Epilogas

69 6 2
                                    

Jums ydomu kas buvo toliau... O gi tai,kad Tommy sužinojo tiesą,nes ilgaliežiuvis Ivn viską papasakojo. Nes pasak jo aš per daug kankinuosi... Žinokit tikrai niekada nebūčiau to pripažinus, kad esu Megan... Man patiko Iglės gyvenimas. Bet dabar aš jaučiuosi gerai.. Mylima ir mano mažutė turi tėtį. Tommy buvo pakraupęs,kaip aš taip puikiai moku meluoti... Bet dabar tai nuostabu... Esu pas Tommy gaujoje,moku iškaulyt pinigus per penkias minutes... Einant gatve visi mane pažysta... Senelis... Senelis jis viską žino ir pats papasakojo,kodėl taip pasielgė... Gal tai mano tikras gyvenimas?...
Taigi va tie mano "mieli" penkeri metai prabėgo... Ir nepasakysiu nei meilės recepto,nei gyvenimo pasirinkimo... Tik tiek,kad klausyk širdies... O melas visą laiką išaiškėja,bet kai kurį laiką apsaugo.... Tikrai dabar nenorėčiau ko nors kitaip... Kitos praeities... Kodėl ? Ogi todėl,kad ji nuostabi....
Megan dar susilaukė berniuko kurį pavadino Salan. Saša su Loli turi antrą dukrą,kuria pavadino Megan. Ivan su Luma susilaukė dvynukų... Gyvena Iglės buvusiam namie... Pati Igle gyvena su Tommy... Gigi turi panelę ir nustojo vartoti alchoholį. O Džiakas.. Jis kažkur dingo,kai sužinojo,kad Megan gyva... Sykiais parašo Gigi ir pasiteirauja... Kaip sekasi Iglei... Ar ji jam atleido... Kaip jaučiasi... Taip. Taip Iglė-Megan visiem atleido. Ji nuostabus žmogutis...

Tai ką ačiū kas skaitėte... Ačiū už nuomones... Per šią knygą išliejau nemažai ašarų,nes rašydama pati verkiau... Man buvo graudu... O dabar vos neverkšlenu,nes ji baigėsi... Džiaugiuosi dėl Meg... O dėkoju Ivn,kad jis viską pasakė Tommy... Taigi dar kartelį didelis AČIŪ!!!!

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora