59D

43 4 0
                                    

#Rytas#
Miegojau nuostabiai... Kai atsikėliau dar mažylė sapnavo devintą sapną... Išlipau iš lovos... Priėjus prie spintos iš ten ištraukiau šventinius rūbelius.. Juos padėjau ant lovos. Gryžus dar trupuką pakuitus išsitraukiau metinės spalvos "golden forld" firmos suknelę. Nuskubėjau į vonią... Ten puikiai nusimaudžiau... Grynai jaučiuosi,kaip naujai gimus,bet randai viską primena... VISKĄ!!! "Gerai Igle nepradėkim žliumt,jugi šendien šventė"-burbėjau sau po nosimi." Bet ką aš sakiau padarysiu? Nu ką?"-vaikščiojau ir murmėjau po kambarį."Ak,taip tie garsai... Va,va... Per dantį patraukt!"-šūktelėjau,bet ne garsiai... O tai man nuotaiką pakėlė... Išėjus iš kambario nusileidau laiptais žemyn ir nuėjau į virtuvę... Ten jau sėdėjo Ivn su Luma.
-Labas rytas ,-pasisveikinau netverdama juoku.
-Labas,kada gryžai?,-pasiteiravo Ivn.
-Amm.. Mažiau žaiskit... Ir truputuką gazą leiskit,tada viską girdėsit,-juokiausi,o Luma visa išraudo
-Apie ką tu ?,-dar kartą teiravosi jis.
-Na tie garsai "Ivn tu nuostabus"," Aaaaa","tu toks greitas","tavo draugas mane myli" ir dar daug kitų,-pasakiau ir Ivn veidas persikreipė.,-Na kas dabar?,-paklausiau
-Tu klausiaisi?,-jis paklausė.
-Ne,tik gryžau netinkamu laiku... Ir dėjonės buvo labai garsios,-man baigus telefonas suskambėjo... Skambino Saša.
-Labas,-pakėlus ragelį tariau.
-Labas,ką veiki? Kaip miegojai? Šendien krikštynos! Nuostabi diena! Tikėkimės nepamiršai!,-mane užpylė klausimais.
-Dabar esu virtuvėja,miegojau puikiai ir nieko nepamiršau,kaip tu miegojai, ką veiki?,-viską su sakiau besišypsodama.
-Puikiai, už valandos važiuojam į grožio saloną,-ji pasakė.
-Okay,vynuogute. Rinktis pas tave?,-pasakiau
-Taip ir bei bei braškute,-atsakė
-Bei,-net nespėjau pasakyti,kai Saša padėjo ragelį..
*Po valandos*
Mergaites palikom Loli ir mes išvažiavom... Važiavome,kokia 10 minučių. Ir įsikome  į "Mantera" saloną. Ten mums darė veido kaukes... Manikiūrą,pedikiūrą ir daug daug kitko... Mes užtrukome dvi valandas... Ir teko skubėti namo..

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now