Ez egyáltalán nem olyan, mit egy büntetés, nemde? Várj, nekem nem kéne... ah mindegy.
Elértük a házamat és felé fordultam.
"Köszönöm, hogy hazakísértél. Jó volt a barátnődnek lenni egy napra, de csak egy hülye büntetés volt." mondtam.
Kuncogott, elfordította a fejét és lassan elengedte a kezemet. "Héé, teljesen belém estél, ugye?" mondta és megütötte a homlokomat a kezével.
"Áu!" dühösen ránéztem. "Dehogy is! Tűnj el." mondtam és megforgattam a szemeimet.
Elnevette magát és elsétált.
Amikor ki akartam nyitni a kaput, visszafutott hozzám.
"Még egy dolog, mielőtt elmegyek." mondta. Ránéztem összezavarodva.
Erősen megölelt. Semmilyen érzelem látszott az arcomon és reméltem, hogy nem érzi, hogy mennyire zakatol a szívem.Mi a baj ezzel a gyerekkel? Visszaöleltem, pár másodperc múlva elengedett.
"Köszönöm a mai napot, jó éjszakát." mondta gyorsan és elfutott.
A hátát néztem, ahogyan elsétált és rájöttem, nem tudom abbahagyni a mosolygást.
'Nem ő az, aki teljesen oda van értem?' gondoltam és még mindig mosolyogtam, amikor beléptem a házba.
***
Beleharaptam a szendvicsembe, miközben a könyvemet olvastam. A szüleim velem szemben ültek és ők is reggeliztek. Felnéztem, majd kínosan újra lenéztem a könyvemre.
YOU ARE READING
Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyv
Fanfiction「Befejezett」 Mi történik, amikor a jókislány találkozik a rosszfiúval? Lee Hyejin retteg iskolába menni egyetlen ember miatt. Kim Taehyung- az iskola hírhedt bajkeverője. Taehyung és Hyejin mindig veszekednek, amikor egymással szembe kerülnek, senk...