23.Bölüm-Sana Aşığım Ayşe!

418 28 2
                                    

Adam kararlıydı.Onlardan kurtulmak istiyordu.Silahını Jung Min ve Jun'a doğrultmuş,ateşlemek için bekliyordu.
:-Yeter artık.Tek tek sizinle mi uğraşacağım ben?Son duanızı edin.Dedi ve tam silahını ateşliyordu ki,birden beklemediği bir şey oldu.Arkasından bir odun parçası ensesine indi.Bayılmıştı.Yere düştü.
Bunlar Derya ve İnci idi.Derya, elindeki dal parçasını sallıyordu.
Derya :-Sen öyle san!Aptal seni.
Diğerleri:-Derya, İnci! Dediler şaşkınlıkla.
Jung Min :-Sizin ne işiniz var burada?
İnci :-Silah sesini duyunca geldik.
Kim Jun :-İyi yapmışsınız.Dedi ve Jung Min ile Hyun 'un başına geldiler.
Derya :-Hyun! Onun nesi var?
Ayşe ağlıyordu:-O adam, onu vurdu.
İnci :-Olamaz.Kanaması çok fazla.
Ayşe :-Hyun, ölme!Beni bırakma.
Kim Hyun, artık bayılmak üzereydi.Ayşe 'ye baktı,
Kim Hyun :-Ayşe, sana bir şey söyleyeceğim.Eğer, ölürsem bunu bilmeni istiyorum.
Ayşe :- Hayır, ölmeyeceksin.
Kim Hyun :-Beni,beni dinle.Bunu sana söylemeliyim.
Ayşe :-Kendini yorma.Seni hemen hastahaneye götürmeliyiz.
Kim Hyun :-Hayır söyleyeceğim. Ayşe, ben,ben sana aşığım.
Ayşe :-Hyun! Dedi ağlayarak.
Kim Hyun :-Bana karşılık versen de vermesen de biliyorum ki sana aşık olmakla,dünyanın en doğru şeyini yaptım.
Ayşe :-Ne olur böyle konuşma.
Kızlar da Ayşe de ağlıyorlardı.
Kim Hyun :-Ölmeden önce bir şeyi bilmek istiyorum.Ayşe, peki sen bana karşı ne hissediyorsun?Ne olur bana doğruyu,sadece doğruyu söyle.Eğer bana karşı olan hislerin,sadece arkadaşlık ise bana söyle.
Ayşe ağlayarak:-Hayır Hyun. Sana olan hislerim,arkadaşlık değil.Daha farklı,daha fazla.Ben,ben de sana aşığım. Dedi.
Kim Hyun :-Bunu kendimi iyi hissetmem için söylemiyorsun değil mi?
Ayşe :-Bunlar benim gerçek hislerim. Sana yalan söylemiyorum.
O anda Hyun, gülmeye başladı ve doğruldu.Diğerleri ne olduğunu anlamamışlardı.
Ayşe şaşkındı :-Hyun!
Kim Jun :-Neden gülüyorsun sen?
Kim Hyun :-Sen de bana aşıksın.Oley be!
Ayşe :-Sen hani ağır yaralıydın?Numara mı yaptın? Dedi ve omuzuna vurdu.
Kim Hyun :-Ah!Vurma,ne olur.Gerçekten yaralıyım.
Ayşe :-Senin için ne kadar üzüldüm biliyor musun? Neden böyle oyunlar oynuyorsun?Senden nefret ediyorum.Dedi gözlerini silerek.
Kim Hyun güldü :-Hayır, sen de beni seviyorsun.Benim seni sevdiğim gibi.
Ayşe :-Hayır, sevmiyorum.O an numara yaptım sen kendini iyi hisset diye.
Kim Hyun :-Numara olmadığını biliyorum. Benim için, nasıl ağladığını gördüm.
Ayşe :-Yalancı şey ne olacak.Dedi ve yine vurdu koluna.
Kim Hyun :-Ya vurmasana!
Ayşe :-İyi oldu sana.
O anda polisler içeri girdi. Melek ve diğer aileler de peşlerinden.Koşarak çocukların yanına geldiler.
Bayan Jeong Ryo Hyun 'un yanına geldi :-Oğlum! Ne oldu sana? Sen iyi misin?
Kim Hyun :-İyiyim anne,korkma.Bir şeyim yok.
Melek :-Omuzundan yaralanmışsın.Seni hemen hastahaneye götürmeliyiz.
Kim Jun :-Merak etmeyin efendim. Sanırım kurşun sıyırdı.
Bay Leo Jo :-Haydi hemen hastahaneye gidiyoruz oğlum.Dedi ve Hyun 'u kaldırdı.Bir koluna annesi diğerine babası girdi. Arkadaşları da peşinden gittiler.Tam çıkıyorlardı ki Melek, arkalarından seslendi.
Melek :-Kim Hyun Joong!
Kim Hyun, annesi ve babası arkalarını döndüler.
Melek :-Yeğenimi koruduğun için çok teşekkür ederim. Sana minnettarım.
Kim Hyun gülümsedi :-Seve seve yaptım. Dedi ve çıktılar.
Polisler, adamların,ellerini kelepçelemiş,götürüyorlardı.Melek ise hemen,Ayşe 'ye sarıldı.
Melek :-Ayşe, iyisin değil mi?
Ayşe :-İyiyim teyzeciğim. Sen merak etme.
Melek :-Sana zarar verdiler mi?
Ayşe :-Hayır, veremediler.
Melek :-Size bir şey olacak diye aklım çıktı.
Ayşe :-Ben de çok korktum ama neyse ki arkadaşlar,çabuk yetiştiler.Ayrıca Hyun da vardı. Yanımda olduğu için çok şanşlıydım.
Melek :-Sağolsunlar.Onların sayesinde bulduk sizi.Haydi artık çıkalım şuradan da evimize gidelim.
Gece olmuştu. Ayşe düşünceli idi.
Derya :-Ayşe, seni düşünceli gördüm!
Ayşe :-Hyun 'u düşünüyordum.Omuzundan vurulmuştu.Nasıl oldu acaba?
İnci :-İstersen,Jung Min 'i arayıp,sorabilirim.
Ayşe :-Bunu yapar mısın gerçekten?
İnci :-Tabiiki. Dedi ve Jung Min 'i aradı.Telefonu hoparlöre verdi.
Jung Min :-İnci, bir şey mi oldu?
İnci :-Jung Min, biz Kim Hyun 'u merak ettikte,bir arayayım dedim.
Jung Min :-Siz mi?Ayşe mi?
İnci güldü :-Ayşe!
Ayşe, arkasında ki yastığı alıp İnci 'ye fırlattı.
Ayşe :-Neden benim adımı veriyorsun?Dedi fısıldayarak.
İnci, eliyle "sus"işareti yaptı.
Jung Min :-Hyun şu anda çok iyi. Hastahaneden eve geldik.Yatıyor.Jun ve ben yanındayız.
İnci :-İyi olmasına sevindim.
Jung Min :-Aslında oda Ayşe ile konuşmak istiyor.Telefonu ona versene.
İnci, telefonu Ayşe 'ye uzattı:-Al bakalım. Hyun seninle konuşmak istiyormuş.
Ayşe :-Benimle mi?Dedi ve telefonu aldı.
Kim Hyun :-İyi geceler.
Ayşe :-İyi geceler Hyun. Omuzun nasıl oldu?Diye sordu çekinerek.
Kim Hyun :-Korkulacak bir şey yok.Kurşun sıyırmış.
Ayşe :-Peki sen nasılsın?
Kim Hyun :-İyiyim canım.
Ayşe :-Canım mı?Dedi şaşkınlıkla.
Kim Hyun :-Evet. Birbirimize hislerimizi söylemedik mi?
Ayşe :-Hyun! Dedi kızarak.
Kim Hyun :-Ama ben "Aşkımı"tercih ediyorum.Sen ne dersin?
Ayşe :-Hyun, saçmalama.Sen ne dediğinin farkında mısın?
Kim Hyun :-Artık çıktığımıza göre,sana "Aşkım"dememde bir sakınca yok bence.
Ayşe :-Ne çıkması?
Kızlar, ona bakıp gülüyordu.
Kim Hyun :-Yarın okulda görüşürüz.Seni seviyorum canım. Dedi ve telefonu kapattı.
Ayşe şaşkınlıkla kızlara baktı:-Biz çıkıyormuşuz.
İnci :-Ee artık çocuk bunu haketti.Senin için yapmadığı şey kalmamıştı.
Derya :-Aramızdan biri daha aşık oldu.
Ayşe gülümsedi :-Ah Hyun ah!
Derya :-Sende sevindin hadi hadi.
Ayşe :-Yani birazcık.
İnci :-Bizi mi kandırıyorsun sen?
Ayşe :-Tamam, tamam. Şu anda hiç olmadığım kadar mutluyum.Onu çok seviyorum.
İnci :-İşte duymak istediğimiz kelimeler.Dedi gülerek.
Okul günüydü.Okulda ki herkes,Kim Hyun'un Ayşe için kendini nasıl da tehlikeye attığını konuşuyordu.Bu,kızların dikkatini çekmişti.
:-Biliyor musun? Kim Hyun, Ayşe 'yi korumak için hayatını tehlikeye atmış.
:-Evet. Onun için,yaralanmış.
:-Yakışıklı olduğu kadar cesur da.Ahh!Keşke benimle çıksa!
:-Maalesef,o Türk kızdan hoşlanıyor.Onunla çıkma şansımız yok.
:-Türkiye'den gelip,aldılar elimizden,muhteşem üçlüyü.
:-Haklısın. Jung Min 'i de elimizden almışlardı zaten.
:-Evet. Bu çok üzücü.Geriye bir tek Kim Jun kaldı.
:-Ondan da ümidini kes.Annesinin ölümünden sonra,hiç bir kıza bakmadığını duymuştum.Sung Hyun Ah'tan da bu yüzden ayrılmış.
:-Evet.Şu tekwando öğrettiği kızla aralarında bir şey var gibi.
:-O üçünden biri ile çıkmak isterdim.
:-Ben de.Acaba, Hyun ve o kız çıkıyorlar mıdır?
:-O kız,şarkıcı Jung Kyung Ho 'yu bile redetmiş.Eminim,Kim Hyun içindir.
:-Bence de.Kim Hyun buna değer.
Derya :-Bu kızlar, bize bakarak ne konuşuyorlar böyle?
İnci :-Hyun ve Ayşe 'yi anlamadın mı?Okulun magazin sayfasının ilk sayfasında onlar var.Dedi gülerek.
O anda Kim Hyun ve arkadaşları,kızların yanına geldiler.Hyun, Ayşe 'nin omuzuna kolunu attı.Ayşe çok şaşırmıştı.Hatta orada ki herkes.
Ayşe :-Hyun, ne yapıyorsun?
Kim Hyun :-Sevgilime sarılıyorum.
:-Gördün mü ona sarıldı.
:-Bu çok acı verici.Hyun 'u da kapmışlar.
:-Olamaz.Bu manzarayı görmeye dayanamayacağım.
Ayşe :-Böyle ulu ortada mı sarılıyorsun?
Kim Hyun :-Herkes artık sevgilim olduğunu bilmeli.Sana çıkma teklifi edemezler böylece.
Ayşe :-Haydi, sınıfa girelim.Dedi utanarak.
Erkekler sıralarına geçmişlerdi.
Kim Jun :-Senin adına çok sevindim.
Kim Hyun :-Onunla aynı hisleri taşımak çok güzel bir şey. Rüyalarımın kızı,artık bana ait.
Jung Min :-Aramızda bir tek Jun kaldı.Jun, söylesene seni kurtaran kızı mı arayacaksın?Yoksa Derya'ya mı açılacaksın?
Kim Jun :-İkisi de olmayacak.Ne beni kurtaran kız,nede Derya.İkisi de beni bu hakde kabul etmezler.
Kim Hyun :-Yanılıyorsun. Seni kurtaran kızı bilmem ama Derya, sandığın gibi biri değil.Yoksa ona karşı olan hislerin değişti mi?
Kim Jun :-Değişmedi.Üstelik ondan hoşlanmakla kalmadım,ona aşık oldum.
Jung Min :-Ne?
Kim Jun :-Evet. İşin garibi,Derya ile beni kurtaran kız arasında farklı bir bağ kuruyorum.
Kim Hyun :-Nasıl yani?
Kim Jun :-Geçen gün, resim atölyesin de ona sarıldığım da sanki Derya 'nın kokusu,beni kurtaran kızın kokusuna benziyordu.
Jung Min :-Belki aynı parfümü kullanıyorlardır.
Kim Jun :-Öyle değil işte.Ayrıca ikisinin de ses tonu birbirlerine benziyor.Sonra ikisi de başkaları için, bir şeyler yapıyorlar.Bilmiyorum, belki de bana öyle geliyor.
Kim Hyun :-Kafan çok karışmış senin.
Kim Jun :-İşte bu yüzden,bir türlü hislerime güvenemiyorum.Emin olmadığım lonu da icraate de geçemiyorum tabii.
Jung Min :-Zor bir durum doğrusu.
Kim Jun :-Bu karışıklık ne zaman bitecek acaba?
Jung Min :-Bir gün gelecek,o gün ben bu kızı seviyorum diyeceksin.Sadece kalbinin o kızı seçtiği günü bekle.
Kızlar eve gelmişlerdi.Odalarında ders çalışıyorlardı. Melek, kapıya vurdu ve içeri girdi.
Melek:-Kızlar! Derse biraz ara verir misiniz?
İnci :-Tabii teyzeciğim. Bir şey mi oldu?
Melek :-Sizlerle bir konu da konuşacağım.
Ayşe :-Seni dinliyoruz.
Melek:-Kızlar,sirketimiz Japon bir şirket ile anlaşma yapmak üzere.Bunun için, Japonya'ya gideceğiz.
Derya :-Bu çok güzel. Japonya'ya gideceksin yani.
Melek :-Evet.Bu proje için çok hazırlandım.Sunumlar,raporlar filan.Bir hafta orada kalacagım ve gözümün arka da kalmasını istemiyorum.
İnci :-Bir hafta mı?
Melek :-Evet. Kızlar, asıl konuya gelirsek,sizin patronum Bay Young Chan 'ın evinde kalmanızı istiyorum.
Derya :-Şu oğlu Kim Jun olan patronun Bay Young Chan 'den bahsediyorsun değil mi?
Melek :-Başka patronum yok zaten.
Derya :-Kızlar! Dedi tedirginlikle.
İnci :-Neden?Biz burada başımızın çaresine bakabiliriz.
Ayşe :-Evet.Hem başka yerde rahat edemeyiz ki!
Derya :-Neden evimizde kalmıyoruz.
Melek :-Son olaydan sonra,sizi tek başınıza evde bırakamam.Onların evinde korumalar var,hizmetli var.
Ayşe :-Jun var!Dedi Derya 'ya fısıldayarak.
Derya :-Olamaz! Dedi elini yüzüne kapatarak.
Melek :-Kızlar, ne olur beni anlayın.İçim rahat gideceğim Japonya'ya.Sizin güvende olmanız,benim için çok önemli.
İnci :-Pekâlâ.
İnci :-Tamam teyzeciğim. Senin için rahat edecekse,biz orada kalırız.
Derya :-Ben şimdi ne yapacağım? Jun'a daha da yakın olacağım.Üstelik uzak durmaya çalışırken.Diye düşündü çaresizce.
Melek :-Sağolun kızlar. Çok sevindim. Bu hafta sonu oraya gideceksiniz.Bavulunuzu hazırlayın olur mu?Dedi ve odadan çıktı.
İnci :-Derya, neden gitmek istemiyorsun?
Derya :-İstemiyorum işte.
Ayşe :-Ben biliyorum onu derdini. Bir hafta Jun, gece gündüz gözünün önünde olacak.Ondan daha çok hoşlanmaktan korkuyor.
Derya :-Hiçtebile.
İnci :-Ayşe 'ye katılıyorum. Saklama haydi.Bize söyleyebiliesin.
Derya :-Yaa,söyleyeyim de teyzeme karşı elinize koz gecsin.
Ayşe :-O zaman, düşündüğümüz şey de haklıyız.Doğruyu söyle.
Derya pes etmişti:-Evet. Haklısınız.Korkuyorum.
Ayşe ve İnci, Derya 'ya sarıldılar.
Ayşe gülümsedi :-Benim arkadaşım,aşık olmaktan mı korkuyormuş?
Derya :-Hem de çok.O benim için yalnış kişi.Ona karşı hislerime dikkat etmeliyim.Asla kendimi kaptırmamalıyım.Asla!
İnci ve Ayşe, birbirlerine baktılar endişeyle.



BAHAR ÇİÇEKLERİ 🌹 봄 꿈 🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin