Sefa, Türkiye'ye dönmüştü.Gelişi bir olay olmuştu zaten.Gider ayak,erkeklerin,aşkını sınamıştı.Bir mucize gerçekleşmiş,o da bu üç sevginin ne kadar güçlü olduğunu anlamıştı. Ama ortalığı tekrar karıştıracak olan biri daha vardı.Ayşe 'nin sevgilisi.
Ne?Ayşe 'nin sevgilisi mi varmış?Göreceğiz,bakalım kim miş,bu sevgili?
Kim Jun, babasının şirketine uğramıştı bu gün.Babası önemli mi önemli bir konu hakkında onunla konuşmak istiyordu.Hakkı vardı.Önemli bir konuydu gerçekten.
Kim Jun, kapıya vurdu ve babasının odasına girdi.
Kim Jun :-Gelebilir miyim baba?
Bay Young Chan ayağa kalktı:-Tabii gel oğlum.
Kim Jun :-Beni neden çağırdın baba?Evde konuşmayı bekleyemeyecek kadar önemli mi bu konu?Dedi gülümseyerek.
Bay Young Chan:-Hem de çok.Dedi ve karşısına geçip oturdu.
Kim Jun :-Şimdi daha çok merak ettim.
Bay Young Chan:-Bu gün doktorun aradı.Ayağının durumu ile konuştuk.Yeni bir teknikten bahsetti bana.Ayağının durumuna göre,seni ameliyat edebileceğini söyledi.Hatta bu teknikle bir hafta da yürüyebilirmişsin.
Kim Jun gülümsedi :-Baba bu harika bir haber.
Bay Young Chan :-Mutlu olacağını biliyordum. Doktorun bizi bekliyor.
Bay Young Chan ve Kim Jun, doktorun yanına geldiler.Kim Jun büyük bir heyecanla geldi muayenehaneye.Sonunda aksamadan yürüyebilecekti.Doktor,ayağının filmini inceliyordu.Babası ve Kim Jun ise onun ağzından çıkacak olan kelimeleri bekliyorlardı.Ama maalesef,duyacakları şeyler pekte hoşlarına gitmeyecekti.
Bay Young Chan :-Ee ne diyorsunuz doktor?
Doktor :-Gerçeği söylemeliyim.Durum pekte iyi değil.Şu anda ayağını yüzde elli kullanabiliyorsun.Ama seni ameliyat edersem,bu ayağını hiç kullanamayabilirsin.Çok riskli gözüküyor.
Kim Jun hayal kırıklığına uğramıştı.Yine hüsran,yine yıkılan umutlar.
Kim Jun :-Böyle olacağını biliyordum.
Doktor :-Karar,senin.Ama şunu bil ki illaki kötü olacak diye bir şey yok.İyi de olabilir.
Bay Young Chan :-Hayır, ameliyat olmanı istemiyorum.Bunu göze alamayız.
Kim Jun :-Olmalıyım baba.
Bay Young Chan :-Jun, Doktorun dediğini duymadın mı?
Kim Jun :-Lütfen.Babacığım,bu kararı bana bırak.
Doktor :-Delikanlı,koltuk değneği ile yürüyebilirsin.
Kim Jun :-Bu benim için, bir umut.Belki sonunda yürüyemeyeceğim ama içimden bir ses bunu yapmalıyım diyor.Doktor bey,siz ameliyatı hazırlayın.
Doktor :-Pekâlâ.Ameliyat,yurt dışında olacak.Ben, gününü ve saatini size haber veririm.
Kim Jun :-Teşekkürler.Dedi ve ayağa kalkıp,babası ile odadan çıktı.
Bay Young Chan :-Jun, sen ne yapıyorsun? "Ameliyat olacağım" da ne demek?
Kim Jun :-Biliyorum baba.Ama riske girmeliyim.Denemeden öğrenemem.Sonucu ne olursa olsun,bu ameliyatı olacağım.
Herkes okuldaydı.Kim Jun ve erkekler,bahçede konuşuyorlardı.
Kim Hyun :-Ameliyat olmayı nasıl kabul edersin?
Kim Jun :-Derya için.
Jung Min :-Ne demek istediğini anlıyorum ama o, ayağını görmüyor bile.Seni olduğun gibi seviyor.
Kim Jun :-Siz bana destek olacak mısınız?
Jung Min :-Elbette olacağız.
Kim Hyun :-Peki bunu Derya 'ya nasıl söyleyeceksin?Sonuçta bu ameliyata,o da karşı çıkacaktır.
Kim Jun :-Söylemeyeceğim.Eğer, güzel geçmezse ve ayağımı kullanamazsam,bir daha karşısına çıkmayacağım.
Kim Hyun :-Yok artık.Saçmalıyorsun.
Kim Jun :-Ben böyle plan yaptım.
Jung Min :-Hiçte iyi bir plan değil.Bu ameliyatı olmamalısın.Yoksa,çok üzüleceksin.
Kim Jun :-Olmam gerek arkadaşlar.Olmalıyım.
Sınıfa giriyorlardı.Ayşe, arkasını dönmüş,cama doğru bakarak,telefon da konuşuyordu.Telefonda ki Melek idi.Kim Hyun ise sürpriz yapmak için arkasından usulca geliyordu.
Ayşe :-Onu seviyorum. Gitmesini istemiyorum.
Melek :-Madem seviyordun,hayvancağızın yemini suyunu neden vermedin Ayşe?
Ayşe :-Unutmuşum.
Melek :-Başkasına vereceğim onu.Geldiğimde hayvan,ölmek üzereydi.
Ayşe :-Ya hayır. Ne olur gitmesin.O çok tatlı çok şirin. Benim bir parçam oldu artık. Ayrılamam ondan.Anlasana çok seviyorum.
Kim Hyun, duyduklarına inanamıyordu.Tam arkasında Ayşe 'yi dinliyordu.
Melek :-Peki ama bir daha olmasın.
Ayşe sevinmişti:-Yaşasın!Sevgilim gitmiyor.Dedi ve telefonu kapatıp,Hyun 'a döndü.Kim Hyun,ona çok kızmıştı.Elinde tuttuğu gülü vermeden,koşarak ayrıldı sınıftan.
Ayşe :-Hyun! Diye seslendi arkasından ama o durmadı,gitti.
Kızlar, onlara bakıyorlardı.
Ayşe :-Neyi var bu çocuğun? Neyse konuşuruz nasılsa.Dedi ve Derya ile İnci 'nin yanına geldi.
Derya :-Teyzemle,anlaşabildin mi?
Ayşe :-Evet. Sevgilimi göndermekten vaz geçti.Onu ikna etmeyi başardım.
İnci :-Hyun 'un neyi vardı peki?Arkanda bekledi,bekledi sonra hızla gitti.
Ayşe :-Bilmem,ben onunla konuşurum.
Derya :-Bir şey mi söyleyecekti acaba?
Ayşe :-Söyler nasılsa.Sevgilim gitmiyor ben ona seviniyorum.
Derya ve İnci, gülüyorlardı.
Kim Hyun ise koridorda düşünerek yürüyordu.
Kim Hyun :-Doğru mu duydum ben?Evet "Sevgilim" dedi.Yanlış mı anladım acaba?Hayır kulaklarımla duydum.Sevgilisi mi varmış?Üstelik benimle çıkarken.Ahh!Kafayı yiyeceğim. Bunu bana nasıl yapar?Ben onu çok severken,onun yaptığına da bak?
Akşam olmuştu.Kızlar evde kuşlarını, yani Sevgilim'i seviyorlardı.
Ayşe :-Sevgilim,artık sana daha iyi bakacağım.Yemini,suyunu vermeyi unuttuğum için özür dilerim.
Derya :-Şunun tatlılığına da bak.Bu arada Hyun ile konuştun mu?
İnci, elinden okuduğu kitabı bıraktı.
İnci :-Gerçekten çok garipti.Dedi şüpheyle.
Ayşe :-Onu görmedim ki konuşayım.
İnci :-Neyi vardı acaba?
Ayşe :-Bilmiyorum. Arayayım en iyisi.Bende endişelendim şimdi.Dedi ve telefonunu alıp,Kim Hyun 'u aradı ama açmıyordu.Oda,anladığı şey ile ilgili arkadaşlarıyla konuşuyordu.
Kim Hyun :-Arıyor işte.
Jung Min :-Açıp konuşsana.Sor telefonda konuştuğu şeylerin ne demek olduğunu.
Kim Hyun:-Şu anda ona o kadar kızgınım ki konuşursam,kalbini kırarım.Hatta üç beş gün konuşmasam,iyi olacak.
Kim Jun :-Konuşmadan,işin aslını nasıl anlayacaksın?
Kim Hyun :-İşin aslımı kalmış?"Sevgilim,ne olur gitmesin,Onu çok seviyorum "deyip duruyordu.Biri var belli ki.
Kim Jun :-Buna emin misin? Derya ile Sefa abiyi sarılırken gördüğümde benim de aklımdan böyle şeyler geçmişti.Sonra barışmak için uğraştığımı da biliyorsun.Pişman olacağın şeyler yapma bence.
Kim Hyun :-Kulaklarımla duydum ama.
Jung Min :-Doğrusu bunu Ayşe 'den hiç beklemezdim.
Kim Hyun :-Ben de.
Ertesi gün olmuştu. Kim Jun, bahçede oturuyordu.Sürekli ayağına bakıyordu. Derya, onun bu halini fark etti ve gelip yanına oturdu.
Derya :-Jun, çok düşüncelisin.Neden tek başına oturuyorsun burada?
Kim Jun :-Biraz yalnız kalmak istedim.
Derya :-Bir sorun yok değil mi?
Kim Jun :-Hayır canım yok.
Derya :-Peki.
Kim Jun :-Derya, ben ayağı aksayan değil de tekerlekli sandalye ile yürüyen biri olsaydım,yine beni sever miydin?
Derya :-Bu soruda nereden çıktı?
Kim Jun :-Bilmem,sordum işte.
Derya :-Sevmezdim.
Kim Jun :-Ne?
Derya :-Sevmezdim.Çünkü ben senin ayağını,elini,kolunu değil,seni sevdim.Anladın mı?
Kim Jun, Derya 'ya sarıldı.Derya utanmıştı.
Derya :-Birde ortalık yerde sarılmasan iyi olacak.
Ayşe ise,konuşmak için, Kim Hyun 'un yanına geldi.
Ayşe :-Hyun, dünden beri seni arıyorum.Neden telefonlarıma bakmadın?
Kim Hyun :-İşim vardı. Dedi soğuk bir ses tonuyla.
Ayşe :-Ne işiymiş bu?
Kim Hyun :-İş işte.
Ayşe :-Senin hiç bir işin,benden önemli olmazdı.
Kim Hyun :-Ama senin için, benden önemli kişiler var sanırım.
Ayşe :-Anlamadım. Ne demek istiyorsan,açık konuş.
Kim Hyun :-Konuşmasam,daha iyi.Dedi ve ilerledi. O anda Ayşe onu durdurdu.
Ayşe :-Hayır. Şimdi konuşacaksın.Bana ne olduğunu söyleyeceksin.
Kim Hyun :-Asıl sen bana söyle. Sevgilin kim?O çok değer verdiğin kişi,kim?
Ayşe şaşkındı.Hyun, neler söylüyordu böyle?Kabus mu görüyordu acaba?Ya da Kim Hyun'a benzeyen biri mi vardı karşısında?Hayır değildi.O çok sevdiği kişiydi.Ama neden söylüyordu bunları kendisine?
Ayşe :-Hyun, sen ne dediğinin farkında mısın?
Kim Hyun :-Farkındayım.Asıl,sen ne yaptığının farkında mısın?Bunu sana hiç yakıştırmadım.Diğer kızlardan farklı olduğunu düşünmüştüm ama artık,nasıl biri olduğunu anladım.
Ayşe, ağlamamak için kendini zor tutuyordu.Güçlükle cevap verdi Hyun 'a.
Ayşe :-Anlamışsın ama her ne anladıysan,yanlış anlamışsın.Ama şunu bil,doğruyu öğrendiğinde iş işten geçmiş olacak.Dedi gözlerini silerek ve hızla,sınıfa gitti.
İnci ve Jung Min, onları görmüşlerdi.
Jung Min :-Ne yapıyor bunlar?
İnci :-Sanırım, kavga ettiler.
Jung Min :-Ben, Hyun'un yanına gideyim.Sen de Ayşe ile ilgilen.
İnci :-Tamam.
Jung Min, Hyun 'un yanına geldi. Az çok durumu anlamıştı.
Jung Min :-Kavga ettiniz değil mi?
Kim Hyun :-Evet. Onunla konuşmamı istediniz, bende konuştum.
Jung Min :-Biz sana konuş dedik.Kavga et demedik.
Kim Hyun :-Size hazır olmadığımı söylemiştim.
Jung Min :-Ah Hyun ah!
Ayşe ve kızlar, sınıfta oturuyorlardı.Ayşe,çok sinirlenmişti.Haklıydı da.Sevdiği erkekten,en son duyması gerekenleri duymuştu.Belki de eski sevdiği erkek.
Ayşe :-Söylediklerine inanamıyorum. Benim onu başka biriyle...
İnci :-Tamam sakin ol.Belli ki bir şeyleri yanlış anlamış.
Derya :-İyi de neyi yanlış anlamış ki?Seni biriyle konuşurken mi gördü? Yada başka bir şey?
Ayşe :-Hayır tabii ki.Artık o benim umurumda bile değil. Bana söylediği o şeylere pişman olacak.İşte o zaman, ben onu asla ve asla affetmeyeceğim.Dedi kararlılıkla.
Derya ve İnci, birbirine baktılar.Endiseyle.
İnci ve Jung Min,okuldan çıkmışlar,yetimhaneye gelmişlerdi.
Jung Min :-Benimle geldiğin için, çok teşekkür ederim.
İnci :-Buraya gelmeyi, ben de çok seviyorum. Çocuklarla vakit geçirmek çok güzel.Onlarla oyun oynamaktan,zevk alıyorum.Ama canımı sıkan bir şey var.
Jung Min :-Aynı şeyi mi düşünüyoruz?
İnci :-Ayşe ve Hyun değil mi?
Jung Min :-Evet.
İnci :-Nasıl olduda birden bire kavga ettiler?Hyun Ayşe 'ye bir şeyler söylemiş,ama doğusu Ayşe 'de biz de anlamadık ne olduğunu.
Jung Min :-Şeyy,ben biliyorum.
İnci :-Nasıl yani? Ne Biliyorsun?
Jung Min :-Hyun, Ayşe 'nin hayatında başka birinin daha olduğunu söyledi.
İnci :Ne?Böyle bir şey yok.Ayşe 'nin bunu yapacağını nasıl düşünmüş?Bunu yapar mı sanıyorsun?
Jung Min :-Ama Hyun, kulakları ile duymuş.
İnci :-Ne duymuş?
Jung Min :-Sınıfta, Ayşe telefonla konuşuyormuş.Karşıda ki kişiye,"Onu çok seviyorum,o çok tatlı biri,gitmesin,sevgilim"gibi şeyler söylüyormuş.
İnci gülmeye başladı. Jung Min, onun bu tavrını anlamamıştı.
Jung Min :-İnci, neden gülüyorsun şimdi?
İnci :-Haklısınız.Ayşe 'nin bir sevgilisi var.
Jung Min kızmıştı :-Bunu sende mi biliyordun?Bildiğin halde bu duruma göz yummana inanamıyorum.
İnci :-Dur bir dakika.Hemen kızma.Sandığınız gibi değil. Ayşe'nin sevgilisi bir erkek değil.
Jung Min :-O ne demek öyle?Dedi şaşkınlıkla.
İnci :-Sevgilisi bir muhabbet kuşu!Yani,kuşun adı Sevgilim.
Jung Min:-Ne?Artık anlamakta güçlük çekiyorum.
İnci :-Teyzem getirdi onu bize.Hepimiz sorumluyduk ondan ama Ayşe çok sevince,bakım işlerini ona bıraktık.O da kuşu beslemeyi unutmuş.Teyzem onu aç,susuz görünce,çok kızdı. Kuşu,başkasına vereceğini söyledi. Ayşe 'nin gitmemesini istediği kişi,bir kuştu anlyacağın.Dedi gülerek.
Jung Min, gülümsedi :-Hyun 'un duyduğu şeyde buydu sanırım. Bence duyunca,çok sevinecek.
İnci:-Ama Ayşe 'nin onu affedeceğini hiç sanmıyorum.Çok kırılmış.
Jung Min :-Haklı. Hyun, anlamadan dinlemeden onu suçladı boş yere.
İnci :-Çooook uğraşması gerekecek barışmak için.Bunu da söyle Hyun 'a.
Jung Min, Kim Hyun'a her şeyi anlatmıştı.Hyun, dinlerken,yaptığı yanlışa mı yanmalıydı,yoksa Ayşe'ye kendisini affetirmenin yollarını mı düşünmeliydi bilmiyordu.
Kim Hyun :-Ne yaptım ben?Olamaz!
Kim Jun :-Sana iyice alamadan,konuşma dedik.
Jung Min :-Ayşe 'nin seni affedeceğini hiç sanmıyorum. Kendini affettirmek için, bayağı uğraşacaksın.
Kim Hyun :-Haklısınız. Şimdi kendimi nasıl affettireceğim ona?Neden ona kızdım ki?
Jung Min :-Ben de onu soracaktım sana.
Kim Hyun :-O an duyduklarım,sanki biri varmış gibi hissettirdi.Onu o kadar çok seviyorum ki başka bir erkek fikri,beni deli etti.Çok kıskandım.
Kim Jun :-Bence şimdiden aramaya başla.Nasılsa,bayağı uzun zaman uğraşacaksın. En azından,başlangıç yapmış olursun.Dedi gülerek.
Jung Min'de gülüyordu.
Kim Hyun :-Ne güzel destek oluyorsunuz!
Kim Jun :-Şaka şaka.Sen ara.Belki telefonunu açar.Oda seni seviyor.
Kim Hyun :-Artık seviyorsa tabii.
Kim Hyun'un, Ayşe 'yi arama çalışmaları başlamıştı.
Ayşe :-Arıyor.
Derya :-Aç konuş bence.Bak her şeyi yanlış anlamış.Seni sevdiği için kıskanmış bence.
Ayşe :-Konuşmayacağım.Bana söylediklerini bir duysaydınız!Bana hiç güvenmemiş.
İnci:-Ama seni çok seviyor.
Ayşe :-Sevgi kadar,güvende olmalı bir ilişki de.
İnci :-Eminim pişman olmuştur.
Ayşe :-Beter olsun.Bu iş,bitti kızlar.Benim için, Kim Hyun Jung diye birisi yok artık.
İnci :-Şu anda kızgınsın. Belki sakinleşince...
Ayşe sözünü kesti:-Jung Min, sana söyleseydi o sözleri,sen ne yapardın İnci?
İnci :-Terk ederim. Dedi hırsla.
Derya,İnci 'ye baktı:-Ne diyorsun,İnci? Diye fısıldadı.
İnci :-Yani,şey yapardım.
Ayşe :-Hiç boş yere konuşmayın.Bitti diyorsam,bitti.Dedi ve telefonu kapatıp,komidinin üzerine koydu.
Ertesi gün olmuştu.Ayşe ve kızlar, koridorda yürüyorlardı. Kim Hyun, birden önünde durdu Ayşe'nin.
Kim Hyun :-Ayşe!
Ayşe :-Kızlar, sinek mi vızıldıyor?
Kim Hyun :-Ne sineği benim.
Ayşe :-Sinek değilmiş.Böcekmiş.Dikkat edeyimde üzerine basmayayım.Dedi ve tam etrafından dolanıyordu ki Kim Hyun, önüne geçti.Derya ve İnci, yanlarından ayrıldılar.
Kim Hyun :-Seninle konuşmalıyım.
Ayşe :-Sizi tanımıyorum.Çekilir misiniz önümden?
Kim Hyun,Ayşe 'nin omuzuna dokundu.
Kim Hyun :-Ben özür dilerim.Senin böyle bir sey yapacağını düşünmek aptalcaydı.
Ayşe,Hyun 'un elini itti.
Ayşe :-Hyun,ne sesini duymak,ne de yüzünü görmek istemiyorum. Söyleyeceğin,şeyler
de,umurumda değil.
Kim Hyun :-Ne olur böyle söyleme bana.
Ayşe :-Ne dememi bekliyordun ki.Sen artık benim erkek arkadaşım değilsin.Lütfen, karşıma çıkma.Senden rica ediyorum, beni rahat bırak.Dedi ve gitti.
Kim Hyun, arkasından bakakalmıştı. Yaptığı hatanın sonucu,çok ağırdı.Pişmandı.
Kim Jun ve Jung Min, yanına geldiler.
Kim Jun :-Onunla konuştun mu?
Kim Hyun :-Çok kızmış.Artık benim, erkek arkadaşı olmadığımı söyledi.
Jung Min :-Kızgınlıkla söylemiştir.
Kim Hyun :-Hayır. Çok ciddiydi.Sanırım herşeyi bitirmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR ÇİÇEKLERİ 🌹 봄 꿈 🌹
FanfictionKORE DRAMASI TADINDA Onlar üç Türk genç kız ve üç Koreli erkektiler.Aşkın en güzel yaşındaydılar.Henüz Bahar çiçeğiydiler.Nereden bileceklerdi ki kendilerini romantik bir komedinin içinde bulacaklarını ve aşkla sınanacaklarını. Bir taraf Türk,d...