Jis bučiavo mane godžiai. Užgulė mano kūną savuoju. Jaučiau jo draugužį brūžinantis man į koja.
-Tavo draugužis vėl pabudęs,-pučiuodamasis su šypsena pasakiau. O jis vėl susigėdo kaip mažas vaikas.
-Ar tu gėdiniesi?,šypsojausi.,-Tai aš turėčiau gedytis,o ne tu.,-Ir dar giliau ir gašliau įsisiurbiau jam į lūpas. Bet mūsų bučinys netruko ilgai,nes vėl pritrūkom oro. Staiga jo rankas pajutau ant savo šlaunies ir jos slinko link mano makšties. Jis judino klitorių,kad tik aš išleiščiau dėjone. Ir jam tai pavyko. Na ką metas pažaisti ir su jo daikčiuku. Jo pasididžiavimas buvo kietas. Ūlele man bus malonu su juo pažaisti ir pakankinti. Paėmiau ir judinau ranką vos vos.Jis urzgė... Truputuką pagreitinau judesį,jis urzgė,tada dar truputuką,tada vėl. Tol kol jaučiau kad jis tuoj nuleis. Bet aš jį palaikau ir nulėkiau į dušą.
-Megan!!!,-aš tylėjau.
-Meg negi tu tikrai?
-Taip mažiuk,-išlindus pro terbdurį nusiunčiau oro bučinį... Ir nuėjau maudytis.... Maudžiausi tol kol nepajutau nuogo kūno šalia savęs... Žinoma aš labai išsigandau ir smogiau jam į tarpukoji. O jis susirietė... Atsisukus pamačiau. Pamačiau Tommy. Jo akys buvo juodos nuo skausmo.
-Oi atsiprašau.
-Tu atsiprašai?
-Taip
-Dabar tu mane turėsi pagydyti...
-Kaip?
-Aš tave dabar išdulkysiu,-jo veide atsidūrė "dirty" šypsena.
Ir vėl dėjonės,vėl orgazmas,vėl sperma,o mes be apsaugų... Tommy toks seksualus kai krenta lašai ant jo kūno. Baudgėme maudytis.. Išlipau ir apsišluoščiau rankšluosčiu. Nuėjau renktis. Dėjausi liemenėlę ir vėl pajutau švelnias rankas.
-Leis užseksiu,nes nenoriu vėl gauti į savo draugą,-sarkastiškai pasakė Tmm. Baigiau rengtis... Kava jau buvo ataušusi,bet aš ja išgėria ir truputį užkrimtau. Baigus nuėjau išsiplauri dantų ir truputį pasidažyti.
-Baigiau...,-pasakiusi išėjau iš vonios. O Tommy akys nurenginėjo mane.
-Eime į virtuve,nes noriu kažko saldaus.,-įdikibai į Tomm parankę ir nusileidome... Įėją į virtuvę išvydau.... Išvydau...
YOU ARE READING
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...