15.Bölüm-Temizlik

494 37 6
                                    

Evet.Bu bölüm de gençlerimiz temizlik yapacaklar ama temizlik çevrelerinde değil kalplerin de başlayacak.Sonuçta aşk,temiz bir duygudur değil mi?
Okul temizliği başlamak üzereydi.Bütün sınıf,elinde kova,silme bezi ve deterjan ile hazır olda bekliyorlardı.Öğretmen Sun'dan gelecek olan komut ile herkes eşleşecek, temizlik yerine gideceklerdi.
Öğretmen Sun :-Herkes nereyi temizleyeceğini biliyor değil mi?
:-Evet!
Öğretmen Sun :- O zaman,herkes görev yerine bakiyim!
Öğrenciler,temizlik yapacakları yerlere gitmişlerdi. Jung Min ve İnci de kütüphaneye.
İnci :-Yaşasın! Kütüphanedeyiz.
Jung Min :-Kitapları okumak için gelmedik.Temizlik yapacağız.Kitap kurdu!
İnci gülümsedi :-Olsun! Bu havayı solumak bile bana yeter.
Jung Min :-Bence temizliği çabucak bitirelim de,kitaplardan bazılarını inceleyelim.Ne dersin?
İnci çok sevindi :-Tamam!
Hemen temizliğe başladılar.
Ayşe de tiyatro salonun da arkadaşı Sang Kim 'in gelmesini bekliyordu.
Ayşe :-Nerede kaldı bu çocuk?
:-Geldim,geldim.Diye bir ses duyuldu.
Ayşe :-Sang Kim, nerede kaldın?Biraz çabuk olsana,daha sahneyi düzenleyeceğiz.Dedi ve arkasını döndü.Çok şaşırdı.
Gelen,Kim Hyun 'du:-Beni beklediğini bilseydim,daha çabuk gelirdim.
Ayşe :-Hyun!Ben seni beklemiyordum bir kere.Sang Kim'i bekliyordum.
Kim Hyun :-Sang Kim gelmeyecek.Ben onu yerine geldim.
Ayşe :-Kendisi nerede?
Kim Hyun :-Kendisiyle birazcık konuştum.Benim buraya gelmeme karar verdik.
Ayşe :-Hıı! Bilirim seni.Eminim konuşmuşsundur.
Derya ve Kim Jun, resim atölyesine geldiler.
Derya :-Vay canına!Şu boyalara bak,şu şövaleye bak!Tam ressamlara göre.
Kim Jun :-Şovalye mi?
Derya güldü :-Şovalye değil.Şövale.Resim yaparken kullanılan üç ayaklı şey. Yani bu.Dedi gösterek.
Kim Jun :-Resim yapmaktan anlıyorsun galiba?
Derya :-Çok değil.Biraz.
Kim Jun :-Mesela beni çizebilir misin?
Derya :-Bilmem,cizemem herhalde.
Kim Jun :-Haydi çizsene!
Derya gülümsedi :-Jun, buraya temizlik yapmaya geldik.
Kim Jun :-Tamam, temizlikten sonra olur mu?
Derya :-Tamam ama seni çizebileceğimi söylemedim.Beceremezsem,alay etmek yok!
Kim Jun :-Tamam,!
Üç grupta temizliğe başlamıştı.Jung Min yerleri,İnci de masaları siliyordu.O anda masanın üzerinde bir dergi buldu.Açtı ve incelemeye başladı.
Jung Min :-Yine bir kitaba dalmışsın!
İnci :-Bu dergiyi masanın üzerinde buldum.Şuna bak!
Jung Min, İnci 'nin yanına geldi :-Ne var orada?
İnci :-Bir matematik sorusu.Olimpiyatlarda sorulmuş ve kimse sonucu bulamamış.
Jung Min :-Sanırım bu soruyu çözebilirim.Dedi ve masaya oturup,cebinden bir kakem çıkardı.İnci de yanına oturdu.
İnci :-Jung Min, şu yoldan gitsek nasıl olur?
Jung Min :-Deneyelim bakalım.
İnci :-Temizlik ne olacak?
Jung Min :-Temizlik bitmişti zaten.Haydi soruya dönelim.
İnci :-Benim dediğim yolu denesene.
Jung Min :-Tamam.
İkisi de soru çözmeye girişmişlerdi.
Ayşe ve Kim Hyun, tiyatro salonunu temizlemişler,sahneyi düzenliyorlardı.Ayşe, Hyun ile hiç konuşmuyordu.Sahnedeki dekoru düzeltmeye başladı.
Kim Hyun :-Benimle neden konuş muyorsun?
Ayşe :-Neden konuşayım?
Kim Hyun :-O gülleri ben bırakmadım diye değil mi?
Ayşe, yukarıda ki dekora uzanmak için,merdiveni duvara dayadı.
Ayşe :-Tabiiki hayır. Neden senden gül isteyeyim ki?Dedi ve hızla merdivene çıkmaya başladı.
Kim Hyun, sahneye yanına geldi :-Çünkü sen de benden hoşlanıyorsun.
Ayşe şaşırmıştı :-Allah Allah, kim demiş onu?
Kim Hyun :-Öyle hissediyorum.
Ayşe :-Yanılıyorsun. Dedi ve o an bastığı yeri görmedi, ayağı kaydı.Düşüyordu.Kim Hyun, hemen merdivenin dibine koştu ve Ayşe 'yi tuttu.Ayşe, çok korkmuştu.Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.Hâlâ, Hyun 'un kucağındaydı.O an göz göze geldiler.
Kim Hyun :-Ayşe, iyi misin?
Ayşe, hemen Hyun 'un kucağından indi ve üzerini düzeltti.
Ayşe :-Ben,ben teşekkür ederim Hyun.
Kim Hyun :-Daha dikkatli olmalısın.
Ayşe :-İnanamıyorum.Az kalsın yere düşecektim.
Kim Hyun :-Kucağıma gelmek için,merdivenlerden atlamana gerek yoktu.Dedi gülerek.
Ayşe, Hyun 'un omuzuna vurdu:-Hadi oradan.Ben mi senin kucağında olmak isteyeceğim?
Kim Hyun :-Tabii!
O an ikisi de gülmeye başladılar. Kim Hyun, Ayşe 'nin yüzüne baktı.
Kim Hyun :-Bana hep böyle gülerek bak.Çünkü sen gülünce çok güzel oluyorsun.
Ayşe utanmıştı.
İnci ve Jung Min ,soru çözmeye dalmışlardı.
Jung Min :-Senin dediğin yol olmadı.
İnci :-Galiba biz de çözemeyeceğiz bu soruyu.
Jung Min :-Ne yani pes mi ediyorsun?Doğrusu senin gibi zeki ve güzel bir kıza hiç yakışmıyor.Dedi İnci 'ye bakarak.
İnci :-Yok pes etmedim.Dedi utanarak.
Jung Min :-Sevindim.Benim bildiğim bir formül var.Bir de onu deneyelim mi?
İnci :-Olur!Deneyelim.
Derya ve Kim Jun 'un temizliği de bitmişti.Kim Jun, yerleri paspaslıyordu.
Kim Jun :-Yerler bitti.
Derya :-Ben de şövaleleri düzenledim.Benim işim de bitti.
Kim Jun :-Resmimi çizecektin unutma.
Derya :-Ama çizemezsem!
Kim Jun gülümsedi :-Tamam. Çizemezsen,kimseye söylemem.Oldu mu?Anlaştık mı?
Derya :-Peki,anlaştık.
Derya, şövalenin başına geçti.Kim Jun 'da Derya 'nın karşısındaki yerini aldı.Derya, onu çizmeye başladı. Dikkatlice Jun 'a bakıyordu. Jun da ona.Gözünü alamıyordu sanki ondan.O an koşudan dönerken kendisine söylediği sözleri geldi aklına.Sevmekle ilgili sözleri.Kim Jun'u etkilemişti belĺiki bu sözcükler.Yada Derya 'nın fikirlerini önemsemeye başlamıştı artık.
Derya, Kim Jun 'u çizmeyi bitirmek üzereydi.Birden arkasından resim öğretmeni Bayan Soo Min, geldi. Derya, resim çizmeye o kadar dalmıştı ki onu fark etmemisti.
Kim Jun, hemen toparlandı.
Bayan Soo Min:-Arkadaşını ne kadar güzel çizmişsin!
Derya, birden irkildi.Kenara çekildi hemen.Kim Jun da yanlarına gelip baktı.
Kim Jun :-Gerçekten, harika çizmişsin beni!Dedi şaşkınlıkka.
Bayan Soo Min :-İsmini söyler misin bana?
Derya :-Derya.
Bayan Soo Min :-Sen,öğrenci değişim programı ile gelen öğrencilerdensin değil mi?
Derya :-Evet efendim.
Bayan Soo Min :-Derya, bu konuda çok yeteneklisin.Bizim bir resim kulübümüz var.Bence sende katılmalısın.Ben sana ders vermeyi çok isterim.Dedi heyecanla.
Derya :-Bilmem ki!
Kim Jun :-Bilmeyecek ne var?Çok yeteneklisin.Bence de bu klübe katılmalısın.
Bayan Soo Min :-Seni zorlamak istemem.Eğer istemiyorsan!
Derya :-Hayır, istemez olur muyum hiç.Ben de sizden ders almak isterim.
Bayan Soo Min :-Buna çok sevindim. Aslında çocuklar,ben de sizden bir şey isteyeceğim.
Derya ve Kim Jun :-Sizi dinliyoruz.
Bayan Soo Min :-Bana modellik yapar mısınız?
Derya -Modellik mi?
Kim Jun :-Hiç böyle birşey yapmadım.
Bayan Soo Min :-Çok kolay.Sadece duracaksınız.Haydi şuraya geçin.Dedi ve onları karşısına geçirdi.
Jung Min ve İnci hâlâ soruyla uğraşıyorlardı.
Jung Min :-Galiba olmayacak.
İnci :-Sunu şöyle alırsak olur.İşte böyle.
Jung Min gülümsedi :-Sanırım, cevaba yaklaşıyoruz.
İnci :-Evet. Dedi heyecanla.
Jung Min :-Şurayı şöyle yaparsak,şunuda şöyle alalım.
İnci :-Onu da böl.İşte cevap.Bulduk Jung Min!
İnci :-Evet bulduk!Dedi sevinerek ve birden İnci ile birbirlerine sarıldılar.Sevinç sarılması gibi görünse de bu sarılma duyguların dışa vurmasıydı aslında.
İkisi de ne yaptıklarının farkına vardılar ve geri çekildiler.Çok utanmışlardı.
Jung Min :-Afedersin,bir an heyecanlandım da.
İnci :-Ben de.
Jung Min :-Ama cevabı bulduğumuza inanamıyorum. Dedi birden heyecanla.
İnci :-Evet. Kimsenin çözemediği soruyu biz çözdük.
O anda onları,fizik öğretmeni Bay Hyong Kim farketti.Yanlarına geldi.
Bay Hyong Kim :-Çocuklar, yoksa o soruyu mu çözdünüz?
İnci :-Evet efendim.
Bay Hyong Kim :-Bakabilir miyim?Evet.Gözlerime inanamıyorum. Çözmüşsünüz.Cevapta çözüme ulaştığınız yol da doğru.İkiniz de harikasınız.Dedi heyecanla.
İnci ve Jung Min, utanmışlardı.
Bay Hyong Kim :-Bunu diğer ögretmenlere de göstermeliyim.Bence bu sene ki bilgi yarışmasına siz katılmalısınız.
İnci ve Jung Min :-Biz mi?Dediler şaşkınlıkka.
Bay Hyong Kim :-Evet.Siz çok zekisiniz.Eminim yarışmada bizi çok iyi temsil edceksiniz.Lütfen çocuklar, beni redetmeyin.
Jung Min ve İnci, birbirlerine baktılar.
Jung Min:-Ne dersin İnci?
İnci gülümsedi :-Tamam.
Bay Hyong Kim :-Eminim, ikniz çok iyi bir ikili olacaksınız.Ben size yarışmanın gününü haber veririm.Siz çalışmaya devam edin.Ben hemen bunu diğer öğretmenlere götürüp göstermeliyim.Dedi ve dergiyi alıp,koşarak kütüphaneden çıktı.
İnci :-Jung Min, yapabilir miyiz sence?
Jung Min :-Beraber olursak,eminim bütün sorunları yeneriz.
İnci gülümsedi.
Bayan Soo Min, Derya ve Kim Jun 'un duruşunu ayarlıyordu.Modellik için.
Bayan Soo Min :-Kim Jun, Derya 'ya yaklaş canım. Çok güzel. Şimdi de bir elinle beline sarıl.
Kim Jun,önce Derya'ya doğru yaklaştı,sonra da tereddüt ederek tuttu belini.
Derya :-Efendim,bu çok şey olmadı mı?Dedi utanarak.
Kim Jun :-Samimi.
Derya :-Aradığım kelime buydu.
Bayan Soo Min :-Haydi çocuklar! Siz şu an da birbirine aşık iki genci canlandırıyorsunuz.
Derya :-Uzaktan sevse bu iki genç!
Kim Jun :-Evet. Güzel fikir.
Derya :-Ne dersiniz?
Bayan Soo Min :-Lütfen, dediklerimi yapar mısınız?
Kim Jun ve Derya "Peki"dediler çaresizce.
Bayan Soo Min :-Evet. Derya,sen de Jun'un omuzuna koy başını,elinide,Jun'un göğsüne koy.Jun sende diğer elinle Derya'ya sarıl lütfen.Evet çok güzel oldu.Derya, tedirgin durma canım, kendini Jun 'un kollarında güvende hissetmelisin.Jun,Derya'nın başına daya yanağını.Sanki saçlarını kokluyormuş gibi.Unutmayın.Siz şu anda birbirinize aşıksınız.Sakın bu halinizi bozmayın.Çiziyorum.
Bayan Soo Min, onları çizmeye başlamıştı. Jun 'un da Derya 'nın da heyecandan kalbi çıkacak gibi çarpıyordu.
Jun,Derya 'ya sarılıyordu.Saçının kokusunu içine çekti bir an.O aradığı ama yanı başında olan kokuyu.
Kim Jun :-Ne oluyor bana?Neden kalbim çıkacak gibi çarpıyor?Bu koku,bu koku bana yabancı bir koku değil. Ama sende koklamak,daha da heyecanlandırdı beni.Senin kollarımda olman nasılda mutlu ediyor beni.Bu hissettiklerim,düşündüklerim,ne demek oluyor? İlk göz göze geldiğimizde ve bana söylediğin sözlerde hissettiklerimden daha fazla şu anda hissettiklerim.Galiba ben,ben sana aşık oluyorum.Diye düşündü içinden.Birden iyice sarmaya başladı. Sım sıkı.Aradığını bulmuş olmanın sevinci ile.O farkında olmasada,kalbi her şeyin farkında idi.
Derya da düşüncelere dalmıştı:-Allahım ne yapıyorum ben?Neden heyecanlandım şimdi?Onun sıcaklığını hissetmek,kalbimin çarpmasına neden oluyor.Yanımda olması,beni farklı hislere sürüklüyor şu an.Şu düşündüklerime bak.Yoksa, korktuğum şey mi?Allahım!Kendisinden gizlendiğim kişiye aşık mı oluyorum ben?
O anda İnci ve Jung Min oraya geldiler.Kim Jun'un, Derya'ya sıkıca sarıldığını görmüşlerdi.
Bayan Soo Min, çizmeyi bitirmişti:-Çocuklar, artık kımıldayabilirsiniz.Çizimim bitti.
Derya ve Jun, kıpkırmızı bir yüzle,birbirlerinden ayrıldılar.
Bayan Soo Min :-Resminize bakmak ister misiniz?
Derya ve Jun, yanına gittiler.
Derya :-Çok güzel olmuş.
Kim Jun :-Evet, çok güzel.
Bayan Soo Min :-Renklendirince daha güzel olacak.
O anda Jung Min ve İnci içeri girdiler.
Jung Min:-Merhaba. İşiniz bitti mi?
Kim Jun :-Evet. Bitti.
İnci :-Artık gidelim mi?
Derya,Bayan Soo Min 'e baktı.
Bayan Soo Min :-Gidebilirsiniz.Bu arada ellerinize sağlık.Burası tertemiz olmuş.Ayrıca modellik yaptığınız için de teşekkür ederim. Aa unutmadan,ikinizi de kulübümüze bekliyorum.
Derya ve Jun :-Peki efendim.Dediler ve çıktılar.
İnci :-Jun'la sarmaş dolaş.Ayşe 'ye söyleyeceğim.
Derya :-İnci!
Ayşe ile Hyun, temizliği bitirmişler, yan yana duran koltuklara oturmuşlardı.
Ayşe :-Sonunda bitti.
Kim Hyun :- Evet, Çok yoruldum.
Ayşe :-İnci ile Jung Min, ne yaptılar acaba?
Kim Hyun :-Ve Derya ile Jun. Dedi ve güldüler.
Ayşe :-Temizliği bitirmişlerdir herhalde.
Kim Hyun :-Benimle konuşmana sevindim.
Ayşe gülümsedi :-Beni tuttuğun için teşekkür ederim. Yoksa, bir yerim kırılabilirdi.
Kim Hyun :-Seni kurtarmayı seviyorum diyelim.
Ayşe :-Haklısın aslında.Beni sürekli kurtarıyorsun.Sen benim koruyucu meleğimsin.
Kim Hyun gülümsedi:-Melek mi?Bu biraz kızca oldu.Beyaz atlı prense ne dersin?
Ayşe :-İyi öyle olsun bakalım. İşimiz bittiğine göre artık gidelim.
İkisi de kalkıp,tiyatro salonunun kapısına gittiler.Kim Hyun, kapıyı açmaya çalıştı ama açılmıyordu.
Kim Hyun :-Kapı açılmıyor.Sanırım kilitlenmiş.
Ayşe :-Hyun, bu senin planınsa lütfen kapıyı aç!Dedi kızarak.
Kim Hyun :-Hayır. Ben planlamadım.Kapı açılmıyor.Gerçekten!
Ayşe :-Ne yapacağız şimdi?
Kim Hyun :-Bizimkiler gelene kadar bekleyeceğiz.
Ayşe :-İşimiz onlara kaldıysa;İnci ve Jung Min, kitap okumaya,Derya ve Jun da kavga etmeye dalmışlardır.Kim bilir bizi ne zaman hatırlarlar!
Kim Hyun koltuklardan birine geçip oturdu:-Ben halimden memnunum.Seninle olmak güzel.
Ayşe :-Sen alay et.Dedi ve yanına oturdu.
Kim Hyun :-Ben ciddiyim. Biliyor musun? Seninle tanışmadan önce sürekli rüyalarımda bir kız görürdüm.Benimle konuşurdu.Moralim bozuk olduğun da,moralimin düzelmesine,cesaret edemediğim şeylerde de cesaret etmeme yardımcı olurdu.O kızın yüzünü aklıma kazımıştım ama onu bir türlü bulamıyordum.Benim için sadece bir rüyadan ibaretti.Sonra seninle karşılaştığımız o yağmurlu gün de"işte o kız "dedim kendi kendime.Onu sonunda bulmuştum.Rüyalarımda gördüğüm,yüzünü aklıma kazıdığım kız,sensin Ayşe.
Ayşe şaşkınlıkla dinliyordu Hyun 'u.
Kim Hyun :-Seninle aramızda farklı bir bağ var.Ben, seninle mutlu olacağıma inanıyorum.Çünkü sen bana rüyalarımda gösterildin.
Ayşe utanmıştı.Usulca başını Kim Hyun 'un omuzuna yasladı.Hyun ise Ayşe 'nin bu hareketine hem şaşırmış, hem de sevinmişti.
O anda kapıya vuruldu.
Jung Min :-Hyun, orada mısınız?
Ayşe hemen ayağa kalktı :-Biz buradayız.Kapı açılmıyor.
Kim Jun, kapıyı açmaya çalıştı ama açamadı:-Bu kapı sıkışmış.
Kim Hyun :-Açacak birşey bulun.Yada açmasanız daha iyi.Ben böyle çok iyiyim.
Ayşe :-Hyun! Dedi uyarırcasına.
Jung Min ve Jun, açacak bir şey bulamamışlardı.
Jung Min :-Burada açacak bir şey yok.
Kim Jun :-Siz iyi misiniz?
Kim Hyun :-Hem de çok iyi.Dedi gülerek.
Ayşe :-Alay etmesene.
Kim Hyun :-Ben ciddiyim.
Derya :-Nasıl açacağız?
Kim Jun :-Biz gidip,kapıyı açacak bir şeyler getirelim en iyisi.
Jung Min :-Yada birini.
İnci 'nin aklına bir fikir geldi:-Durun!Ben şimdi hallederim.Dedi ve Derya 'ya yaklaştı.
Jung Min ve Kim Jun,İnci 'nin ne yapacağını merakla bekliyorlardı.
İnci :-Derya 'cığım,sence Ayşe şimdi orada ne yapıyordur?
Derya :-Ne yapsın,kapının açılmasını bekliyordur.
İnci :-Emin misin?Hem de Hyun ile birlikte.Yalnız ikisi.Baş başa.
Derya şüphelenmişti:-Ne demek istiyorsun?
İnci :-Sence de kapıyı Hyun kilitlemiş olamaz mı?Yani aklıma öyle geliyor. Belki şu anda Ayşe 'ye yaklaşmıştır.Belki sarılmıştır.
Derya :-Ne?
İnci :-Ayşe, Hyun, kapıdan uzaklaşın.
Kim Hyun :-Ne yapıyor bunlar?
Ayşe :-Ben anladım.
İnci :-Derya, bir düşünsene,belki de Hyun şu anda Ayşe 'yi öpüyordur.Dedi ve hızla kenara çekildi.
Derya sinirlenmişti:-Hyun, bırak kuzeni mi!Dedi ve kapıya bir tekme attı.Kapı,o an açıldı.Kim Jun ve Jung Min 'in ağızı açık Derya 'ya bakıyorlardı.
Derya :-Siz ikiniz,ne yapıyorsunuz burada?Çabuk söyleyin.Dedi kızarak.
Kim Hyun kekeledi:-Te,temizlik yaptıkta.Dedi şaşkınlıkla.
Derya :-Bir daha bir yerde kilitli kalmak yok!Düşün önüme.
Ayşe :-İnci, bunlar senin başının altından çıktı değil mi?Dedi ve dışarıya çıktılar.
İnci, gülüyordu.
Kim Hyun :-Jun,bu kız seni döver.Diye fısıldadı,Kim Jun 'a.
Gerçek temizlikti aşk.Kararmış yürekkere aydınlık,soğumuş kalplere,sıcaklıktı.Işığı ile ısıtıyordu artık.Artık bahar geliyordu kalplere.








BAHAR ÇİÇEKLERİ 🌹 봄 꿈 🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin