32.Bölüm- Saranghaeyo Derya

435 27 3
                                    

"Seni seviyorum" demek varken,süslü kelimelere ne gerek var!
Kalbinde ki sevgi varken,güzel hediyelere kim ihtiyaç duyar!
Duygular artık dolmuştu kalplerde ve bir şey yapılmazsa taşacaktı.Engellenilmez bir hâl almaya başlamıştı Kim Jun için.Mantığı devre dışı kalmıştı ve aşkı yönetiyordu kendisini.Bu yüzden gidip resim kulübüne üye olmuştu.Resime hiç yeteneği olmamasına rağmen.
Hafta sonuydu ve Derya resim atölyesine gelmişti. Atölyeye girdi.Girer girmez de çok şaşırdı çünkü, Kim Jun 'da oradaydı.
Derya :-Jun! Sen ne yapıyorsun burada?
Kim Jun :-Ben de resim kulübündeyim artık.
Derya :-Sen mi?
Kim Jun :-Evet.Niye şaşırdın bu kadar?Sen Tekwando öğrenirsin de ben resim yapmayı öğrenemem mi?
Derya :-Öğrenirsin tabi ki de Jung Min ve Hyun, çiziminin çok kötü olduğunu söylemişlerdi.
Kim Jun :-Ben de öğrenmeye geldim zaten.
O anda, içeri bir öğrenci girdi :-Arkadaşlar, Bayan Soo Min, rahatsızlanmış.Gelemeyecekmiş.Bu gün ders iptal.
İçeride ki öğrenciler,çıkıyorlardı.Derya ve Kim Jun kaldılar atölyede.
Kim Jun :-Ciddi bir şey mi acaba?
Derya :-Bayan Soo Min, hamile.Sanırım,o nedenle gelmedi derse.
Kim Jun :-Şu işe bak.Bu benim ilk dersimdi ve iptal oldu.Tam da bir şeyler öğrenirim derken.Şans işte.
Kim Jun, iyi bir oyuncuydu aslında.Bu kulübe Derya ile birlikte olmak için geldiğini güzel saklıyordu.Ama bu oskarlık oyunculuk aşkının kendisini ele vermesi ile bir yerde son bulacaktı.
Derya :-İstersen,ben sana bir şeyler öğretebilirim.Daha doğrusu bir kaç şey göstermek diyelim.
Kim Jun :-Öğretir misin gerçekten?
Derya :-Tabii.Bana Tekwando öğretiyorsun.Sana borçlu sayılırım.
Kim Jun :-Ne borcu.Senin sayende Yekwandoya geri döndüm ben.Dedi gülümseyerek.
Derya :-Haydi masaya geçelim.Dedi ve öğretmen masasına geçtiler.Yan yana oturdular.Derya, Kim Jun'un çizmesi için, bir şey aradı ve bir elma bulup,masanın üzerine koydu.
Derya :-Haydi bunu çizmeye çalış.Bakalım, resime ne kadar hakimsin?Dedi ve tekrar yanına oturdu.
Kim Jun :-Emin misin?
Derya :-Haydi çiz!Dedi gülümseyerek.
Kim Jun, elmaya baktı ve çizdi:-Bitti.
Derya :-Ne çabuk çizdin?Dedi ve resime baktı.Birden gülmeye başladı. Çünkü, bir yuvarlak,üzerine de bir yaprak çizmişti.
Derya:-Jun, bu ne?Dedi gülerek.
Kim Jun :-Resime bu kadar hakimim işte.
Derya, gülüyordu hâlâ.
Kim Jun :-Gülmesene!
Derya gülümsedi :-Gel beraber çizelim.Dedi ve Kim Jun 'un elini tuttu ve ona resim çizdirmeye başladı.Farkında olmadan yapmıştı bunu.Kim Jun ise, Derya elini tutunca,garip hissetmeye başlamıştı. Sanki aşk,bütün bedenini sarıyordu.
Derya :-Bak,böyle çizeceksin.Yavaş,yavaş.Elini çizmek istediğin şeye göre hareket ettir.
Kim Jun, heyecanlanmıştı. Eli terliyordu.
Derya :-Senin elin neden terledi?Dedi ve önce Jun'a,sonra da eline baktı.Hemen geri çekti.
Kim Jun :-Şeyy.
O an,Kim Jun 'un elindeki kalem düştü ve yuvarlanıp,masanın altına gitti.Derya 'da,Kim Jun 'da "Ben alırım"diyerek,masanın altına girdiler.Birlikte kaleme uzandılar.Elleri birbirine değmişti.Bilerek yapmıyorlardı bunu,sanki bir şey onları yakınlaştırıyordu.Kim Jun, elini geri çekti ve o an başını kaldırmak isterken,masaya çarptı.
Kim Jun :-Ahh,başım!
Derya gülüyordu :-Bir şey oldu mu?Dedi ve Kim Jun'un başına dokundu.Ama yanlışlıkla yaptığı bu hareket,bir kez daha utanmasına neden oldu.Elini geri çekiyordu ki,Kim Jun elini tuttu birden.Artık, duygularına hakim olamıyordu.Belki de kaderin onlar için yazdığı buluşma vakti gelmişti. Derya, kaçamıyordu bu kez.Dona kalmıştı sanki.Kalbi öyle hızlı çarpıyordu ki dışarıdan herkes heyecanlandığını anlayabilirdi.
Kim Jun, Derya 'ya doğru yaklaştı.Halâ elini tutuyordu.Yanağına dokundu diğer eliyle.
Kim Jun :-Seni seviyorum Derya!Dedi ve eğilip, öptü.
Derya, o an çok şaşırmıştı. Ne yapması gerektiğini bilemiyordu.Bir anda Kim Jun 'a bir tokat attı ve masanın altından çıktı.Kim Jun 'da.
Kim Jun :-Derya!
Derya :-Sakın bunu bir daha yapma.Sakın!Dedi ve oradan koşarak ayrıldı.Kim Jun, atölye de kalakalmıştı.
Derya, eve gelmişti.Kapıyı açtı ve kızlara selam bile vermeden koşarak odasına çıktı.İnci ve Ayşe,onda ki garipliğin farkına varmışlardı.
Ayşe :-Neyi var bu kızın?Konuşmadan,yanımızdan geçip gitti.
İnci :-Bir şey olmuş galiba.Yanakları kıpkırmızıydı.
Ayşe :-Haydi yanına gidelim.
Kızlar, odaya girdiler.Derya, yorganın altına girmiş,saklanıyordu sanki.İnci ve Ayşe yanına gelip,yorganı kaldırdılar.
İnci :-Derya, ne yapıyorsun yorganın altında?
Ayşe :-Kızarmışsın.Bir şey mi oldu?
Derya, eliyle Kim Jun 'un öptüğü yeri tutuyordu.
İnci :-Sen iyi misin? Konuşsana!
Derya :-Çok utanıyorum.Dedi ve yorganı tekrar başına geçirdi.
Ayşe, yorganı açtı :-Niye utanıyorsun?
Derya :-Şey oldu.
Ayşe ve İnci :-Ne oldu?
Derya :-Bu gün atölyeye gittiğimde Jun'da oradaydı.O da üye olmuş kulübe.
İnci :-Eee,ne var bunda?
Derya :-Bayan Soo Min gelmedi ve biz yalnız kaldık.Bana şey dedi.
Ayşe :-Ne dedi?
Derya :-Beni sevdiğini söyledi.
Ayşe ve İnci, çok sevinmişlerdi.
Ayşe :-Bu çok güzel. Anlamıştım zaten.O çocuk,sana karşı güçlü duygular hissediyordu.
İnci :-E sen niye bu haldesin?Bunda utanacak ne var?
Derya :-Bir de şey oldu.
Ayşe ve İnci :-Ne oldu?
Derya sustu.
Ayşe :-Ne oldu?Diye sordu ısrarla.
Derya :-Beni öptü.Çok utanıyorum.Dedi ve tekrar yorganın altına girdi.
Ayşe ve İnci şaşırmışlardı. Üstelik gülüyorlardı.
İnci :-Jun, seni öptü mü?
Ayşe :-Yani seni öptü!Dedi ve yorganı tekrar açtı.
Derya :-Söyleyip durmayın.Öptü işte.
Ayşe :-Peki sen ne yaptın?
Derya :-Ne yapacağım, tokat attım.
İnci :-Senden de bu beklenirdi zaten.Peki söylesene artık çıkıyor musunuz?
Derya :-Tabiiki hayır.
Ayşe :-Neden ama,ona aşık olduğunu söylemiştin.
Derya :-Hayır, bunu yapamam.
İnci :-O senin hep beklediğin kişi değil mi?
Derya :-Evet o.Ta kendisi.Ama olmaz.Ben sizin kadar cesur değilim.
Ayşe :-Yani ondan kaçmaya devam edeceksin öyle mi?
Derya :-Evet.
Ayşe :-Emin ol kaçamayacaksın.Aşkın seni hep takip edecek ve bir gün korkunu da yenecek.Umarım o gün geç olmaz.
Derya, ümitsizce başını öne eğdi.
Ertesi gün olmuştu. Derya, Kim Jun 'a ne bakıyor,ne de onunla konuşuyordu.Ondan sürekli kaçıyordu.Yada kalbindeki sevgiden.
Sınıftalardı.Sırada oturuyorlardı.Kim Jun, ona doğru geliyordu.Derya, hemen sıradan kalktı.
Derya :-Kim Jun buraya geliyor!Dedi telaşla.
İnci :-Derya, otur.
Derya :-Oturamam.Gitmek gerek. Dedi ve koşarak sınıftan çıktı.
Kim Jun, geri döndü ve sırasına geçip oturdu.
Ayşe :-Ne yapıyor bu kız?
İnci :-Bir bilsem.
Ders arasıydı ve bahçedelerdi.Derya, İnci ve Ayşe'nin arkasında saklanıyordu.
Ayşe :-Derya, saçmaladığının farkında mısın?
Derya :-Beni görmesini istemiyorum.
İnci :-Peki hep böyle saklanacak mısın?
Derya :-Evet.
İnci :-Belli ki seninle konuşmak istiyor. Neden onunla konuşmuyorsun?İkiniz de birbirinize aşıksınız.
Derya :-Bu yüzden kaçıyorum ya ondan.
Ayşe :-Çok tuhafsın.
Derya :-Aşk herzaman mutlu edecek diye bir şey yok.Ya mutsuz olursam,ya o mutsuz olursa?
Ayşe :-Yaşamadan nasıl bileceksin?
Derya :-Yaşayıp üzüleceğime,hiç yaşamam daha iyi.
Ayşe :-Mantığa gel.
Kim Jun, Derya 'yı gördü.Kızlara doğru geliyordu.
İnci :-Derya, Jun seni gördü.Buraya geliyor.
Derya :-Ne?Dedi ve koşarak içeri girdi.
Ayşe :-Ne olacak bu kızın hali.Onun için çok üzülüyorum.
İnci :-Böyle giderse kendisi de üzülecek.
Eve gitme vakti gelmişti. Bu gün Derya 'nın tekwando dersi vardı. Kim Jun, spor salonunda onu bekliyordu. Fakat ne gelen vardı ne de giden.
Kim Jun :-Demek, benden uzak duruyorsun.Öyle olsun.Dedi ve çantasını alıp, dışarı çıktı.
Akşam olmuştu. Erkekler bir araya gelmiş konuşuyorlardı.
Jung Min :-Derya ile konuşamadın mı?
Kim Jun :-Hayır.
Kim Hyun :-Tekwando çalışmak içinde mi gelmedi?
Kim Jun :-Gelmedi.Ne zaman onunla konuşmak istesem,benden kaçtı.
Jung Min :- Peki senden neden kaçıyor bu kız?
Kim Jun :-Sanırım, benimle aynı şeyleri hissetmiyor.Kaçmasının başka bir açıklaması yok.Tam da gerçek aşkımı buldum derken.
Kim Hyun :-Canını sıkma.Eninde sonunda seninle konuşacak.Okul bitene kadar saklanacak hali yok ya.
Jung Min :-Belki de başka bir sebebi vardır.
Kim Jun :-Nasıl bir sebebi olabilir ki?Tekwando dersine bile gelmedi.Eminim bana karşı bir şey hissetmiyor ve bu mesafenin sebebi,ayağımın aksaması.
Kim Hyun :-Yine mi bu mesele?Alınganlık yapıyorsun Jun.
Kim Jun :-Hangi kız,topallayan bir erkeğe bakar ki?Acımaktan başka.Derya 'ya da bana acıdı ve yakın davrandı.Ben ise aciz davranıp,ona aşık oldum.Ona bu yüzden kızamam.
Jung Min :-Aptalca düşünmeyi bırak.
Kim Jun :-Onu sevdiğimi söylememeliydim.
Jung Min :-Jun, kendine haksızlık yapıyorsun.Derya'nın senden kaçmasının sebebi bu değil bence.
Kim Jun 'un yüzünde acı bir gülümseme belirdi:-Evet bu.Sebebi sadece ayağımın aksaması.
Kızlar da evde aynı konuyla ilgili konuşuyorlardı.
Ayşe:-Bütün gün o çocuktan kaçtın,durdun.Okul bitene kadar,böyle kaçacak mısın?
Derya:-Üstüme gelme lütfen.Keşke,Türkiye'den hiç dönmeseydim!
İnci :-Jun 'a da yazık.Seninle konuşmak için, çabaladı durdu.Neden karşısına çıkıp,konuşmuyorsun?"Hayır seni istemiyorum "demiyorsun?
Derya :-Gözlerine bakmaya cesaretim yok ki,bir de o sözleri nasıl söylerim?
Ayşe :-Kendi ağızınla söylüyorsun işte.Kaçmanın ne anlamı var?
Derya :-Bilmiyorum. Artık, ne yapacağımı bilmiyorum.Dedi çaresizce.
Kızlar da,erkekler de okuldalardı.Ders arasıydı.Derya yine Kim Jun 'dan gizlenmeye çalışıyordu.
Kızlar ve Derya, koridorda yürüyorlardı.
Ayşe :-Saklanbaç oynuyorsun,haberin yok.
Derya :-Ne yapayım,okul mu değiştireyim?Aslında,fena fikir değilmiş.
İnci :-Bir okul değiştirmediğin kalmıştı.İstersen,yurt dışına kaç!
Ayşe :-Aşık oldun diye onu da yaparsın sen.
Derya :-Ne oluyor size, bana destek olacağınız yerde üstüme mi geliyorsunuz?
İnci :-Kusura bakma.Doğruya doğru.
O anda karşıdan,Kim Jun, geldi.
Derya :-Jun geliyor! Dedi ve kızların arkasına saklandı.Fakat Kim Jun, Derya 'ya bakmadan,koridorda yanlarından geçip gitti.
Ayşe :-Çıkabilirsin.Kim Jun, artık yüzüne bile bakmıyor.
Derya şaşkındı :-Evet. Öylece çekip gitti.
İnci :-İstediğin bu değil miydi?
Derya :-Sanırım buydu.Dedi üzülerek.
Jung Min, İnci,Ayşe ve Kim Hyun, bir yere toplanmış konuşuyorlardı.
Jung Min :-Derya ve Jun 'un durumu ne olacak?
İnci :-Biz de bilmiyoruz.
Kim Hyun :-Derya, neden Jun 'dan kaçıyor ki?
Ayşe :-Onun kaçmasının nedeni korkuları.Önce,Jun'a bağlanıp,sonra ondan ayrılmaktan,ileride çıkacak sorunlardan,üzülmekten, en çokta Jun'un üzülmesinden korkuyor.
Jung Min :-Yani o da?
İnci :-Evet. O da Jun 'a aşık.
Jung Min :-Ama Jun, Derya'nın kendisinden,ayağı aksadığı için uzak durduğunu düşünüyor.
Ayşe :-Alâkası bile yok.
Jung Min :-Bir şeyler yapmalıyız.Onları bir araya getirmeliyiz.
İnci :-İyi de nasıl?Derya, konuşmaya yanaşmıyor ki!
Kim Hyun :-Buldum! Dinleyin şimdi. Dedi ve plânını anlattı.
Okuldan çıkma vakti gelmişti.Derya, çantasını topluyordu.
Ayşe :-Derya, ne yapıyorsun?
Derya :-Eve gitmek için hazırlanıyorum.
Ayşe :-Resim atölyesinde ki toplantıya gitmeyecek misin?
Derya :-Toplantı mı varmış?
İnci :-Bütün gün,Jun 'dan kaçtığın için, görmemişsindir.
Derya :-Gitmesem mi acaba?
İnci,Ayşe 'ye baktı tedirginlikle:-Tabii ki gideceksin.Sen resim kulübüne üyesin.
Ayşe :-Evet!Gitmelisin.
Derya:-Doğru.Ben gideyim o zaman.Dedi ve gitti.Ayşe ve İnci arkasından çak beşlik yaptılar.
Kim Hyun ve Jung Min 'de bahçede Kim Jun ile konuşuyorlardı.
Kim Hyun :-Jun, sen resim kulübünde değil miydin?
Kim Jun :-Evet.
Jung Min :-O zaman,atölyede ki toplantıya gideceksin.
Kim Jun :-Toplantı mı varmış?
Jung Min :-Evet.
Kim Hyun:-Gitmeyecek misin?
Kim Jun :-Şimdi Derya 'da oradadır.Gitmesem daha iyi.Ona rahatsızlık vermeyeyim.
Jung Min :-Derya, eve gitmiş bile,katılmayacakmış toplantıya.Bence sen gitmelisin.
Kim Hyun :-Hem,kafanı dağıtmış olursun.
Kim Jun :-İyi olur.O zaman, ben gideyim.Dedi ve atölyeye doğru gitti.
Kim Jun 'da,Derya'da resim atölyesine geliyorlardı,Kim Jun, içeri girdi.
Kim Jun :-Bu nasıl toplantı?Herkes nerede acaba?Belki de daha gelmemişlerdir.
O anda Derya içeri girdi.Kim Jun, arkasını döndü ve Derya ile birbirlerini gördüler.Derya ise telaşlanmıştı.
Derya:-Jun! Dedi ve tam çıkacaktı ki Kim Jun,kolundan tuttu.
Kim Jun :-Yine kaçacak mısın benden?
Derya :-Lütfen bırak kolumu.
Kim Jun :-Bana neden kaçtığını söylemeden,seni bırakmayacağım.
Derya :-Jun, bırak dedim.
Derya,bu kez kaçamıyordu. Jun, onu öyle bir güçle tutuyordu ki sanki bir ömür,hiç gücü tükenmeyecek gibiydi.Bırakmaya niyeti de yoktu.Sorduğu sorunun cevabını almak için değil de,gitmesini istemediği için bu kadar güçlü tutuyordu Derya 'yı.Derya ise,onun gözlerine bakamayacak kadar çok seviyordu onu.
Arkadaşları da oraya geldiler. Atölyenin kapısında duruyorlardı.Ortamın,gerileceğini anlamışlardı.
Kim Jun :-Kaç gündür,benden kaçıyorsun.Yüzüme bile bakmıyorsun.Seninle konuşmak istediğimi biliyorsun.Benden uzak durmanın sebebi,seni sevdiğimi söylemem mi?
Derya :-Bırak kolumu!Diye bağırdı.
Kim Jun Derya 'yı kendjne doğru çekti :-Bırakmıyorum.Ne yapacaksın,yine tokat mı atacaksın?Yüzüme baksana!
Derya,ağlamaya başladı :-Bakamam.Ne olur beni zorlama.Sana,sana bir şey söyleyemem.
Kim Jun :-Benden neden kaçtığını biliyorum.Bana neden bakmadığını.Ayağım aksadığı için değil mi?Topallayan bir erkeğe hangi kız aşık olur ki?
Derya :-Ne olur sus!Dedi ağlayarak.
Kim Jun 'un yanaklarından göz yaşları süzülüyordu.
Kim Jun :-Birbirini seven iki kişi,eğer gerçekten seviyorlarsa,sevdiklerinin kusurlarını görmezler.Onlar,birbirine baktığında,sadece sevgilerini görürler.
Derya :-Jun!
Kim Jun:-Bunu sen söylemiştin.Yalandı.Bana iyi hissetmem için, öyle söyledin.Böyle bir şey olmadığını sende biliyordun.Ben den kaçmanın sebebi,ayağım değil mi?Söylesene, topallaman desene!Dedi ağlayarak.
Derya, artık dayanamadı.Sevdiği adamın,kendini bitirmesini daha fazla izleyemedi.Kıyamamıştı o gözlerden akan yaşlara.
Derya :-Yeter!Sus artık yeter!Dedi ve kolunu çekiverdi birden.
Kim Jun'a döndü.Bir cesaret baktı gözlerine.
Derya:-Ayağın,değil.Sebebi topallaman değil.Seni aptal.Seni seviyorum tamam mı?Senden bu nedenle kaçıyorum.Kendi sevgimin büyüklüğünden korkuyorum.Anladın mı bu yüzden işte.Dedi ve koşarak atölyeden çıktı.
Kim Jun, arkasından bakakalmıştı:-Sen benimsin.Sadece benim.Diye mırıldandı kendi kendine.
Kızlar evdelerdi.Akşam olmuştu. Derya, kanepenin üzerinde oturuyordu.Çok üzgündü.
İnci :-Az önce,teyzem aradı. Bu gece mesaiye kalacakmış.Yarın öğleden sonra anca gelirim dedi.
Ayşe :-Bu iyi oldu.Derya, sabaha kadar neden böyle üzgün olduğunu anlatabilirsin böylece.
Derya :-Ona hislerimi söylememeliydim.Buna inanamıyorum.
İnci :-Derya, böyle somurtacak mısın?İnsan aşık oldum diye hiç üzülür mü?
Ayşe :-Neden korktuğunu anlayabiliyorum.Ama onu kalbin seçti kuzenim.Jun senin beklediğin kişi. Biz buna inanıyoruz.Sende inan.
İnci :-Ondan kaçamayacaksın canım. Ben kaçamadım.Ayşe 'de kaçamadı.
Ayşe :-Jun 'un sana ne dediğini hatırlıyor musun?O senin kaderin.
BO anda bahçe kapısının önüne bir araba gelip durdu.
Ayşe :-Teyzem döndü sanırım.Dedi camdan bakarak.
İnci :-Hani mesaiye kalacaktı?
Ayşe :-Dur bir dakika. Bu teyzem değil. Kızlar, bu Jun!
Derya ve İnci :-Ne?Dediler ve cama koştular.
İnci :-Sanırım senin için geldi. Ayy çok romantik.
O anda Derya 'nın telefonu çalmaya başladı.Telefonuna baktı.
Derya :-O arıyor!Dedi telaşla.Eli ayağı birbirine girmişti.
Ayşe :-Açmayacak mısın?
Derya :-Hayır. Ve kapıyı da açmıyoruz.
Ayşe :-Abarttın ama artık.Seninle konuşnak istiyor.
Derya :-Ama ben onunla konuşmak istemiyorum.Dedi ve telefonunu sehpanın üzerine bıraktı.
Kim Jun, hâlâ arıyordu.
İnci :-Açmalısın bence.
Derya :-Olmaz.
O anda telefona mesaj geldi. Ayşe aldı ve mesajı okudu.
Ayşe :-"Eğer benimle konuşmazsan,burdan hiç bir yere gitmiyorum."yazıyor.Derya, çık ve konuş bence.
Derya :-Konuşamam.Anlayın beni.Yüzüne baktığım an,kalbime söz geçiremiyorum.
Kim Jun,dışarıda,bahçe kapısının önünde oturuyordu.Derya ise kanepede.Ayşe ve İnci camın önünde bir Kim Jun 'a bir Derya 'ya bakıyorlardı.Dışarıda ise yağmur başlamıştı.
Ayşe :-Derya, yağmur yağıyor.Jun, hâlâ orada.Yanına gitmeyi düşünmüyor musun?
Derya :-Gitmeyeceğim.
İnci :-Bu yaptığın hiç doğru değil.Yağmur iyice hızlandı ve o senin gelmeni bekliyor.
Derya ağlamaya başladı :-Siz benim kuzenim değil misiniz?Neden böyle yapıyorsunuz? Niye beni anlamıyorsunuz?
Ayşe yanına geldi :-Bana bak.O çocuk,yağmurda sırılsıklam oldu.Senin korkaklığının cezasını
şu anda o çekiyor.Dışarı çıkacaksın ve gerekeni söyleyeceksin.
Derya cama doğru ilerledi ve baktı. Kim Jun, hâlâ yağmurun altında oturuyordu. Bütün yağmur,üzerinden akıyordu.Derya,kalbine daha fazla engel olamadı ve koşarak dışarı çıktı. Bahçe kapısını açtı.
Derya :-Ne istiyorsun benden?Söyle ne istiyorsun?Dedi ağlayarak.
Kim Jun :-Seni.Sadece seni ve sevgini istiyorum.Dedi ve ayağa kalktı.
Derya :-Jun, sen ve ben,asla olamayız.
Kim Jun :-Neden? Sen de benimle aynı hisleri taşırken,neden birlikte olamayız?
Derya :-Ben bir Türküm.Sen Koreli.Ben müslümanım.Sen hristiyan.Olur mu sanıyorsun?
Kim Jun :-Senin için, mutluluğumuz için, herşeyi yaparım.
Derya :-Mesele sadece bu değil.Ben korkuyorum.Kahraman kız,cesur kız.Ama bilmiyorlar ki bu kız,duygularından bile korkuyor.Belki de bu dünyada ki en korkak kişi benim.Dedi ve dizlerinin üzerine çöktü ağlayarak.Kim Jun 'da önüne çöktü.Derya 'nın yüzüne elini koydu.
Kim Jun :-Mutsuz olmamızdan korkuyorsun biliyorum. Ama ben,ilk defa bir kızı böyle sevdim.Unuttun mu sen benim kaderimsin.Ben de senin.Ben buna gönülden inanmışken,senden asla vazgeçmem.Benim mutluluğum sensin.Aşkımda.
Derya :-Sen beni değil,seni kurtaran kızı sevdin.
Kim Jun :-Hayır.Sana öylesine aşık oldum ki beni kurtaran kızdan bile vazgeçtim.Şunu anla artık.Seninle karşılaşmam,senin beni kurtarman,ve yaşadıklarımız,hepsi kaderimiz.İkimizin kaderi.Eğer,bu aşktan kaçarsan,kaderine karşı gelmiş olacaksın.
Derya :-Ama Jun!
Kim Jun, Derya 'nın ağızını kapattı eliyle.Gözlerine baktı.Hatta ruhuna.
Kim Jun :-Seni seviyorum.Benim için tek hakikat bu.Dedi ve sarıldı.
Derya :-Ben de.Dedi ve oda sarıldı.
O anda Ayşe ve İnci, dışarı çıktılar.
Ayşe :-Heyy!İçeri girin artık. Sırılsıklam oldunuz.
İnci :-Koşun çabuk.
Derya ve Kim Jun, içeri koştular. Islanmışlardı.Derya, Kim Jun 'a kendi eşofmanlarını verdi.Kendisi de üzerini değiştirip geldi.
Kim Jun, kanepenin üzerinde oturuyordu.Derya ve kızlar ona bakmışlar,gülüyorlardı.
Kim Jun :-Ne gülüyorsunuz siz?
Ayşe :-Pembe sana çok yakıştı.Dedi gülerek.
Derya,Kim Jun 'un yanına oturdu.Elinde ki havlu ile Kim Jun 'un saçlarını kurulamaya başladı.
Derya :-Çok ıslanmışsın.
Kim Jun :-Sanki sen hiç ıslanmadın!Dedi ve elinde ki havluyu alıp Derya 'nın saçlarını kuruladı.Ayşe ve İnci usulca odalarına çıktılar. Kim Jun o an durdu ve Derya 'nın gözlerine baktı.
Kim Jun :-Bu gözlere baktığımda herşeyi kayıtsız şartsız kabul ediyorum.Seni sevdiğimi kabul ettiğim gibi.
Derya gülümsedi.
Kim Jun :-Yanımda olman çok güzel.Sakın bir daha benden uzak durma.
Derya :-Jun, doğru mu yapıyoruz?
Kim Jun :-Şüphen mi var?Dedi ve yanağından öptü.
Derya utanmıştı.Eliyle yanağını tuttu.
Kim Jun :-İstersen,şimdi bana tokat at.İstersen de tekme ile üzerime saldır.Ama şunu bil ki şu anda dünyanın en mutlu erkeği benim.Çünkü diğer yarımı buldum.
Derya, Kim Jun 'un omuzuna başını koydu.
Kim Jun,Derya 'nin saçlarını kokladı :-Bu kokuyu koklamak için,dünyaları veririm.
Derya :-Jun, artık yatsak iyi olacak.Ben sana battaniye getireyim.Dedi ve kalktı. O anda Kim Jun, elinden tuttu.
Kim Jun :-Sabaha kadar yanımda kalsan olmaz mı?
Derya :-Uyu artık. Dedi gülümseyerek.
Battaniyeyi getirdi ve Kim Jun 'un üzerine örttü.
Derya :-İyi geceler.
Kim Jun :-İyi geceler canım.
Dışarıda hâlâ yagmur yağıyordu. Derya odasına çıktı. Kızlar, onu bekliyorlardı. Derya, gülümseyerek içeri girdi.
Ayşe :-Bakıyorum da yüzün gülüyor.
Derya :-Siz,yatmadınız mı hâlâ?
İnci :-Seni bekledik.Kendini nasıl hissediyorsun bakalım?
Derya :-Mutlu!
Ayşe :-Demek mutlu.
Derya :-Kızlar, ya gece teyzem gelirse.Jun 'un burada kalmasına izin vermesemiydim acaba?
İnci :-Onu bu yağmurda dışarıya mı çıkaracaktın?
Ayşe :-Sen nasıl aşıksın böyle? Dışarıda ki yağmuru görmüyorsun herhalde.
Derya :-Teyzemi düşünün birde!
İnci :-Teyzem,yağmur.Teyzem,yağmur. Evet.Teyzem,daha acımasız.Ben de olsam,yağmuru tercih ederdim.
Kızlar, gülüştüler.
Ayşe :-Seni gülerken görmek çok güzel.
Derya :-Sağolun kızlar. Siz olmasaydınız,cesaret edemezdim.
İnci :-Arkadaşlar bunun içindir.
Sabah olmuştu.Derya,Kim Jun 'un yanına geldi.Yarı açık gözleriyle tavşan uykusu uyuyordu.Derya, yüzüne baktı gülümseyerek.Sonra da omuzuna dokundu.
Derya :-Jun, Jun, haydi uyan.
Kim Jun,yavaşça gözlerini araladı:-Derya!
Derya :-Artık gitmelisin.Teyzem seni burada görmesin.
Kim Jun :-Uyandığımda yüzünü görmek çok güzel.
VDerya gülümsedi :-Haydi bakalım. Üzerini değiştir,kıyafetlerin kurudu.Dedi ve kıyafetlerini uzattı.
Kim Jun :-Peki canım.
Derya gülüyordu.
Kim Jun :-Neden gülüyorsun?
Derya :-Benim kıyafetlerimin sende duruşuna.Pembe ve küçük.
Kim Jun güldü :-İstersen,havluyla durayım.
Derya :-Aman,aman!Haydi üzerini giyin.Dedi ve odasına çıktı. Kim Jun, arkasından gülüyordu.
Nihayet,Kim Jun 'un istediği olmuştu.Kaderi olduğuna inandığı kız ile bir aradaydı artık. Yani Derya ile."Her şey çok güzel olacak." diye düşündü.Her şey çok güzel olacak.

BAHAR ÇİÇEKLERİ 🌹 봄 꿈 🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin