Ayrılık neden bu kadar zor?Neden insanların canını bu denli çok yakıyor?Bir türlü bitmeyen duygular yüzünden mi?Peki insan,hâlâ bitmeyen duyguları taşırken,başka birine aşık olabilir mi?Sevebilir mi bir başkasını?Cevabı uzakta aramaya gerek yok.Kalbine bak,yeter.
Kim Jun, okulda ki tekwando arkadaşı ile konuşmaya gelmişti.
Young Saeng:-Benimle konuşmak istediğin konu neydi?
Kim Jun :-Şu tekwando turnuvası hakkında. Antreman yapmasına yardımcı olmanı istediğim,biri var.
Young Saeng:-Sen tekwando da benden daha iyisin.Neden sen yardımcı olmuyorsun?
Kim Jun :-Senin yardım etmeni istiyorum. Yapar mısın?
Young Saeng:-Peki,kim bu bahsettiğin kişi?
Kim Jun, Derya 'yı gösterdi az uzağından.
Kim Jun :-O.Benim öğrencim.
Young Saeng,Derya 'ya baktı dikkatlice.Bir an ilgisini çekmişti.Gülümsedi.
Young Saeng:-Şu Türk kız mı?
Kim Jun :-Evet. Artık siyah kuşak oldu.
Young Saeng:-Azimli bir öğrenciye benziyor.Tamam. Ona yardım edeceğim.
Kim Jun :-Teşekkürler. Ama yardım etmeni istediğimi bilmesin.Ne yapman gerektiğini ben sana söyleyeceğim.Unutma,onu sana emanet ediyorum.
Young Saeng :-Merak etme sen.
Ayşe, bahçede oturuyordu. Kim Hyun yanına geldi.
Ayşe :-Senin ne işin var burada?
Kim Hyun :-Beni dinleyeceksin.
Ayşe :-Dinlemek mi?Sana inandım ben biliyor musun? Beni yine mi kandıracaksın?
Kim Hyun :-Ben seni kandırmadım.Sana en büyük gerçeği söyledim hep.Sadece seni sevdiğimi söyledim.
Ayşe :-Beni sevdiğin için mi eski aşkınla...Lütfen beni konuşturma şimdi. Hyun, ben bunu unutabileceğimi hiç sanmıyorum.Bittiğini söyledim, bitti.Dedi ve gitti.
İnci ise kütüphanadeydi.Kitap okuyordu.Ya da kendisi öyle sanıyordu.Çünkü yarım saattir,önünde ki kitabın aynı sayfasına bakıyordu.Düşünceler arasındaydı kitaplar arasında değil.
İnci :-Neden birden benden vaz geçtin Jung Min? Bunu niye yaptın. Oysa ben seninle bir ömür hayal etmiştim. Sevmiştim.Ama sen hiç sevmemişsin.Diye düşündü.
Jung Min ise uzaktan ona bakıyordu.
Jung Min :-Seni asla üzmek istemem asla.Ama bunu yapmak zorundayım. Ne olur beni affet aşkım. Ne olur,affet.
Kızlar ve erkekler sınıftalardı.Birbirlerine bakmıyorlardı.Young Saeng,içeri girdi.Derya 'ya baktı.
Young Saeng :-Bu o kız.Aslında hoş kız.Şu dalgalı saçları,gözleri,gülümsemesi!Neler düşünüyorum ben.Dedi ve yanına geldi.
Young Saeng :-Merhaba.
Kızlar :-Merhaba.
Young Saeng :-Adın,Derya 'ydı değil mi?
Derya :-Evet, bir şey mi oldu?
Young Saeng heyecanlanmıştı Derya 'nın karşısında.
Young Saeng :-Şeyy. Ben şu tekwando turnuvası için gelmiştim. Dedi ve karşısına oturdu. Kim Jun 'un gözleri onlardaydı.
Derya :-Turnuva!Ben onu tamamen unuttum.Dedi ve ayağa kalktı. Young Saeng, bir an elinden tuttu ve oturttu.
Young Saeng :-Sakin ol.Ben de onun için geldim.Dedi ve eline baktı. Garip hissediyordu.Galiba Derya 'dan ufak ufak hoşlanmaya başlamıştı.Derya ise hemen çekti elini.
Kim Jun bu hareketi görecek kadar dikkatli bakıyordu onlara. Young Saeng 'in bakışlarını da.
Derya oturdu :-Bana neden yardım etmek istiyorsun ki?
Young Saeng :-Yarışmacılar kendisine bir takım arkadaşı seçebiliyorlar.Ben de tekwando da ki başarını gördüm.Heveslisin de.Seni seçtim.Çalışma arkadaşı olabiliriz.
Ayşe :-Derya, bu çok güzel.
İnci :-Bu fırsatı kaçırmamalısın.
Derya :-Üzgünüm. Ben tekwandoyu bıraktım.
Kim Jun, bunu duymuştu.
Young Saeng :-Bence bırakmamalısın.Seni bu gün spor salonun da bekleyeceğim.Dedi ve ayağa kalkıp, ilerledi.
Derya :-Seni boşa bekletmek istemem.
Young Saeng gülümsedi :-Ama geleceğini hissedebiliyorum.Gelmelisin de.Çünkü sen,yapabiledek bir kızsın.Dedi ve gitti.
Derya :-Beni tanıyormuş gibi konuştu.Dedi ve yerine oturdu.
Kim Jun :-Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk?
Jung Min :-Senin istediğini.
Kim Jun :-Hayır, benim istediğimi değil,kendi istediğini yapıyor.
Kim Hyun :-Kıskandın mı?
Kim Jun :-Çok! Dedi Derya 'ya bakarak.
Okul çıkışıydı.Young Saeng, spor salonunda Derya'yı bekliyordu. Yanında arkadaşı,Kyu Jung vardı.
Young Saeng :-Neden bilmiyorum Kyu, onu görünce farklı şeyler hissetmeye başlıyorum.Örneğin,elini tuttuğumda, bir garip oldum.
Kyu Jung :-Nasıl hisler?
Young Saeng :-Beni heycanlandıran.
Kyu Jung gülümsedi :-Ondan hoşlanmışsın.
O anda Derya ve Ayşe içeri girdiler.Bir an Kyu Jung,Ayşe 'ye bakakaldı.
Kyu Jung :-Bu kız da kim?
Young Saeng :-Arkadaşı.Ne oldu ki?
Kyu Jung :-Sanırım,aşık oldum.
Yanlarına geldi,kızlar.
Derya :-Beklettiğim için, özür dilerim.
Young Saeng, gülümsedi :-Önemli değil.Gelmene çok sevindim.
Derya :-Başlayalım mı?
Young Saeng :-Tamam.
Derya ve Young Saeng, antremana başlamışlardı. Kyu Jung ise,Ayşe ile yakından ilgilenmeye başlamıştı. Yanına geldi.
Kyu Jung :-Merhaba.
Ayşe ona bakmadı:-Merhaba. Dedi soğuk bir ses tonu ile.
Kyu Jung :-İsmin nedir?
Ayşe :-İsmimi ne yapacaksın?
Kyu Jung :-Senin gibi güzel bir kızın ismini merak edemez miyim?
Ayşe :-Etme kardeşim etme!Dedi kızarak ve dışarı çıktı.
Kyu Jung,peşinden koştu ve onu durdurdu.
Kyu Jung :-Dur lütfen. Özür dilerim. Rahatsızlık vermek istemedim. Sadece,adını sordum.
O anda Kim Hyun, onları gördü ve kıskançlıkla yanlaırına geldi.Ortalık karışacağa benziyordu.
Kim Hyun :-Ayşe, bu çocuk,seni rahatsız mı ediyor?
Ayşe :-Sana ne?
Kim Hyun,Kyu Jung 'un üzerine yürüdü.
Kim Hyun :-Bu kızın yanında ne işin var senin?
Kyu Jung :-Bu seni ilgilendirmez.
Kim Hyun :-Hem de çok ilgilendirir.
Bir anda yanlarına Ha Eun geldi.Kim Hyun'u,Ayşe'den uzak tutmaktı niyeti.
Ha Eun :-Hyun, ne oluyor burada? Kavga mı edeceksin?
Kim Hyun :-Gerekirse.
Ayşe :-Hyun, artık gitsen iyi olacak. Ben bu durumdan fazlası ile sıkıldım çünkü.
Kim Hyun :-Sen halinden memnunsun yani.
Ayşe :-Duruma bakılırsa,memnun olan sensin.Dedi Ha Eun 'u göstererek.
Kim Hyun :-Yürü Ha Eun.Gidelim buradan.Dedi ve elinden tutup, oradan uzaklaştılar.
Ayşe :-Demek,böyle olacak.
Kyu Jung :-İsmin Ayşe 'mi?
Ayşe :-Evet.
Kyu Jung gülümsedi :-Öğrendiğim iyi oldu.
İnci ise Öğretmen Sun ile konuşmaya gelmişti.
Öğretmen Sun :-Beni beklediğin için teşekkür ederim.
İnci :-Konuşmak istediğiniz konu neydi?
Öğretmen Sun :-Evet canım, konuşmak istiyorum. Chang Hee içeri gel.
Chang Hee içeri girdi.
Öğretmen Sun :-İnci,bu yeğenim Chang Hee.Kendisi,sizinle yaşıt.
Chang Hee :-Merhaba.
Öğretmen Sun :-Bir bilim ödevi hazırlaması gerekiyor.Benim aklıma da Jung Min ve sen geldiniz.
Chang Hee, İnci 'yi şöyle bir süzdü.Aslında beğenmişti onu."Güzel kız.Onunla ödev yapmak zevkli olacak."diye düşündü.
Chang Hee :-Bu okulun,en zeki kızı olduğunu duydum. Bana yardım edersen mutlu olurum.
İnci :-Yardım etmeyi severim.
Chang Hee :-O zaman, hemen başlayalım ne dersin? Dedi heyecanla.
Öğretmen Sun:-Yeğenimin kusuruna bakma.Yarın kütüphane de buluşursunuz.
İnci gülümsedi:-Tamam.
Ayşe, Kyu Jung ile bahçedeydi.Biraz dalgındı.
Kyu Jung :-Erkek arkadaşın mı?
Ayşe :-Eski erkek arkadaşım.
Kyu Jung :-Senden ayrıldığına göre aptalın teki olmalı.
Ayşe, Kyu Jung 'a baktı.
Ayşe :-Beni tanımıyorsun ki?Belki benim bir hatam ile ayrılmışızdır.Olamaz mı?
Kyu Jung :-Sanmam.
Ayşe :-Neden?
Kyu Jung :-Hissettim diyelim.Senin üzgün olduğunu da hissediyorum.
Ayşe başını öne eğdi.
Kyu Jung :-Baksana Ayşe, yarın okulda yüzücülük kulübü küçük bir parti düzenleniyor. Öğleden sonra.Benimle gelir misin?
Ayşe :-Ben...
Kyu Jung gülümsedi :-Arkadaş olarak. Lütfen.
Ayşe :-Söz veremem.
Kyu Jung :-Ben yine de bekleyeceğim.
Derya ve Young Saeng çıkmışlardı.
Young Saeng :-Yarın seni bir yere götüreceğim.
Derya :-Bir yere mi?
Young Saeng :-Evet. Ustaların tekwando gösterisini izleteceğim sana.
Derya :-Gitmesek!
Young Saeng :-İtiraz yok.Gidiyoruz dedim,gidiyoruz.
Eun Min, erkekleri toplamış konuşuyordu.
Eun Min :-Siz üç aptal,ne yaptığınızı sanıyorsunuz?Ayrılmak ta ne demek?Hani çok seviyordunuz?
Kim Hyun :-Bu ikisi isteyerek ayrıldılar.Benim ki tam tersi.Ayşe beni terk etti.
Kim Jun :-Hyun haklı.
Eun Min :-Bunu neden yaptınız peki?
Jung Min :-Söylemek istemiyoruz.
Eun Min :-Bu da ne demek?
Jung Min :-Onları düşündüğümüz için ayrıldık demek.
Eun Min :-Bulmaca gibi konuşmayın da açıkça söyleyin neden ayrıldığınızı.
Kim Jun :-Sebebini söyleyemeyiz.Ama illâ ki bilmek istiyorsan,şunu söyleyeyim.Üçümüz de seve seve ayrıldık onlardan.
Jung Min :-Lütfen, bu konuyu kurcalama abla.Her birimizin ayrı bir sebebi var ve hakkımızda en iyi olanı bu.
Eun Min, erkeklerle konuşmuştu ama bu onu durdurmayacaktı.Odasında oturuyordu.Yanına üç tane bayan çalışan geldi.
Eun Min :-Neler yaptınız bakalım?
:-Araştırmamızı istediğiniz kız yarın,yüzücüler klübünün partisine katılacak.Biz de küçük beye o partiye gitmesi için davetiye gönderdik.
Eun Min :-Çok iyi. Peki diğerleri?
:-Diğer kız tekwando gösterisine gidecek. O da gözümüzün önünde olacak.
Eun Min :-Harika.Peki İnci?
:-Oda kütüphane de olacak.Küçük Bey Jung Min 'de orada olacak.
Eun Min :-Tabii sizde.Size güveniyorum.Bu işi başarıp,onları yakınlaştırın.
:-Peki efendim.
Ertesi gün olmuştu.Ayşe ve İnci,hazırlanıyorlardı gitmek için.
İnci :-O çocukla beraber gidecek misin?
Ayşe :-İstemiyorum ama bekleyeceğini söyledi.Sen kütüphaneye mi gidiyorsun?
İnci :-Evet.
Derya :-Peki neden bu kadar süsleniyorsun?Jung Min 'de orada diye mi?
İnci telaşlandı birden :-Ha,hayır tabiiki de.
Ayşe, Derya 'ya baktı.
Ayşe :-Sen hazırlanmıyor musun?Böyle mi gideceksin,oraya?
Derya :-Tekwando gösterisine gidiyorum ben partiye değil. Hem şimdi kim uğraşacak makyajla filan.
İnci :-Jun olsaydı süslenirdin ama.Dedi misilleme yaparcasına.
Derya :-O mesele çoktan kapandı.Siz bu kadar hazırlandığınıza göre,yeni bir aşk var ufukta herhalde.
Ayşe :-Sen şimdi bize süslü mü demek istiyorsun?
Derya :-Aynen öyle sizi kokoşlar sizi.
İnci ve Ayşe birbirlerine göz kırptılar.
Derya :-Ne plânlıyorsunuz siz?
Ayşe :-Kokoşu görürsün sen.Dedi ve İnci ile üzerine atıldılar.Derya 'ya makyaj yapmaya başladılar.Derya çırpınıyordu.
Derya:-Kızlar, yapmayın ne olur?
Ayşe :-Acımayacak.İnci, şunun ellerini tut.
İnci :-Çok güzel olacaksın söz.
Derya :-Bana ne ya!
İnci :-Ayşe, saçlarını da yapalım.
Ayşe :-Saçsız olur mu hiç!
Derya :-Dokunmayın saçıma.Dedi ve ayağa kalktı. Ayşe, omuzundan tutup,oturttu.
Makyaj,saç kıyafet derken Derya, hazırdı.İnci ve Ayşe, önünden çekildiler.
Ayşe :-Ayy çok güzel oldun.Young Saeng sana hayran kalacak.
Derya :-Sizden nefret ediyorum. Şu halime bak.Palyaçoya dönmüşüm.Gidip yüzümü yıkayacağım.Dedi ve o anda kapı çaldı.
İnci :-Artık çok geç.Young Saeng geldi.
Derya :-Ben size ne desem şimdi bilmiyorum ki!
Ayşe :-Elinize sağlık de.Haydi git.Çocuğu bekletme.
Derya, kapıyı açtı ve çıktı. Young Saeng, kendisini bahçede bekliyordu. Birden Derya 'yı gördü. Ona bakakalmıştı.Forma dışında onu bir elbise ile görmek hoşuna gitmişti.
Young Saeng :-Me,merhaba.Dedi güçlükle.
Derya :-Merhaba.
Young Saeng :-Çok güzel olmuşsun.
Derya arkasına döndü.Ayşe ve İnci ona el sallıyorlardı gülerek.
Derya :-Şeyy.Teşekkürler. Gidelim mi?
Young Saeng gülümsedi :-Gidelim.
İnci :-Sence Derya ve Young Saeng olurlar mı?
Ayşe :-Jun 'dan sonra biraz zor ama olsa iyi olurdu.
İnci gülümsedi :-Bunu araları olsun diye yaptığımızı anlamadı neyse ki.
İnci, kütüphaneye gelmişti.Chang Hee, oturduğu yerden kalktı, İnci 'yi görünce.Görünmeyecek gibi değildi ki Ïnci bu gün çok güzeldi.Ama onun gözleri,Jung Min 'i arıyordu.
Chang Hee :-Hoş geldin.Dedi ağzı kulaklarında.
İnci :-Teşekkürler. Başlayalım mı projemize?
Chang Hee :-Sen nasıl istersen.Aslında bana kalsa,seninle bir yerlerde dolaşmak isterdim ya!
İnci utanmıştı :-Ama ödevimiz var.
Chang Hee :-Haklısın.Teyzem, projemi unuttuğum için çok kızdı.
İnci :-Bayan Sun haklı.Sen küçük bir çocuk musun ki ödevlerini unutuyorsun?Dedi gülerek.
Chang Hee güldü :-Sen deyince,kendimi küçük bir çocuk gibi hisettim şu an.
İnci :-Haydi bakalım seni küçük afacan.Şu projeyi yetiştirelim.Az günümüz kaldı.
Chang Hee :-Çok tatlısın!
İnci utanmıştı. Jung Min ise kapıdaydı ve onların bu konuşmalarını duymuştu. Fazla dayanamadı ve içeri girdi.
Jung Min :-Geciktiğim için özür dilerim.Dedi ve birden İnci 'ye baktı. Çok güzel görünüyordu.
Chang Hee :-Sen Jung Min olmalısın.
Jung Min :-Evet. Bakıyorum da başlamışsınız bile.
İnci :-Elbette.Seni bekleyecek değildik ya.
Jung Min :-Haklısın.
Chang Hee, ikisinin de aralarında ki gerginliğin farkına varmıştı.
Ayşe ise,partiye gelmişti.Kyu Jung onu karşıladı.
Kyu Jung :-Gördüğüm ilk gün ki kadar güzelsin.
Ayşe :-Teşekkürler. Dedi utanarak.
Kyu Jung :-Gelmene çok sevindim.
Ayşe :-Seni bekletmek istemedim.Dedi ve o anda karşısında Kim Hyun 'u gördü.Onu Kyu Jung ile görürse yine bir olay çıkarabilirdi.Hemen, arkasını döndü.
Kyu Jung :-Bir şey mi oldu?Yüzün bozuldu sanki.
Ayşe :-Kyu, izninle bir lavaboya gidip,geliyorum.Dedi ve koşarak gitti ve lavoboya girdi.
Kyu Jung :-Ne oldu şimdi?
Ayşe :-Beni Kyu ile görürse,ortalığı yıkar.Millete rezil olurum.Ne yapacağım şimdi ben?Acaba buradan hiç çıkmasam mı?
Derya'da, Young Saeng ile gösteriyi izliyordu.Hemen ön sıradalardı.
Derya :-Gerçekten harikalar.Benim böyle dövüşebilmem için, kırk fırın ekmek yemem gerek.
Young Saeng :-Kendini küçümseme sende iyi dövüşüyorsun.
Derya gülümsedi :-Sadece,erkekleri dövmek istediğimde.
Young Saeng :-Ne?
Derya :-Boşver.
O anda bir anons duyuldu.
:-Şimdi de karşınızda Güney Kore gençler birincisi Kim Hyung Jun!
Derya, kalakalmıştı.Evet bu Jun 'du.Minderin üzerindeydi.Dövüşmeye başlamıştı.Young Saeng ona baktı.Çünkü Derya 'nın yüzü atmış,eteğini avucunun içinde sıkıyordu. Belki de geçmiş,hatırına gelmişti.Başını çevirdi.Kendisini görsün istemiyordu.O an,Hei Ryung 'u gördü.Hemen önüne döndü.
Young Saeng :-İyi misin?
Derya :-İyiyim.Dedi kısık bir ses tonuyla.
Bu arada,Ayşe hâlâ saklanıyordu Kim Hyun 'dan.
:-Çıksam mı acaba?Ya beni görürse?E bütün gün burada kalamam ki.Dedi ve kapıyı araladı ve başını uzattı dışarı.Birden telaşlandı çünkü,Kim Hyun, oraya doğru geliyordu. İçeri gireyim derken başını kapıya çarptı.
Ayşe :-Ahh!Başım.Dedi ve çevresine baktı.Bir anda nerede olduğunun farkına vardı. Erkekler tualetindeydi.
Ayşe :-Nereye girmişim ben?Buraya geliyor,ne yapacağım şimdi?
O anda kapı açıldı.Gelen kişi Kim Hyun idi.Ayşe 'yi görebilirdi her an.Ayşe ise bir türlü saklanacak bir yer bulamamıştı.
Evet, içeri girdi. Kapılardan birine yaklaştı.Vurdu.
:-Dolu.Diye bir ses geldi.Ne kalın,ne ince.Arası bir ses.
Kim Hyun :-Afedersiniz.Dedi ve diğerine girdi.
Bu sesin sahibi Ayşe idi.
Ayşe :-Bi tutamadın çişini!Diye mırıldandı kızarak.
Kim Hyun, ellerini yıkayıp,çıktı.Ayşe 'de peşinden.Derin bir nefes almıştı.
Ayşe :-Neyse yakalanmadık.Ben ufak ufak buradan kaçayım.Dedi ve tam gidiyordu ki o an Kyu Jung geldi yanına.
Kyu Jung :-Ayşe, nerelerdesin?
Ayşe :-Ben...
Kyu Jung :-Gidiyor muydun yoksa?
Ayşe :-Yoo.
Kyu Jung :-Haydi salona dönelim.
Ayşe :-Tamam.Dedi istemeyerek ve gitti.
İnci ise Chang Hee ve Jung Min ile proje yapiyordu. Daha doğrusu,Jung Min, Chang Hee 'nin İnci 'ye iltifatlarına katlanmak zorunda kalıyordu.
Chang Hee :-İnci, söylesene Türk kızları senin gibi güzeller mi?
İnci, Jung Min 'e baktı göz ucuyla.Jung Min 'de ona.
İnci :-Şeyy. Gü,güzeller.Dedi utanarak.
Chang Hee :-O zaman,herhangi bir Türk kızına aşık olabilirim.
Jung Min ayağa kalktı birden :-Ben bir bardak su alacağım.Dedi sert bir ses tonu ile ve gitti.
Chang Hee, İnci 'ye yaklaştı.
Chang Hee :-İnci, söylesene, erkek arkadaşın var mı?
İnci o an kaçacak yer aradı kendine:-Şeyy,ben proje ile ilgili bir kitap alacağım.Burada bekle olur mu?Dedi ve kendini kitapların arasına attı.
İnci :-Ohh!
Jung Min :-Sıkıldığında kendini hep kitaplarla rahatlatırsın değil mi?Seni iyi tanımışım.
İnci arkasına döndü:-Ne yazık ki ben seni tanıyamamışım.Dedi ve kitaplardan birine uzanmaya çalıştı.
Jung Min :-Söylesene, Chang Hee ile çok yakınsınız.Yoksa aranızda bir şey mi var?
İnci uzanmaya çalışıyordu hâlâ. Jung Min 'e cevap vermedi.Bir den,Jung Min onu kollarından tutup kendine çekti.
Jung Min :-Sana bir soru sordum.Dedi gözlerine bakarak.
İnci :-Bırak beni.
Jung Min :-Söylesene! Ondan hoşlanıyor musun?
İnci ve Jung Min, göz gözelerdi.İnci, ondan kaçamıyordu.Jung Min 'de kalbiden.Bir an beklenmedik bir hareket yaptı ve İnci 'ye sarıldı. Özlemle sarıldı. Aşkla sarıldı.
Jung Min :-Biliyor musun? Seni çok özlemişim.
İnci, ağlamamak için, kendini zor tutuyordu.Elleri kalktı kendiliğinden sarılmak için.Ama hayır.Yapamazdı.Bunu yapması kensisine ihanet etmek olurdu.Kalkan elleriyle Jung Min 'i itti.
İnci :-Saçmalama.Bizim aşkımız bitti.Hatta böyle bir aşk hiç olmamış.Dedi ve gitti.
Kim Jun'un gösterisi bitmişti. Selam verdi seğircilere ve tam çıkıyordu ki,seğircilerin arasında Derya 'yı gördü. Yanında da Young Saeng.Onlara bakıyordu.
Derya :-Young Saeng, gidelim mi artık?
Young Saeng :-Tamam.Dedi ve kalktılar.
Çıkmışlardı.Kim Jun, peşlerinden koştu ve onları durdurdu.
Kim Jun :-Sen ne yapıyorsun burada?
Derya :-Herkes gibi gösteriyi izlemeye geldim.
Young Saeng :-Onu ben getirdim.
Kim Jun :-Sen sus.Bu halde mi geldin?Süslenmişsin?
Derya :-Sana ne halimden?
Derya 'nın kolundan tuttu.
Kim Jun:-Yürü gidiyoruz.
Derya :-Seninle neden geleyim?Bırak kolumu.
Young Saeng, Kim Jun 'u itti.
Young Saeng :-Seninle gelmek istemiyor anlamıyor musun?Neden ısrar ediyorsun?
Kim Jun :-Sen neden karışıyorsun?Dedi ve oda Young Saeng 'i itti.
Derya :-Durun!Ne yapıyorsunuz?
Kim Jun :-Yürü dedim sana. Dedi ve Derya'yı götürdü.Arabasının kapısını açtı.
Kim Jun :-Bin!
Derya :-Binmiyorum.Ne yapacaksın?
Kim Jun:-Teyzeni arayıp,Young Saeng için süslendiğini söylerim.
Derya ona baktı sert sert.
Kim Jun :-Bin,sadece evine bırakacağım.Korkma.
Derya :-Allah Allah kim korkuyormuş senden?
Kim Jun :-Bin o zaman. Dedi kızarak.
Derya bindi arabaya çekinerek.Kim Jun, çok hızlı kullanıyordu arabayı.Hani korkmuyor da değildi.
Derya :-Şunu biraz yavaş kullansana.
Kim Jun :-Sen neden Young Saeng ile geziyorsun ha!Bir de onun için süslenmiş.Ne bu halin?
Derya:-Hey Allahım!Ne var halimde.
Kim Jun :-Her yerin meydanda!
Derya :-Elbisem,boğazıma kadar kapalı.Açık nerem var?
Kim Jun :-Bacakların açık!
Derya :-Gözün mü bozuldu senin?Dizimden aşağıda elbisenin boyu.
Kim Jun :-Ben açık diyorsam açık.
Belli ki Kim Jun, Derya 'yı fazlasıyla kıskanmıştı.
Derya :-Jun, ne olur yavaşla.Şimdi, bir yere toslayacağız.
Kim Jun :-Bunu beni kızdırmak için mi yapıyorsun?
Derya :-Seni neden kızdırayım?Benim umurumda bile değilsin.
Kim Jun :-Ben değilim ama Young Saeng umurunda öyle değil mi?
Derya :-Evet öyle ne olmuş?Ne olmuş?
Kim Jun :-Bir de kabul ediyor!Niyetin beni çıldırtmak mı senin?Dedi kızarak
O an da araba yavaşlamıştı.
Kim Jun :-Hay Allah!Ne oldu şimdi bu arabaya?
Derya :-Ne oldu?
Kim Jun :-Akü bitti.
Derya :-Ne?Bu dağ başında mı kaldık şimdi?
Kim Jun :-Arabayı itsen,belki çalışır.
Derya :-Ben mi?Sen neden itmiyorsun?
Kim Jun :-Araba kullanmayı biliyorsan,sen geç direksiyonun başına.
Derya :-Bana ne ben itmem.
Kim Jun :-Güzel elbisen kirlenir diye mi korkuyorsun?
Derya:-Ahh kafam ahh!Ne binersin şunun arabasına.Dedi ve kapıyı açıp çıktı.Kapatırken de çarpı verdi.Kim Jun,gülüyordu.
Çok yaşa sen Eun Min. Sayende gençler bu gün biraz daha yakınlaşacaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR ÇİÇEKLERİ 🌹 봄 꿈 🌹
Hayran KurguKORE DRAMASI TADINDA Onlar üç Türk genç kız ve üç Koreli erkektiler.Aşkın en güzel yaşındaydılar.Henüz Bahar çiçeğiydiler.Nereden bileceklerdi ki kendilerini romantik bir komedinin içinde bulacaklarını ve aşkla sınanacaklarını. Bir taraf Türk,d...