43D

42 4 0
                                    

Miegojau labai ilgai... Praplėšiau užsimiegojusias akis... Pro langą švietė alinanti šviesa... Man ji atrodė taip,nes mano akys buvo dar nepripratusios... Norėjau pasijudyti kai pajutau,kad mano ranka yra laikoma kažko... Pasisukusi išvydau Tommy. Miegantį ant kėdės ir ysikniaubusį į lova,o Gigi miegojo fotelį..."Negi jie čia buvo visą naktį? Ar aš nieko nekalbėjau?" Bandžiau ištraukti savo ranką iš jo 'gniauštų',bet man tai sekėsi labai prastai... Antras kartas toks pats... Bet trečias nemeluoja... Na ką traukiu trečia kartą.. Ir man pavyko... Bet... Bet Tommy prasibudo.
-Labas,-pasisveikino gergždžiančiu balsu.
-Labas,-atsakiau.
-Gal ko norėtai?,-paklausė.
-Vandens,-atsakiau ir Tommy atsistojęs nuėjo link staliuko ant  kurio stovėjo asotis su vandeniu. Greitu mosti jis paėmė asotį... Užvertė ir į stiklinę pripylė vandens... Paėmė stiklinę ir atėjo link manęs ..
-Prašom,-ištiesė ranką su stikline.
-Ačiū,-atsakiau ir atsigėriau.-Ko man vakar sušvirkštė daktaras?,-pašnibždom paklausiau.
-Raminamųjų su migdomaisiais,o kodėl mes šnibždamės?,-atsakė ir paklausi tuo pačiu Tommy.
-Matai tą "vaiką" saldžiai miegantį?,-paklausiau rodydama pirštu į Gigi.
-Matau,-atsakė juogdamas.
-Galit apie mane nekalbėti?,-paklausė Gigi užmerktom akimis.
-Amm.. Mes galvojom kad tu miegi!,-atsakiau. Taip ėjo sunkios dienos... Kiekviena diena darėsi sunkesnė... Skausmai buvo nežmoniški... Pas mane buvo atvažiavus Saša... Ji mane viena palaikė... Tommy išvažiuodavo,o Gigi likdavo... Kai Gigi tegdavo išvažiuoti tai likdavi Tommy. Per šią savaitę buvo užsukęs ir Loli... Mano dienos tikrai "puikios" ,bet mane džiugina tai kad gimė sveika mažoji Toma... Jos akys kaip Tommy. Josios šypsena... Ji visa kaip Tommy... Štai šitas angelėlis man primins jyjį. Tommy mačiau kai džiaugėsi ja. Jis labai myli vaikus... Bet aš negaliu išduoti,kad tai Tommy dukra... Jos gležnos rankutės jam stipriai apglebe pirštą... Jo šypsena išauga iki ausų...
*Po trijų dienų*
Jau buvome namie... Mažoji saldžiai miegojo..

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now