*Rytas **
Atsikėliau kaip ir normaliai.Bet pradėjus raivytis supratau kad esu surišta.
-Negana to kad esu sužeista,tai dar surišta,-pradėjau rėkti. Ir bandžiau atsirišti kaip tie vaikinai iš filmų. Bet man tai nesisekė. Tai atrodė daug lengviau nei yra.Bet mane sustabdė durų atsidarymas. Pro jas įėjo aukštas,taturuotas,kokios 29 metų vyras. Jis artėjo prie manęs. Jo rankos buvo didelės ir kėlė šleikštulį kaip ir jis pat. Jo rankos artėjo prie mano kūno,jo lūpos prie manųjų. Jis pradėjo manę glamonėti,bučiuoti. Aš muisčiausi,bet man tai nepadėjo,nes buvau surišta.. Jo rankos tapo grubesnės ir lindo po marškinėliais prie krūtinės po to link apatinių. Aš pradėjau spiekti,rėkti visa gerklę,bet jis užkimšo ją kažkokiu skuduriu. Aš pradėjau dusti,bet jam buvo tai neįmotais,jį domino mano turinys po apatiniais. Man nuo oro stygiaus ėmė suktis galva vaizdai lietis,bet sąmonės nepraradau. Mačiau per miglą kai pro duris įėjo vaikino siluetas. Jis jam trenkė
-Šunsnuki Gari!,-jis rėkė. Žinau kad kai trenkė Garui jis nukrito,o man vis labiau trūko oro . Pribėgęs mano išgelbėtojas ištraukė ta skudurį ir atrišo rankas. Mane užklupo gaivi oro banga. Man atgavus kvapa pamačiau kad tai buvo Tommy.
-Tommy saugokis,-sušukau,o Tommy pasimetė. Aš čiupau peilį kuris gulėjo ant naktinio stalelio. Ir suvariau Gari prie širdies. Mačiau kai jis nukrenta.O aš laikau su kruvinu peiliu rankse. O Tommy žiūrėjo į mane taip lyg tai būtų sapnas. Bet atsipeikėjęs nuėjo pažiūrėti kaip jis. O jis... Jis.. Mano didžiausias košmaras išsipildė.... Jis buvo negyvas.
-Jis negyvas,-pasakė žiūrėdamas į mane.
-O tu jei nori kad tavo lemtis nebūtų tokia lieki čia,-pasakiau ir išėjau iš kambario. Pausukau į kairę pusę. Ėjau gan ilgai. Peiliuką buvau užsikišusi už apatinių ,kad niekas nematytų. Užsukus užsukau už kampo.
-Ne nu gražu gražiai,šis namas grynas labirintas,-eidama garsiai kalbėjau. Kai man kėlę pastojo.
"O šventa karve,dar jo čia pritrūko"
Išvydau prieš save didžiausia priešą Džiaka. Jau ruošiausi eiti kai man jis pagavo ranką .
-Paleisk,-sušnypščiau,bet jis nepaleido.
-Ne, tu man duosi tai ko aš noriu. Geruoju arba bloguojiu.,-jis mane pradėjo bučiuoti,glamonėti."Negi ar tai tikra antras kartas kai mane nori išprievartauti?" galvojau. Nejudėjau kokias penkes minutes. O po to pradėjau muistytis. Ir ... Ir pajutau aštrų skausmą rankoje. Mano... Mano ranka buvo perpjauta...
-Aš sakiau geruoju arba bloguoju,-šnibždėjo man į ausį. Ir įsisiurbė man į lūpas.žinoma aš atsakiau nes neturėjau kito pasirinkimo. Pritrūkus orui atsitraukėm
-Nori manęs?-šnibždėjau jam į ausį.
-Taip,-Jis norėjo manęs kaip niekada.Aš užšokau jam ant liemens.Ir jis mane įnešė į kažkokį kambarį. Pradėjo nurenginėti,bet aš neleidau. Jam nusisukus išsėmiau peiluką ir numečiau kad nesimatytu.
-Galim pradėti,-bet jis laigė rankose tvarstį.
-Pirmiau sutvarstysiu.,-pasakęs sutvarstė. Nurengė maikutę. Pamatęs žaizda apšalo,bet aš to nesureikšminau. Nurengiau jį taip kad jis liko tu ant apatinių. Nuo manęs krito liemenėlė,o po to ir apatiniai. Staigiu gestu atsiduriau ant lovos. Mano gležną kūną prispaudė Džiakas. Jis glamonėjo mane. O aš ...
KAMU SEDANG MEMBACA
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomansaBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...