2D

181 17 0
                                    

Miegojau kiek supratau apie pora valandų... Prabudus man dar vis buvo silpna,galva sukosi,vaizdas liejosi...Bandžiau atsisėsti,bet pajutau kad kažkas mane laikė."WTF kas do per velnias mane laiko?" Pasisukusi pamačiau neryškų žmogaus siluetą. Jis gulėjo ant lovos apsikabinęs mano liemenį... Atsiguliau atgal nes vaizdas vis labiau liejosu... Pagulėjus kokia gera valandą pajutau kai tas pats vyriškis pradeda muistytis ir atsigula arti krašto. O aš nebūčiau Megan jei jo neišmeščiau iš lovos. Tad paėmiau jam už šono ir pastūmiau,o pati apsimečiau mieganti. Tas garsas bo toks garsus,kad nusklido visu kambariu. "Ble kas čia buvo?Negi iš lovos išsivečiau?" kalbėjau tas vaikinas sau po nosim. Tas balsas buvo man kažkur girdėtas. Užsimerkus sukau galvą,kas tai galėtų būti. Į galvą ėjo daugybė vardų. Ir kaip aš čia patekau. Keno šitas namas? Kokiam aš ? Ir kodėl man skauda šoną?.Po kiek laiko į mano galvą atėjo vaizdiniai. Mane bandė pagrobti,tada Bėgau mišku šakozs braižė mano veidą,šūvis,apleistas namas,kraujas,Tommy.KRAUJAS!!!TOMMY!!!!. Tas balsas Tommy. Skauda šona,nes gal aš pašauta. "Aš pagrobta ".
Pajaučiau Tommy rankas sau ant maikutės jis ja povaliai pakėlė. Ir pajaučiau jo ranką toja vietoj kur man labiausia skaudėjo. Aš aiktelėjau ir atsisėdau.
-Ramiau mažyte ramiau,nes truks siūlai,-ištaręs paguldė mane atgal į lova. Ką ? Kaip mane jis pavadino? Mažyte?
-Ko jums iš manęs reikia?,- paklausiau
-Ša dabar tau negalima vargintis.,-Jis tik atsakė ir išėjo. Bet aš nebūčiau aš jei....

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now