24.Bölüm-Misafir

399 26 28
                                    

Saklanbaç,Derya ve kızlar için bir oyundan fazlasıydı .Bu sefer saklandığı kişinin tam da yanın da bulacaktı kendini.Evet,Jun 'dan saklanıyordu belki ama kalbinde ki sevgiden saklanabilecek miydi acaba.Üstelik aşkına çoktan sobelenmişken.Ya Jun, farkında değildi hâlâ bu oyun da ebe olduğunun.
Kızlar, Bay Young Chan 'ın evine gelmişlerdi.İçeri girdiler. Hizmetli,onları karşıladı.
Hizmetli:-Hoş geldiniz efendim.
Kızlar :-Teşekkür ederim.
Hizmetli:-Ben,bavulunuzu alayım.Dedi ve kızların elinde ki bavullara uzandı.
Derya :-Olur mu hiç?Bize odamızı gösterin,biz taşırız.
Hizmetli şaşırmıştı :-Gerçekten mi?
Kızlar, birbirlerine baktılar :-Evet.
O anda Kim Jun, merdivenlerin başında belirdi.Ağır adımlarla,merdivenlerden indi.
Kim Jun :-Bavulları ben alırım.Siz işinize dönebilirsiniz.
Hizmetli:-Peki efendim.Dedi ve gitti.
Kim Jun :-Kızlar, hoş geldiniz.Bir hafta berabermişiz.
Ayşe :-Evet, öyleymiş.
Kim Jun,bavulları almaya çalıştı ama kızlar izin vermediler.
Derya :-Biz taşırız.Lütfen. Dedi yüzüne bakmadan.
Kim Jun :-Hayır, ben taşırım.
İnci :-Sen bize odamızı göster,yeterli.
Kim Jun, onları odalarına kadar çıkardı:-İşte odanız.Bana ihtiyacınız olursa,benim odam alt katta.
Ayşe :-Bu arada eviniz çok güzelmiş.
Kim Jun :-Teşekkürler. Umarım, rahat edebilirsiniz.
İnci :-Biz de bizi kabul ettiğiniz için teşekkür ederiz.Dedi ve Derya 'yı dürttü.
Kim Jun ise Derya 'dan bir kaç kelime beklercesine,ona baktı. Fakat o hiç bir şey söylemedi.
Kim Jun :-Siz yerleşin. Dedi ve çıktı.
İnci :-Neden bir şey söylemedin çocuğa?
Derya :-Ne söyleme mi bekliyorsun?
Ayşe :-Bir teşekkür etseydin!
Derya :-Konuşamadım işte. Dedi çaresizce.
İnci :-Neden konuşamadın bakalım? Çocuğun yüzüne bile bakmadın.
Derya :-Bakmadım değil,bakamadım.Çünkü çok yakışıklı olmuştu. Kumaş siyah pantolonu ve beyaz gömleği çok yakışmış.
Ayşe ve İnci gülmeye başladılar.
Derya :-Ne gülüyorsunuz?
Ayşe :-Ondan etkilenmekten mi korkuyorsun?
Derya :-Şeyy.Evet.
İnci :-Haydi yerleşelim.Dedi gülerek.
Kim Jun, odasına girdi ve aynanın karşısına geçti. Kıyafetlerine ve saçına baktı.
Kim Jun :-Yüzüme bile bakmadı.Acaba beni böyle beğenmedi mi?Belki de spor seviyordur.Diye mırıldandı.
Akşam yemeği vakti gelmişti.Kızlar yemeğe iniyorlardı. Kim Jun, onları yemek masasın da bekliyordu.Üzerini değiştirmiş,kot pantolon ve tişört giyinmişti.Kızları görünce ayağa kalktı.
Derya :-Olamaz!
İnci :-Bir şey mi oldu?
Derya :Daha yakışıklı olmuş. Bakamayacağım.
Ayşe gülümsedi :-Hey Allahım!
Kim Jun :-İyi akşamlar.
Ayşe, Derya 'yı dürttü:-Konuş! Diye fısıldadı.
Derya fısıldadı aynı şekilde :-Bana ne!
İnci :-İyi akşamlar Jun.
Kim Jun :-Bu akşam sizin için, Kore yemekleri hazırlattım.Umarım beğenirsiniz.
Kızlar, masaya oturdular.
Ayşe :-Aaa,bu Kimçi mi?
Kim Jun :-Evet. Kore yemeklerinden anlar mısın?
İnci :-Bir Kore sever olarak, Ayşe, kore yemeklerini iyi bilir. Güzel de yapar.
Ayşe :-Güney Kore'ye gelince,bir kaç kez yemiştik.Dedi ve gizlice ve oldukça hızlı bir şekilde Derya 'nın ayağına bastı.
Derya :-Ahh!Diye bağırdı can havliyle ve Ayşe 'ye baktı.Ayşe, "Konuş"diye işaret etti.
Kim Jun :-Derya, bir şey mi oldu? Yoksa, yemeği beğenmedin mi?
Derya :-Beğenmez olur muyum hiç?Çok lezzetli.Teşekkür ederim.Bizi düşünüp,hazırlatmıssın.Dedi çekinerek.
Kim Jun, ilk defa duymuştu Derya 'nın sesini bu akşam.Gülümsedi.
Kim Jun :-Önemli değil.
Ayşe :-Jun! Bu gün izlemek istediğimiz bir film var.Ona bakabilir miyiz?
Kim Jun :-Tabii.Lütfen, kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız,öyle davranın.Hatta ben de sizinle beraber izlerim.
İnci :-Çok iyisin.
Kim Jun :-Sayenizde ben de bir hafta boyunca yalnız kalmamış olacağım.
Televizyonun karşısına geçmişlerdi. Ellerine patlamış mısırları almışlar,film için hazırlanmışlardı.İnci ve Ayşe, tekli koltuklara geçmişlerdi. Maksatları,Derya ve Jun 'un yan yana oturmalarını sağlamaktı.Birbirlerine göz kırptılar.Film başlamıştı.
Ayşe :-Göreceksiniz,bu film çok güzel.
İnci :-Evet.Ödüllü bir film.İzlemek için sabırsızlanıyorum.
Ayşe :-Romantik bir aşk hikayesi.
Kim Jun :-Aslında, ben böyle filmlerden pek anlamam.Bu tür filmleri en çok Hyun sever.
Ayşe gülümsedi :-Demek öyle. Romantikliği nereden öğrendiği belli oluyor.
Kim Jun :-Jung Min'de en çok, bilim kurgudan hoşlanır.
İnci :-Benim gibi. Dedi gülerek.
Kim Jun :-Boşuna sizi ruh ikizi seçmedik.
Gece olmuştu. Filmin yarısından çoğu bitmişti bile.Ayşe ile İnci, çoktan uyuya kalmışlardı.Derya ve Jun, filme bakıyorlardı. Aslında Jun, dönüp dönüp,Derya 'ya bakıyordu. Bir anda ikisi birden mısır tabağına uzandılar.Elleri birbirine dokunmuştu.İkisi de utanarak çektiler ellerini.
Kim Jun :-Bu akşam bir şeyin mi var?
Derya :-Hayır. Neden öyle söyledin ki?
Kim Jun :-Hiç konuşmuyorsun da.
Derya gülümsedi:-Kızlara bak!Uyuya kalmışlar.
Evet. Hevesle geçtiler televizyonun başına ama sonunu bile göremeden,uyuya kaldılar.Dedi gülerek.
Derya :-Jun, doğruyu söylemek gerekirse ben bu filmden hiç bir şey anlamadım.
Kim Jun :-Anlamadın mı?Kız,çocuğa çok aşık. Ama çocuk, ona yüz vermiyor.Kız onun dikkatini çekmeye çalışıyor sonra.En sonunda çocuğun hasta olduğunu öğreniyor ve gizli gizli ona yardım ediyor ve hayatını kurtarmaya çalışıyor.Çocukta bundan çok etkileniyor ve kıza aşık oluyor.
Derya :-Romantik filmlerden anlamam diyorsun ama nasıl da bakmışsın.
Kim Jun :-Kızın, çocuğun hayatını kurtarmaya çalışması,dikkatimi çekti.Tıpkı beni kurtaran kız gibi.
Derya, Jun 'a baktı :-O kıza karşı ne hissediyorsun da aklınsan çıkaramıyorsun?
Kim Jun :-Bilmem!Neyse beni boşver de filmin sonuna bakalım.
İkisi de filme döndüler.O anda film de ki kız ve erkek yakınlaştılar.Derya 'da, Jun'da çok utanmışlardı.
Derya :-Şimdi birbirinizi öpmenin zamanı mı?Diye düşündü.
Kim Jun :-Olamaz. Şimdi ne yapacağım? Acaba elini tutsam,bana kızar mı?Diye geçirdi içinden.
Birden ikisi de ayaklandılar.
Derya :-Benim uykum geldi.Kızları kaldırayım da yatalım artık. Dedi telaşla.
Kim Jun :-Benim de.Size iyi geceler.Dedi ve koşar adımlarla odasına çıktı. Derya ise kızları kaldırmaya çalışıyordu.
Ertesi gün olmuştu. Kim Hyun ve Jung Min,Kim Jun'un evine gelmişlerdi.Kim Jun yanlarına geldi.
Kim Jun :-Hoş geldiniz arkadaşlar.
Kim Hyun :-Bu gün maça gidecektik.Hazır mısın?
Kim Jun :-Ben onu tanamen unutmuşum.Aslında size söylemem gereken bir şey vardı,ama telaştan unuttum.
O anda Ayşe, odadan çıktı ve merdivenlerden indi aşağıya.Kim Hyun ve Jung Min, onu gördüklerine şaşırmışlardı. Hatta şok geçiriyorlardı.
Kim Hyun :-Ayşe!Jun, Ayşe 'nin burada ne işi var?Yoksa siz?Siz ne yaptınız?Dedi şüpheyle.Kim Jun'un üzerine yürüdü.
Kim Jun :-Ne diyorsun sen?
Kim Hyun yakasına yapıştı:-Ayşe neden burada diyorum?
Kim Jun :-Ya bi dursana!
O anda İnci de geldi:-Siz ne yapıyorsunuz orada?
Jung Min :-Bu İnci!İnci 'de mi?Jun, İnci 'nin ne işi var burada?
Kim Jun :-Çocuklar, dediğiniz şeyin farkında mısınız?
Jung Min :-Geceyi burada geçirmişler belli ki.Jun, seni öldüreceğim.Bunu senden hiç beklemezdim.
Kim Hyun :-Bu arkadaşlık burada bitti.
Kim Jun :-Arkadaşlar,saçmalıyorsunuz!
O an Derya 'da indi.
Derya gülümsedi :-Merhaba arkadaşlar!
Kim Hyun :-Derya 'da buradaymış.
Jung Min :-Kızların burada ne işi var Jun?
Kim Jun :-Beni bıraksaydınız anlatacaktım.Kızların teyzesi,babamla birlikte Japonya'ya bir haftalık bir iş gezisine gitti.Onlar da burada kakacaklar.Melek teyze onları bana emanet etti.
Kim Hyun:-Ohh!İçim rahatladı.
Jung Min :-Benim de.
Kim Jun :-Benimle ilgili nasıl olur da böyle şeyler düşünebilirsiniz?
Kim Hyun :-Kızları görünce!İşte düşünüverdik bir an.
Kızlar, yanlarına geldiler.
Ayşe :-Ne konuşuyorsunuz bakalım?
Erkekler :-Hiiç!
Kim Hyun :-Ayşe, teyzen Japonya 'ya gitmiş duyduguma göre.Ne dersin,bu gün biraz gezelim mi?
Jung Min :-Evet İnci, biz de gezelim mi?
Kim Jun araya girdi:-Tabiiki hayır.
Jung Min ve Hyun :-Ne?
Kim Jun :-Teyzelerinin onları bana emanet ettiğini söylemiştim.Bu nedenle,onları sizinle gönderemem.
Jung Min :-Ama Jun!
Kim Jun :-Aması yok.Ben şu anda onların ağabeyi sayılrım.Bir kız ağabeyi olarak,sizinle çıkmalarına izin vermiyorum.Ayrıca bu size benimle ilgili yanlış şeyler düşünmemeyi öğretir.
Kızlar, gülmeye başladılar.
İnci :-Ağabeyimiz,haklı.Dedi gülerek.
Jung Min :-İnci, sen de bunun aklına mı uyuyorsun?
Kim Hyun :-Jun, bize destek olacağın yerde şu yaptığına bak.
Jung Min :-Peki,Derya 'da mı senin kardeşin oluyor?Dedi misilleme yaparcasına.O anda Jun ve Derya, birbirlerine baktılar.
Kim Hyun :-Evet Jun,seni dinliyoruz,cevap versene!
Derya, birden lâfâ girdi:-Elbette benim de ağabeyim.Başka ne olacaktı ki!
Kim Jun :-Siz artık gitsenize!Diye kızdı arkadaşlarına ve ikisinin de kolundan tutup,dışarı çıkardı.
Kim Hyun :-Ayşe, seni arayacağım canım!
Kim Jun :-Bir hafta yüzlerini göstermeyeyim de aklınız başınıza gelsin."Derya'da senin kardeşin mi?"yi görürsünüz siz.Dedi ve kapıyı yüzlerine kapattı.
Jung Min :- İnci.!Jun engeline rağmen,ne yapıp edip,seni tekrar göreceğim!
Kim Jun:-Gidin artık!
Öğleden sonra olmuştu. Kim Jun, Ayşe ve İnci ile konuşuyordu.
Kim Jun :-Sizi onlarla göndermedim diye bana kızdınız mı?
Ayşe :-Hayır. Her ağabey gibi sen de doğru olanı yaptın. Dedi gülümseyerek.
İnci :-Ayşe 'ye katılıyorum.
Kim Jun :-Bu arada Derya nerede?
İnci :-Oda da.Birazdan,yanımıza iner.
Kim Jun,arkasından, oyuncak bir yılan çıkardı.Ģerçeğine oldukça benziyordu.
Kim Jun :-Bakın ne buldum.Bununla Derya'ya şaka yapalım mı?Dedi gülerek.
Ayşe güldü :-Evet yapalım.Dedi heyecanla.
İnci :-Ama sizi uyarıyorum.Derya, yılanlardan,çok korkar.O elindeki de pek sevimli sayılmaz.
Kim Jun :-Ben, bunu paket yapayım.Bir planım var.
Kim Jun,şakasını hazırlamıştı. O anda Derya merdivenlerden indi.
Ayşe :-Derya, gel bak!Jun bize hediye almış.
Derya :-Hediye mi?
Kim Jun :-Evet, Bu da senin.
İnci :-Ben bu işin sonunu hiç iyi görmüyorum.Dedi fısıldayarak.
Derya, Jun 'un yanına gitti ve paketi elinden aldı.Ayşe ve İnci, Derya 'nın ne tepki vereceğini merak ediyorlardı.
Derya :-Teşekkür ederim. Ben bunu sonra açarım.
Kim Jun :-Hayır. Şimdi aç.
Derya :-Şimdi mi?Neden?
Kim Jun :-Şeyy yani .Beğenecek misin?Diye.
Ayşe :-Haydi açsana!Senin hediyen neymiş merak ediyoruz.
Derya onlara baktı.
Kim Jun :-Haydi ama!
Derya :-Pekâlâ.Dedi ve paketi açtı. Fakat gördüğü şey resmen şok geçirmesine sebep oldu.
O kadar çok korkmuştu ki paketi elinden fırlattı.
Derya :-Aaaa!Yılan! Diye bağırdı.
Diğerleri gülüyorlardı.
Kim Jun :-Sen de amma korkakmışsın!Dedi gülerek ve Derya 'ya baktı.Fakat,Derya, çok korkmuştu.Korkudan eli ayağı titriyordu.
Kim Jun,Ona baktı.
İnci :-Derya, Derya kendine gel.
Kim Jun, Derya 'nın bu halinden korkmuştu.Hemen ona sarıldı.Kızlar, bakakalmışlardı.
Kim Jun :-Derya iyi misin? Özür dilerim.Bu kadar korkacağın aklıma gelmedi.Dedi ve geri çekildi.
Derya, hâlâ titriyordu.Ayşe hemen su getirdi.Jun, suyu içirdi ona.
Derya :-Benim, o hayvandan korktuğumu bile bile bu şakayı nasıl yaparsın?Dedi.Sinirlenmişdi.
Kim Jun:-Şeyy , ben.
Derya:-Senden, nefret ediyorum.Dedi ve odaya çıktı. Kim Jun, çok üzülmüştü.
İnci :- Size kortuğunu söylemişim.
Kim Jun :-Benim hatam.
Ayşe :-Üzülme.Biz şimdi onunla konuşuruz.Dedi ve İnci ile Derya 'nın yanına, odaya çıktılar.Derya, annesinin kendisi için aldığı tavşana sarılmış,yatağın üzerinde oturuyordu.Hâlâ titriyordu.
Ayşe :-Derya, iyi misin?
Derya :-İyiyim.Dedi güçlükle.
İnci :-Bu sakayı sadece Jun yapmadı.Biz de işin içindeydik.
Ayşe :-Özür dileriz.Yaptığımız şey, düşüncesizlikti.
Derya :-Neden yaptınız bunu?Benim korkularımla alay etmek,size yakışıyor mu?
İnci :-Elbette yakışmıyor.Sadece seni neşelendirmek istemiştik.
Derya :-Çok neşelendim.Çooooook.Hatta şu an da neşe patlaması yaşıyorum.
Ayşe ve İnci koşup,Derya 'ya sarıldılar.
Ayşe :-Bizi affettin mi?
Derya:-Düşünmem lâzım.
Ayşe, İnci ile birlikte onu gıdıklamaya başladılar.
İnci :-Affettim de!Afettim de!
Derya:-Tamam, tamam affettim.Dedi gülerek.
Kızlar,onu bıraktılar.
İnci :-Jun 'a çok kızdın ama.
Derya:-Haketti.
Ayşe :-Çocuğa "Senden nefret ediyorum "dedin.
Derya :-Nasıl korktuğumu biliyor musunuz siz?Ona çok kızgınım.
İnci :-Çok üzüldü. Senin için endişelendi.Sana nasıl sarıldığını hatırlıyorsun değil mi?
Derya:-İnci!Dedi uyarırcasına.
Akşam,yemeği vakti gel işti.Kızlar, masadaydı.Jun da.Fakat,Derya yoktu.
Kim Jun :-Derya, bana hâlâ kızgın mı?
Ayşe ve İnci birbirlerine baktılar.
Ayşe :-Seninle ilgisi yok.Biraz rahatsızlanmış.
Kim Jun :-Evet benimle ilgisi var.Aptallıktı yaptığım sey.
İnci :-Bir iki gün sonra kızgınlığı geçer.O kimseye küs kalamaz.
Kim Jun :-Onun benimle konuşmaması canımı sıkıyor.Bu cümle Jun 'un ağızından,hatta yüreğinden kaçmıştı.
Ayşe :-Neden Jun? Yoksa!
Kim Jun, bir şey söylemedi.Başını öne eğdi yavaşça.
Ayşe :-Derya 'nın seninle barışmasını ister misin?
Kim Jun ve İnci, Ayşe 'ye baktılar.
Kızlar, odalarındalardı.O anda dışarıdan bir ses geldi.
Ayşe:-Kızlar,siz de bir ses duydunuz mu?
Derya:-Evet.
İnci :-Dışarıdan geliyor.
Ayşe,Derya ve İnci balkona çıktılar.Bunlar,Hyun ve Jung Min idi.
Kim Hyun:-Ayşe! Dedi balkonun altından.
Ayşe :-Hyun! Sizin ne işiniz var orada.
Kim Hyun :- Seni görmeye geldim.
Jung Min :-Ben de seni İnci.
İnci :-Neden dışarıdasınız?İçeri gelsenize!
Jung Min :-Jun bizi içeri almaz.Ne inatçıdır o!
Kim Hyun :-Artık buradan göreceğim seni. Ayşe, seni çok özledim.
Ayşe gülümsedi :-Alemsiniz.Telefon etseydiniz ya.
Kim Hyun :-Hiç yüz yüze görüşmek gibi olur mu?
Jung Min :-Tam da seni daha çok göreceğim derken,Kim Jun bize yasak koydu.
Kim Hyun :-O teyzenizden de beter çıktı.
Kızlar, gülmeye başladılar.
Derya :-Kızlar, sizin için gelmişler böyle balkonun altında mı konuşacaksınız?
Jung Min :-Böyle idare edeceğiz artık.Hiç görmemekten iyidir.Seni buradan görmek bile güzel.
İnci gülümsedi :-Seni de.
Kim Hyun :-Yüzünü görmeden,yatağa giremedim.
Ayşe :-Çok tatlısın!
Derya :-Bu çocuklar size sırılsıklam aşıklar.
O anda Kim Jun, elinde bir kova su ile balkona geldi ve Hyun ile Jung Min 'in başlarından asağı kovada ki suyu boşalttı.
Kim Jun :-İşte şimdi gerçek anlamda sırılsıklam aşık oldular.
Kızlar :-Aman Allahım!
Jung Min :-Jun, ne yapıyorsun sen?
Kızlar şaşırmışlardı.
Kim Jun :-Size bu kızlardan uzak durmanızı söylemiştim.
Kim Hyun :-Bu soğukta yaptığın oldu mu yani?
Ayşe :Hyun,hemen eve gidip,üzerini değiştir.Yoksa hastalanacaksın.
İnci :-Jung Min sen de.
Kim Jun :-Merak etmeyin.Su sıcaktı.
İnci :-Çok zalimsin Jun. Dedi gülerek.
Kim Jun :-Kimse benim kardeşlerime asılamaz.
Ayşe :-Senden tam bir Türk ağabeyi olurmuş ama sen Kore de doğmuşsun.
Diğerleri gülüyorlardı.
Ertesi gün olmuştu. Aslında bu gün Jun için büyük bir gündü.Çünkü, hislerini tam olarak anladığı bir gün olacaktı bu gün.
Kızlar, okuldan gelmişlerdi. Derya oda da oyuncak tavşanını arıyordu.
Ayşe :-Ne arıyorsun Derya?
Derya :-Tavşanımı.Dün akşamdan beri onu arıyorum ama yok.
İnci :-Yatağının altına baktın mı?
Derya :-Bakmazmıyım.Aramadığım yer kalmadı.
Ayşe :-Aslında ben onu az önce Jun 'un elinde gördüm. Odasına gidiyordu.
Derya :-Ne?Benim tavsanımı niye almış bu çekik göz?
Ayşe :-Orasını bilmiyorum.
Derya :-Ben şimdi onu geri almasını bilirim.Dedi ve hızla odadan çıktı.
Ayse ve İnci birbirlerine bakıp,gülümsediler.
Derya ise gizlene gizlene Jun 'un odasının önüne geldi.Başını içeri uzatıp,baktı.Jun odasında yoktu.
Derya :-Ben sana tavşanımı izinsiz almak neymiş gösteririm.Dedi ve içeri girdi.Her yerde aramaya başladı.
Fakat,tavşan orta da yoktu.
Derya :-Korkudan öldüreceği yetmiyormuş gibi bir de en değerli eşyamı almış.Burada yok.Burada da yok!
Dizlerinin üzerine çöktü ve yatağın altına eğildi.
Derya :-Nereye saklamış tavşanımı bu çekik göz?Dedi ve yatağın altına baktı.O anda Jun 'un sesi duyuldu arkasından.
Kim Jun :-Bunu mu arıyorsun?Dedi elinde tavşanla.
Derya başını kaldırdı:-Çabuk tavşanımı geri ver!Dedi ama o an gördüğü şeye çok şaşırmıştı.Kim Jun,banyodan yeni çıkmıştı.Alt tarafında havlu vardı ama üst tarafında hiç bir şey yoktu.
Derya :-Aaaaa!Diye bağırarak odadan çıktı ve bahçeye dogru koştu.
O an Jun'da kendisinin farkına varmıştı.Utanmıştı.
Derya bahçeye doğru koştu soluk soluğa.Hemen, çiceklerin dibinde ki duvara oturdu.
Derya :-Allahım, ne gördüm ben öyle. Gözlerimi çamaşır suyu ile yıkayacağım.Tavşanım da onda kaldı.
O anda Kim Jun yanına geldi:-Derya!
Derya, hemen geri çekildi. Çok utanmıştı.Başını diğer tarafa çevirdi.
Kim Jun:-Tavşanını alabilirsin.Dedi ve tavşanını Derya 'ya uzattı.Derya ise alıp,kucağına bastı.Jun 'a bakmıyordu.
Kim Jun :-Yüzüme bakmayacak mısın?
Derya :-Gördüğüm şeyden sonra bakmasam daha iyi.
Kim Jun güldü.
Derya :-Ne gülüyorsun?Hem neden ortalıkta yarı çıplak geziyorsun sen?
Kim Jun :-Senin ortalık dediğin yer,benim odam.Oraya izinsiz giren sensin.
Derya Jun'a döndü:-Tavşanımı izinsiz alanda sensin!Dedi ve tekrar diğer tarafa döndü.
Kim Jun :-Biliyorum. Benimle konuşman için aldım.Senin için çok değerli galiba.Yoksa,sevgilin mi aldı.
Derya :-Evet, sevgilim aldı.Türkiye'de.
Kim Jun :-Demek sevgilin var!Olmadığını söylemiştin.Dedi üzülerek.
Derya :-Aslın da hep vardı.Tavşanımı kaybedince çok korktum. Çünkü ona baktıkça,onu hatırlıyorum.
Kim Jun :-Anlamalıydım.Onu çok seviyor olmalısın.
Derya :-Hemde çok.Çokta özlüyorum.
Kim Jun :-Ne yaptı da onu bu kadar çok sevdin?
Derya :-Beni dünya ya getirdi.
Kim Jun anlamamıştı:-Ne?
Derya :-Annem.Beni dünya ya getiren kişi yani.
Kim Jun :-Ama sevgilin?
Derya :-Benim Türkiye'de ki tek sevgilim annem.
Kim Jun:-Ben, şey sanmıştım. Dedi şaşkınlıkla.
Derya :-Ne sandın?Başka bir sevgili mi?
Kim Jun gülümsedi. Aslında sevinmişti.
Kim Jun :-Haklısın.İnsanın bu dünya da ki en büyük sevgilisi annesidir.Bir annem olmadığı için bunu anlayamadım.
Derya, Jun 'a üzülmüştü, ona doğru döndü.
Derya :-Öyle demek istemedim,özür dilerim.
Kim Jun :-Asıl ben özür dilerim. Tavşanının annenden hatıra oldugunu bilseydim,almazdım.Benim, annemden hiç böyle hatıralarım olmadı.Belki de onu kaybedeceğimi hiç düşünmediğim içindir.
Derya Jun'a baktı:-Jun,bu tavşan senin olsun.Dedi ve tavşanını Jun 'un kucağına koydu.
Kim Jun:-Hayır, kabul edemem.
Derya :-Sen benim hediye mi geri mi çeviriyorsun bakiyim?
Kim Jun :-Ama o senin annenden!
Derya gülümsedi:-Belki annenden böyle hatıraların olmamış olabilir ama bu benden hatıra.Kabul et lütfen.
Kim Jun :-Sen nasıl bir kızsın anlamadım ki?Tavşanım diye ortalığı yıktın.Şimdide bana mı veriyorsun?
Derya ayağa kalktı :-Evet.Ona iyi bak olur mu?
Kim Jun :-Tamam!
Derya :-Anlaştık o zaman. Dedi ve içeri girdi.
Kim Jun gülümsedi mutluydu.Hem de çok mutluydu.
Kim Jun :-Sana aşık olmamak elimde değil ve artık biliyorum ki ben sana deli gibi aşığım.Dedi kendi kendine tavşana bakarak.
İnci ve Ayşe ise pencereden onkara bakıyorlardı.
Ayşe :-Bunlar birbirlerine aşıklar.Hem de çok.
İnci :-Ama birbirlerinden haberleri yok.













BAHAR ÇİÇEKLERİ 🌹 봄 꿈 🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin