Išvydau Tommy...
-Ko reikia? Ir kaip tu sužinojai kur aš gyvenu?,-žvelgiau į jį su nerimu.
-Atsiprašau Megan.Oi Igle,bet gal galima būtų pernakvot?,-jo balsas šveplavo. Jis girtas,o dvokas toks stiprus jam eina iš burnos... Na o ką padarysi? Reikia priimti...
-Užeik!,-pasakiau.
-Gal galėtai padėti? Nes nepastoviu normaliai ant kojų..,-pasakęs dar laikėsi įsikibęs adverijos. Paėmiau jo viena ranką ir apsiviniojau aplink kaklą. O savo vieną ranką per jo liemenį.
-Nevisk savo visu svoriu ant manęs,nes nenoriu anksčiau į ligoninę.,-pasakiau ir kaip mat atrodo jis prasiblaivė. Jį nuvedžiau ant sofos.
-Ko norėtum? Kavos? Arbatos?,- paklausiau.
- Bučinio ,-pasakė,o mano akys išsipūtė. Atsilenkusi nuėjau vandens. Ten prisileidau ledinio vandens pilną stiklinia. Ir ėjau atgal į svetainia. Ant sofos jau miegojo Tommy.
-Tai ką mielasis už bučinį atsiskaitoma?,- pasakiau ir visą ledinį vandenį supyliau jam ant galvos. Jis šoko iš miegų išsigandęs,o aš raičiausi iš juoko.
-Ką tu padariai?
-Atsiskaičiau!
-Už ką?
-Kad girtas atvažiavai čia ir bučinio dar norėjai !!! ,-jo akys išsivertė.
-Ką ? Ką aš dar privaidinau?
-Nieko!,-pasakius suklupau nuo skausmo. Tommy pašokęs padėjo man atsistoti
-Kas buvo?
-Mažoji labai mėgsta spardytis.
-Tau reikia ilsėtis. Eimia palydėsiu tave į miegamąjį.,-pasakęs jis mane apkabino per liemenį ir paėmė už rankos. Jis padėjo man užlipti laiptais į antrą aukštą ir nuvedė į kambarį. Aš atsiguliau į lovą, o Tommy išėjo. Kas man yra? Kodėl aš tokia jautri? Ką aš jaučiu jam? Mano galvoja krebždėjo visi klausimai. Ir mano mintys mane vis labiau migdė ir migdė. Aš užmigau...
*Tommy pov.*
Padėjau Iglei nueiti į kambarį. Ji panaši į Megan... Negi aš ją išsimylėjau? Palikau Iglę kambarį ir išėjau. Nusileidau laiptais ir nuėjau į virtuvę. Laikrodis rodė 20:00. Man reikia aspirino... Pakuitęs vaistų dėžutėje radau. Ir išgeriau ,nes galva atrodė sprogs!. Štai baigiau... Reikia pakeisti Iglei kokių saldumynų. Nes nėščias merginas labai traukia saldainiai. Iškuičiau tris spinteles... Pagaliau radau... Paėmiau chalvos,guminukų,ir saldainių "Mūū"... Užlipau laiptais... Atidaręs duris išvydau... Išvydau ..
YOU ARE READING
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...