10D

77 7 0
                                    

-Na ką nieko pepakeisi....
*Tommy pov.*
Gigi,buvo labai keistas,mačiau kaip jam Megan patinka,bet ne jam vienam.... Aš Megan nepagrobiau. Man ja pardavė senelis už jo ligos išgydymą. Bet aš negaliu jiems to pasakyti...Nes tada Megan nusižudys. Ji kad ir bando paslėpti savo jautrumą,bet jei tai nepavyksta. O jos ašaros man skaldo širdį... Ji miegojo lyg kūdikis. Gaila kad ja užmigdė Gigi.... Bet man nuskilo.... Aš ja paėmiau ir išnešiau. Ėjau kolidoriumi kur buvo nužudyt žmonės nuo Megan.... Negi ji tapo šaltakrauja žudymo mašina? Ne tai negali būti tiesa. Man įpusėjus kelia.Ji pradėjo muistytis... O aš tiesiog ja raminau ir gloščiau skruostą...
*Megan pov.*
Man prasibudus. Jaučiau kad esu kažkam ant rankų ir nešama. Išgirdau raminimus ir švelnias rankas ant skruosto... Aš susigėdusi įsikibau į krūtinę.... Bet miegas buvo stipresnis ir dar švelnios rankos mane labai migdė ir ramino... Bet mano smalsumas išbaidė miegus... Kas mane neša? Rankos buvo lyg ir žinomos.... Bet... Bet mano smegenys buvo lyg atsijungusios. Pakėlusi akis išvydau..... Išvydau... Tai buvo Tommy... Aš pradėjau muistytis.
-Nejudėk.
-Neaiškink!
-Tu negali judėti!
-Kodėl ? Kad tu liepei?
-Ne. Dėl to kad vėl neatsivertų žaizda.
-Nuo kada jau čia toks rūpestingas pasidriai? Na ir kas kad vėl atsivers... Mirsiu gal bus geriau. Nereikės kentėt... Ir...
-Ir kas?
-Ne tavo reikalas...
-Ne mano tai nemano.,-jis mane nešė toliau. Bandžiau priešintis, bet veltui. Ėjome kokia 5 min. Kol priėjome... 

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now