41D

43 4 0
                                    

-Daktare,kaip Iglė?,-paklausiau
-Jei viskas gerai,bet kas jai buvo?,-paklausė ramiu tonu.
-Ji susijaudino,-atsakiau
-Ponaiti,mums su jumis reikia pasikalbėti,-pasakė
-Gerai,-man pasakius jis pajudėjo,o aš sekiau iš paskos.Nuėjome atokiau nuo Gigi
-Koks jūsų vardas ?,-paklausė dr.Horlans
-Tommy,-atsakiau.
-Taigi Tommy... Jūsų žmona yra labai silpna,jos visas nėštumas silpnas... Jai reikėjo daug ilsėtis,bet ji to nesilaikė,ji ESA patyrusį daug streso... Ir man baisų,kad ji gali pagimdytų ankščiau,-dr.viską sumaišė į vieną mutinį.
-Ką ? Ji ne mano žmona. Bet ji juk ilsėjosi...
-Atsiprašau,o kas vaikelio tėvas? Ji labai mažai ilsėjosi... Ji negali per daug jaudintis,nes kenkia jai,bet labiausiai vaikelui.
-Aš nežinau,kas jos vaikelio tėvas...
-Ponia Tommy,rūpinkitės ja.
-Žinoma daktare,Galima užeiti pas Igle?
-Taip,-atsakė ir aš apsisukęs ėjau link patalos durų...
*Iglės pov*
Atsibudau baltams kambaryje... Tai ne mano kambarys... O dar tie garsai... Mane nužudys... Kokiam aš pragaria? Pramerkiau plačiau akis ir apsidairiau..  Blyn aš ligoninėje. O kas man buvo ? Po poros akimirkų grįžo atsiminimai... "Nu jo mano vaidyba ideali" pasakiau garsiai su sarkazmu.
-O kur mano telefonas!,- sušukau. Ir dairiausi. Po poros apžvalgų mano akys jį "užkabino" gulintį ant spintelės... Jau stojausi eiti,kai mane sustabdė balsas...
-Igle,ne,-tai buvo griežtas balsas,bet aš jo nepaisiau.
-Igle,gulkis tau reikia...,-jis bandė kažką pasakyti...
-Neaiškink!,-surėkiau ir tuo tarpu atsistojau,bet galva vėl apsvaigo. Mane sugriebė Tommy...
-Sakiau,kad tau reikia ilsėtis...,-jis pasakęs mane paguldė ir su ranka perbraukė man per skruostą.,-Kur ruošeisi eiti?,-jis paklausė.
-Man reikia mano telefono,-suurzgiau.
-O kam tau jo?,-paklausė
-Ne tavo reikalas! Paduok ,o jei ne...
-Kas jei ne?
-Pati atsistosiu ir pasimsiu,o tau maža nepasirodys ,kad mane čia atvežiai.
-Oho, imk tu jį,-ištiesę telefoną. Ir aš paėmus jau maigiau žinutę Sašai:" Atsiprašau,bet šendien nesusitiksim,nes aš ligoninėje..."
*Tommy pov.*
Nu taip... Ji tokia panaši į Megan... Jos karakteris toks pat... Na ką norėti ji Megan pusseserė. Ką ji ten maigo?
-Igle?,-paklausiau
-M?,-ji atsakė vis dar maigant telefoną,ji šia akimirką atrodė,kaip vaikas...
-Ka tu ten darai?,-paklausė
-Ne tavo reikalas,nes dabar aš negaliu susitikti su savo drauge... Nes mane atvežiai čia...,-ji viską supyškino

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora