8.Bölüm-Pamuk Prenses

631 45 25
                                    

Yine macera dolu bir okul günüydü.Zaten her günü aksiyon olan gençlerin,bir de tiyatro maceralerı olacak,anılarına bir yenisini katacaklardı.Başkalarına yardım ederken, kalplerinin çırpınışına maruz kalacaklardı.
Ayşe, tiyatro kulübüne üye olmak için sınıftan,çıkmak üzereydi.Kim Hyun kızları dinliyordu.
İnci :-Nereye gidiyorsun Ayşe?
Ayşe :-Tiyatro kulübüne üye olacağım.
Derya :-Sen mi?
Ayşe :-Evet ben.Tiyatro ile ilgilenmeye başladım.
Derya :-Ayşe 'ciğim, bak öpüşmeli bir oyun üzerinde çalışırsınız. Sonra yıl sonunda bunu aileler önünde sergilersiniz,teyzem de bunu izler,vallahi o salonu hatta bu okulu başımıza yıkar,ona göre.
İnci :-İki dakika da felaket senaryosu yazdın.Dedi şaşkınlıkka.
Ayşe :-Gerçekten de bütün hevesim kuş olup uçtu.
Derya :-Şaka yapıyorum,şaka.Haydi git sen.Dedi gülerek.
Ayşe :-Çok kötüsün.Neyse ben gidiyorum. Bahçede beni bekleyin olur mu?
İnci :-Tamam.
Ayşe çıkmıştı. Hyun, hemen ayaklandı.
Kim Jun :-Nereye?
Jung Min :-Bizi beklemeyecek misin?
Kim Hyun :-Ayşe 'yi duymadınız mı? Tiyatro kulübüne üye olacakmış.Ben de olmalıyım.
Jung Min :-Emin misin?Bu ekstra zaman isteyen bir şey.
Kim Hyun:-Daha iyi ya!Tiyatro kulübüne ekstra zaman,Ayşe ile geçen ekstra vakit demek.Birde başrol oynadık mı.
Jun ve Jung Min güldüler.
Kim Jun :-Hiç vaz geçmeyeceksin değil mi?
Kim Hyun :-Hayır. Haydi ben kaçtım.Beni bahçede bekleyin. Dedi ve gitti.
Jung Min :-Bu çocuk gerçekten aşık.
Kim Jun :-Bence de.
Kim Hyun, Ayşe 'nin peşinden koştu.Ayşe, tiyatro salonuna girmek üzereydi.
Kim Hyun :-Ayşe! Diye seslendi.
Ayşe :-Hyun, ne yapıyorsun burada?
Kim Hyun :-Tiyatro kulübü için geldim.
Ayşe :-Ben de.E haydi beraber gidelim.
Kim Hyun :-İyi olur.
Ayşe ve Kim Hyun, salona girdiler.Tiyatro kulübünü yöneten öğretmen Bayan Mi Ja telefonla konuşuyodu.Bir sıkıntısı var gibiydi.Ayşe ve Hyun 'a baktı.
Bayan Mi Ja:-Çocuklar,bana bir dakika verin.Dedi ve telefonla konuşmaya devam etti.
Ayşe :-Sen de mi kulübe üye olmak için geldin?
Kim Hyun :-Evet.
Bayan Mi Ja:-Olamaz!Dedi ve telefonu kapatıp,yanlarına geldi.
Bayan Mi Ja :-Çocuklar, beklettiğim için özür dilerim. Dedi bozuk bir ses tonuyla.
Kim Hyun :-Efendim,birşey mi oldu?Moraliniz bozuk gibi.
Bayan Mi Ja :-Evet oldu.Haftasonu kimsesiz çocuklar için, bir oyun oynanacaktı.Fakat her nedense,oyuncularımız vazgeçtiler.Belliki alacakları parayı beğenmediler.Herşey hazırdı.Yetimhanede ki çocuklar çok üzülecekler.
Ayşe :-Peki şimdi ne yapacaksınız?
Bayan Mi Ja :-Bilmiyorum.Oyuna üç gün kaldı.Üç gün içinde oyuncuyu nereden bulacağım ben?Bulsam bile,nasıl hazırlanacağız?
Kim Hyun :-Hangi oyunu oynuyordunuz?
Bayan Mi Ja :-Pamuk prenses ve yedi cüceler.
Kim Hyun durdu ve Ayşe 'ye baktı.Ayşe, ne demek istediğini anlamıştı.
Ayşe :-Yoo hayır.Yapamayız.
Kim Hyun :-Haydi ama kimsesiz çocuklar için.
Ayşe :-Bilemedim ki,ya beceremezsek?
Bayan Mi Ja :-Ne oluyor çocuklar?
Kim Hyun :-Sanırım sorununuzu çözdük.Ayşe, gel benimle.Dedi ve elinden tutup,dışarı arkadaşlarının yanına getirdi.
Hyun hepsini de bir araya topladı.
Jung Min :-Hyun, ne oldu?
Kim Hyun :-Arkadaşlar!Bayan Mi Ja'nın yardımımıza ihtiyacı var.Kimsesiz çocuklar için,bir oyun düzenlemiş fakat oyuncular gelmemiş.Ben,sizinle beraber,ona yardımcı olmak istiyorum.
Derya :-İyi de bunu nasıl yapacağız?
İnci :-Üstelik benim hiç böyle bir deneyimim olmadı.
Ayşe :-Her ne kadar ben olmaz dediysem de Hyun, yapabileceğimize inanıyor.
Kim Jun :-Hangi oyun?
Ayşe :-Pamuk Prenses.
Kim Jun :-Kolaymış.Nasılsa hepimiz biliyoruz bu masalı.Yapabiliriz bence.
Kim Hyun :-Harikasın Jun.
Jung Min :-Peki kaç günümüz var?
Kim Hyun :-Üç gün.
Diğerleri:-Ne?Dediler şaşkınlıkka.
İnci :-Üç gün içinde nasıl hazırlanırız?
Jung Min :- Bunun mümkün olacağını pek sanmıyorum.
Kim Hyun :-Arkadaslar!Biliyorum,bu oyuna hazırlanmak zor olacak ama oyunu bekleyen kimsesiz çocuklar var.Yalnızlıklarını bir an unutup,bizim sayemizde mutlu olacaklar.Onların bu isteklerini geri çevirmeyeceksiniz değil mi?Şimdi kim benimle?
Jung Min :-Kimsesiz çocuklar için ben varım.
İnci, Jung Min 'e baktı:-Bende varım.
Kim Jun :-Bence bu işi başarabiliriz.
Derya :-Çekik göz haklı.O çocukları mutlu edelim.
Ayşe:- Öyleyse yapalım.Dedi ve elini uzattı.Diğerleride onun elinin üzerine koydukar ellerini.
O anda Bayan Mi Ja yanlarına geldi :-Çocuklar yardım ettiginiz için teşekkür ederim.Harikasınız.Eminim çocuklar çok sevinecekler.
Çalışmaya başlamışlardı.
Kim Hyun :-Arkadaşlar, rolleri bölüşelim.Pamuk Prenses,prens,cadı ve cüceler.Seçin bakalım.İsterseniz önce prensesi seçelim.O zaman prens otamatikmen belli olacak.
İnci :-Bu,başrol ve benim oyunculuk konusunda pek yeteneğim yok.Yapabileceğimi sanmıyorum.
Kim Jun :-O zaman,Jung Min otamatikmen elendi.Dedi gülerek.
Jung Min :-Ne gülüyorsun?
Kim Jun :-Finalde İnci 'yi öpme şansını kaçırmana.Dedi fısıldayarak.
Jung Min :-Gül sen gül.Birazdan,görürsün!Dedi mırıldanarak.
Ayşe :-Bende yapamam.Çünkü heyecanlanırım.Sözleri şaşırırım.
Oyunu mahvederim.
Kim Hyun :-Ama neden?Dedi üzülerek.
Ayşe :-Oyunun kötü olmasını mı istiyorsun sen?
Kim Hyun :-Pekâlâ.O zaman geriye Derya ve Jun kaldı.
Ayşe :-Evet.Derya bu konuda deneyimli.Prensesi o oynasın.
Derya ve Kim Jun :-Ne?Olmaz!
İnci :-Nedenmiş o?
Derya :-Ya olmaz işte.Benden prenses olmaz.Hem bu çekik göz ile hiç olmaz.
Kim Jun :-Evet. Ondan prenses olmaz.Cadı rolünü verin.Eminim çok güzel oynayacaktır.
Derya :-Sen ne dedin?
Kim Jun :-Yalan mı?Sana cadı rolünü versinler.Eminim hakkını verirsin.
Derya kızmıştı :-Tamam.Prensesi ben oynayacagım.Ama prens bu olmayacak.
Kim Hyun :-Ama Jun'un oynaması gerek.Oyuncu sıkıntımız var.
Kim Jun :-Ben prens mirens olmam.
Derya :-Bakın, olmam diyor.Olmasın zaten. Eminim yapamaz.
Kim Jun :-Yaparım. Cokta güzel prens olurum.
Jun Min birden bağırdı :-Yeteeeer!İkinizin de kavgasından bıktık artık.Derya, sen pamuk prensessin.Jun,sende prens.Hatta şimdi,son bölümü çalışıyoruz.Prensin,prensesi öptüğü anı.
Derya ve Jun :-Yok artık!
Jung Min :-Sana kolay gelsin Jun! Dedi Kim Jun 'un kulağına fısıldayarak.
Kim Jun :-Bunu bilerek yaptın, değil mi?Diye mırıldandı Jung Min 'e.
Jung Min 'in dediği gibi son bölümü çalışmaya başlamışlardı. Derya uzandı.İkide bir başını kaldırıp kızlara bakıyordu. Yanına gittiler.Derya, hemen kalktı.
Derya :-Kızlar! Yardım edin.Çok korkuyorum.
İnci güldü :-Saçmalama lütfen.Bu sadece bir oyun. Nesinden korkuyorsun?
Ayşe :-Hem gerçekten öpmeyecek ki,çenenden öpüp,dudağından öpmüş gibi yapacak.
Derya :-Olsun. Sonuçta bir yerimden öpecek.
Erkekler de kendi aralarında konuşuyorlardı.
Jung Min :-Haydi bakalım Jun.
Kim Jun :-Çok heyecanlıyım.
Kim Hyun :-Niye heyecanlandın ki şimdi?Dedi imâyla.
Jung Min :-Derya 'yı öpecek ya!
Kim Jun :-Geçin siz dalganızı.Bu iş bir bitsin,soracağım size.
Kim Hyun :-Haydi git artık.Dedi ve Jun'u itti.
Kim Jun, Derya 'nın yanına gitti. Derya oturuyordu.
Kim Hyun :-Derya, yat ve gözlerini kapat.
Derya :-Jun, eğer gerçekten öpersen,seni öldürürüm.Dedi ve yattı.
Kim Jun :-Merak etme ben de seni öpmeye çok meraklı değilim.
Derya :-Ben uyarayım da.
Kim Hyun:-Derya, seni bekliyoruz.
Derya, gözlerini kapattı.Kim Jun, usulca eğildi.Diğerleri,merakla onlara bakıyordu. Derya ise kendini sıkıyordu.
Kim Jun heyecanlanmıştı :-Allahım! Neden bu kadar heyecanlandım?Onu öpeceğim için mi?Bu koku ,bu koku tanıdık sanki.Yabancı değil.Diye düşündü ve daha da yaklaştı. Eğildi,eğildi,o an da Derya gözünü açtı ve Jun 'a bir tokat attı.Herkes irkilmişti.Jun da.
Kim Jun :-Ne yapıyorsun sen?
Derya :-Ben,ben özür dilerim. Birden oldu.
Kim Hyun :-Ne yapıyorsun, Derya? Çok iyi gidiyordunuz.
Derya :-Ya,refleks ile oldu.Dedi ve oturdu.
Kim Jun :-Bana ne ben oynamıyorum.
Jung Min :-Lütfen bir daha deneyin.
İnci :-Tam Derya 'dan beklenen şey.
Ayşe güldü :-Bende nasıl oluyor da böyle rahat duruyor diyorum.
Kim Hyun :-Bu sahneyi tekrar alıyoruz.Derya, yerine yat.
Kim Jun :-Eline koluna hakim ol!
Derya :-Üzgünüm canım. Seni görünce,elim kolum kendiliğinden kalkıyor.
Kim Jun :-Konuşma da yat artık.
Derya, yerine yattı,gözünü kapattı.Jun,yine ona doğru eğildi.Derya, tedirgindi.Herkes yine dikkatlice onlara bakıyordu.Kim Jun eğildi,eğildi tam öpüyordu ki Derya yine tokat attı.
Kim Jun :-Ama yeter artık.
Derya :-Gerçekten,bilerek yapmıyorum.İstemeden oluyor.Bence ben prenses olmayayım.Dedi ve ayağa kalktı.
Kim Jun :-Bence de.Sana ilk başta cadı olmanı söylemiştim.
Derya :-Bak sen!Espiri yaparmışta kimse gülmezmiş.
Kim Jun :-Sanırım bizden olmayacak.
Derya :-Ben seninle çalışamıyorum.Yoksa olmuştu bu iş.
Kim Hyun :-Peki şimdi ne yapacağız?
Derya :-Bir de Ayşe ile sen denesen?Bence yapabilirsiniz.
Jung Min:- Derya haklı.Tek çare sizsiniz.
Kim Hyun, Ayşe 'ye baktı.
Ayşe :-Pekâlâ. Bir deneyelim bakalım.
Ayşe geçip uzandı.Kim Hyun yanına gitti. Diğerleri, onlara bakıorlardı.
Kim Hyun,konuşmasını hiç şaşırmadan,Ayşe 'ye bakarak söyledi ve ona doğru usulca yaklaştı.
Kim Hyun :-Çok güzelsin!Diye fısıldadı.Ayşe 'ye eğilip onu tam öpecekti ki Derya "Ayse! "diye bağırdı. Hepsi de ona baktılar. Ayşe, hemen kalktı.
İnci :-Derya ama!
Kim Jun :-Eli durmadığı gibi çenesi de durmuyor.
Jung Min :-Böyle giderse oyunu seneye anca yetiştiririz.Tekrar alıyoruz!Haydi Hyun.
Kim Jun, Derya 'nın yanına gitti.Kim Hyun ise Ayşe 'ye doğru yaklaştı,o anda Derya, ağızını açacak gibi oldu fakat Kim Jun ağızını kapattı.
Hyun, Ayşe 'nin çenesinden öptü ve geri çekildi.Bu Ayşe 'nin utanması için yetmişti.Kıpkırmızı olmuştu. Yerinden kalktı hemen.
İnci :-Harikasınız.Bence pamuk prenses ve prens siz olmalısınız.
O anda Bayan Mi Ja ,alkışlayarak içeri girdi:-Bravo!Çok iyiydiniz.Harika oynadınız.Bence de bu roller ikinizin olmalı.Peki diğer rolleri paylaştınız mı?
Jung Min :-Şu anda onu paylaşmak üzereydik.
Bayan Mi Ja, elinde ki kağıda baktı:-Çocuklar,yine de oyuncu eksiğimiz var.
Jung Min :-Merak etmeyin.Biz bazı arkadaşları ikna ettik. Onlarda calışmalara katılacaklar.
Bayan Mi Ja :-Çok mutlu oldum çocuklar. Sizin emeğinizi nasıl öderim ben?
Jung Min :-Ödemenize gerek yok efendim.Çünkü bu kimsesiz çocuklar için.Mutlu olsunlar,yeter.
Bayan Mi Ja gülümsedi :-Çok iyisiniz.
Gençler,kendi aralarında rol paylaşımı yapıyorlardı.
Bayan Mi Ja :-Cadı ve cüceler kaldı.Jung Min, bence sen,cücelerden bilgili ol.
Kim Hyun :-Çok yakışır bence.Dedi gülümseyerek.
Bayan Mi Ja :-Kızlar, sizlerden biri de cadı olmalı.
İnci ve Derya, birbirlerine baktılar. Hatta İnci, kendini acındırırcasına baktı Derya'ya.
Derya :-Pekâlâ, ben olurum.Dedi kendini feda edercesine.
Kim Jun birden güldü :-Hah hah!Üzülme. Bu rol sana çok yakışacak.
Derya, sert sert Jun 'a baktı:-Haaaa!Çok komik.
Bayan Mi Ja :-Jun,sen de cüce ol canım.
Derya :-Aksi cüce olsun.
Kim Jun :-Efendim, cadı rolünde ki arkadaş,bana sataşıyor!Dedi inadına.
Diğerleri güldüler.
Bayan Mi Ja:-Alemsiniz!Kalan cüceler de diğer arkadaşlarınız olacağına göre,İnci de anlatıcı olsun.Tamam mıyız?
Diğerleri:-Tamam.
Kızlar, eve gelmişlerdi.Melek ile birlikte akşam yemeği yiyorlardı.
Melek :-Demek,tiyatro oyunu oynayacaksınız?Bu çok güzel.
İnci :-Evet teyzeciğim. Ayşe, başrolü oynayacak.
Melek :-Çok sevindim. Peki ya sen?
İnci :-Ben anlatıcıyım.
Melek :-Bence seni anlatıcı seçmeleri iyi olmuş.Çok kitap okuduğun için konuşman da güzel.
İnci :-Sağol teyzeciğim.
Melek :-Peki ya sen Derya?
Derya :-Cadı.Ben de cadıyı oynayacağım.Dedi somurtarak.
Melek gülümsedi:-E o da güzel.
Derya:-Yaa,çok güzel. Bazıları çok sevindi ama.
Melek :-Ne var bunda?Yoksa seninle alay mı ediyorlar?
Derya :-Çekik göz'ün biri işte.
Ayşe fısıldayarak :-Eğer seçmelerde Jun 'a tokat atmasaydın,şimdi prenses sen olacaktın.Dedi.
Derya :-Ohh!Elime sağlık.Çok güzel yaptım.Dedi birden yüksek sesle.
Melek :-Efendim?
Derya :-Yani şeyy.Eline sağlık teyzeciğim. Yemekler çok güzel olmuş.
Melek :-Afiyet olsun canım.
İnci ve Ayşe gülüyorlardı.
Prova başlamıştı. Gençler bu gün kostümlü prova yapıyorlardı.Derya, cadı burnunu ve şapkasını takmış aynaya bakıyordu.
Derya :-Şu halime bak.Buraya geldim,ne hallere girdim.Bir cadı olmadığım eksikti,oda oldum.Dedi ve için de elma olan sepeti aldı.
Ayşe 'de prenses kostümünü giyinmiş aynaya bakıyordu.
Ayşe:-Ne kadar büyüttün Derya! Ne varmış cadı rolünde?
Derya :-Rolde birşey yok.O çekik göz'ün,benimle alay etmesi zoruma gidiyor.Cadı derken,gerçekten cadı oldum ya,canımı yakan o!
İnci güldü :-Sana takılıyo sadece.
Derya :-Hıııı!
O anda içeri erkekler girdi.Jun, Derya 'ya baktı ve kahkaha atmaya başladı.
Derya :-Al işte başlıyoruz!
Kim Jun :-Ama aynı hayallerimde ki cadı olmuşsun.Dedi gülerek.
Derya :-Sen kendine bak cüce!Dedi ve Jun 'a elma fırlattı.
Jun elmayı tuttu:-Bir kıza cadı olmak,bu kadar mı yakışır!Böyle özüne dönmüş gibisin.Dedi ve elmayı ısırdı.
Derya sinirlenmişti takma burnunu ve başında ki cadı şapkasını çıkardı ve yere attı.
Derya :-Yeter artık ama!Dedi ve yanından geçip gitti.Kim Jun hâlâ gülüyordu.
Kim Hyun :-Jun, ileri gittin.
Ayşe :-Bence de.
Kim Jun :-Ama sadece şaka...
İnci :-İstersen,git ve özür dile.
Kim Jun:-Ben mi özür dileyeceğim?
Jung Min :-Elbette sen.Hatalı olan sensin.
Kim Jun durdu.Sonra yerden sapkayı alıp çıktı.Kim Hyun Ayşe 'nin yanına geldi.
Kim Hyun :-Çok güzel olmuşsun. Prenses olmak sana çok yakıştı.
Ayşe 'nin yanakları kızarmıştı :-Gerçekten mi?
Kim Hyun :-Çok ciddiyim.
Jung Min ve İnci gülümseyerek baktılar onlara.
Derya sahnenin kenarında oturuyordu.Kim Jun, Derya'nın yanına gelip oturdu.
Derya :-Ne o?Söyleyeceklerin bitmedi mi?Alay et haydi.Alay et,bekliyorum.Hadisene!
Kim Jun :-Bi susar mısın?
Derya sustu.
Kim Jun :-Özür dilerim.
Derya :-Sen! Özür diledin!Kafana bir şey mi düştü senin?
Kim Jun :-Ya tamam.Saçmaladım.Ama çok yakıştı cadılık.Dedi gülerek.
Derya :-Özrü kabahatinden büyük, Dedi ve tam kalkacaktı ki,Kim Jun elini tuttu ve oturttu.Derya şaşırmıştı. Bir an ikisi de ellerine baktılar ve hemen geri çektiler.
Kim Jun :-Fazla ileri gittim biliyorum.Seninle uğraşmak hoşuma gidiyor ama.
Derya :-Benimle alay etmek hoşuna mı gidiyor?
Kim Jun :-Alay değil.Seni kızdırmak.Dedi gülerek ve elindeki şapkayı Derya 'nın başına taktı.Sonra gözlerine baktı.
Derya :-Beni kızdırınca eline ne geçiyor anlamıyorum ki!
Kim Jun :-Mutlu oluyorum.
Derya :-Çok garipsin.
Kim Jun :-Barıştık mı tatlı cadı?
Derya :-Ne?
Kim Jun telaşlandı:-Şey yani,tatlı,yani...
Derya :-Tamam, tamam. Bünye özür dilemeye alışkın değil ya,birden söyleyince beyin zedelendi tabii.
Kim Jun ,Derya 'ya baktı ve başını sağa,sola sallayarak güldü. Diğerleri bir köşeden onları izliyorlardı. Onların bu hallerine gülüyorlardı.
Oyunun provası devam ediyordu.Hyun ise bir kenardan,Ayşe 'ye hayran hayran bakıyordu. Jung Min yanına geldi :-Ne düşünüyorsun bakalım?Ya da dur ben tahmin edeyim.Ayşe 'yi değil mi?
Kim Hyun :-Çok mu belli oluyor?
Jung Min :-Eh biraz.
Kim Hyun :-Kyung Ho ile değil de benimle çıkmasını isterdim. Güzel olmaz mıydı?
Jung Min :-Elbette olurdu.Ama Ayşe 'nin kalbi Kyung diyorsa yapabileceğimiz bir şey yok demektir.
Kim Hyun :-Haklısın ama gelde bunu kalbime anlat.
Jung Min :-Anlatamayız.Dedi İnci 'ye bakarak.
Oyunun sergilenme vakti gelmişti. Çocuklar onları merakla izliyorlardı. Bizimkiler ise oyunun hakkını veriyorlardı.Gayet iyiydiler.
Hyun ve Ayşe 'nin sahnesine gelmişti sıra.Finali yapacaklardı.
Kim Hyun Ayşe 'ye yaklaştı :-Senin yanında bir masalı yaşıyorum sanki.Her okuduğumda,kalbimin carpmasına neden olan bir masal.Ve biliyorum ki bu masalın,prensesi sensin.Prensi de ben.Diye fısıldadı ve Ayşe 'yi öpüyormuş gibi yaptı.Ayşe irkilmişti. Çünkü Hyun 'un dediklerini duymuştu.
Derya :-Sanki Hyun, Ayşe nin kulağına bir şeyler fısıldadı.
İnci :-Evet fısıldadı. Sanırım, ne söylediğini de anladım.
İnci ve Derya gülümsediler.
Oyun bitmişti.Bayan Mi Ja ,onları tebrik etmek için yanlarına geldi.
Bayan Mi Ja :-Çocuklar çok tesekkür ederim.Harika bir oyun çıkardınız.
İnci :-Begenmenize sevindim. Umarm çocuklar da sevmişlerdir.
Jung Min :-Onların mutlu olması bizim için çok önemliydi.Asıl o çocuklara böyle bir etkinlik düzenlediğiniz için ben ve arkadaşlarım size teşekkür ederiz.Umarım, sıkıntılarını unutup,bir an olsun mutlu olmuşlardır.
Kim Jun ve Kim Hyun, Jung Min 'in omuzuna kollarını attılar.
Bayan Mi Ja :-Çocuklar dünyanın en saf varlıklarıdır ve bütün çocukların gülmeye hakkı vardır.Sayenizde bizim cocuklarımız da güldüler.
Ayşe :-Bizim için de güzel bir anı oldu.
Kim Jun :-Cadı ve cüce olarak.Dedi Derya 'ya bakarak.
Derya:-Cadı ve cüce olarak.
Akşam olmuştu.Kim Jun ve Jung Min, konuşuyorlardı ama Kim Hyun düşünceliydi.
Kim Jun :-Hyun! Neyin var?
Jung Min :-Anlamadın mı?Ayşe 'yi düsünüyor.
Kim Hyun:-Aklımdan çıkaramıyorum ki.Kyung Ho ile olduğunu düşündükçe o cocuğu boğasım geliyor.
Kim Jun :-Bence onunla çıkmıyordur.
Kim Hyun :-Nereden biliyorsun?Yemekte ikisinin de yüzleri nasıl gülüyordu.Görmedin mi?
Kim Jun :-Kısa zamanda Ayşe 'yi biraz olsun tanıdıysam,onunla çıkmaz.Bir kere Ayşe aşık adamlardan hoslanıyor.Kyung gibilerden değil.
Jung Min :-Jun'un tespiti,banada mantıklı geldi.
Kim Hyun :-Umarım,dediğiniz gibidir.
Jung Min :-Peki Jun,Derya 'yı tanıdın mı bu kısa sürede? Dedi imâ ile.
Kim Jun :-O da nereden çıktı şimdi?
JungMin :-Bilmem,ona tatlı demeler,cadı demeler,tatlı cadı demeler.Dedi ve hemen ayağa kalktı. Niyeti Jun 'u kızdırmaktı.Kim Hyun, gülüyordu.
Kim Jun :-Siz,beni mi dinlediniz?Dedi ve hızla ayağa kalktı. Jung Min ile kovalaşmaya başladılar.
Kim Hyun :-Evet,onunla uğraşırken,mutlu olduğunu da duyduk.Açıkça söylesene şu kızdan hoşlanıyorm diye.
Kim Jun :-Yok öyle bir şey.
Jung Min :-Var,vaar.
Kim Jun :-Yoook.
Jung Min ve Kim Hyun :-Vaaaaar!
Kim Jun, ikisini de kovalamaya başladı:-Gelin buraya.
Kim Hyun ve Jung Min ise gülerek kaçıyorlardı







BAHAR ÇİÇEKLERİ 🌹 봄 꿈 🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin