26D

46 5 0
                                    

Išėjusi laukan išvydau. Loli kalbantį su Gigi. Mano kūnas tarsi apmirė "Nagi Megan-Igle susikaupk" Pakėlusi galvą nužinksnevau.
-Ilgai lauki,-paklausiau Loli ignoruodama Gigi
-Ir tau labas Igle. Ne neilgai.,-šyptelėjo. Ačiū dievui kad jis mane pavadino Igle.
-Kas ši mažyte?,-paklausė savo šlykščiu balsu Gigi.
-Pas tave kelnėse mažytis,o aš vardu Iglė,-išpyškinau su šypsena ir pastūmus Loli įsėdau į mašiną. Pro pradą langą girdėjau kaip jie apšneka mane.
-O ši gražuolė arši...,-pasakė Gi
-Ramiau vyruti,-atsakė Loli
-Kodėl? Kas ji tau tokia?,-pakėlė antakį Gi. Ir aš galvojau ką jis vėl susuoks.
-Ji mano sena draugė ir nebandyk prie jos kabytis. Užtenka mano įbrolį vos ne beveislį paliko. Šendien man grasino tai nenorėk kad ir tau... Ir beto jei siaučia hormonai,-sušibždėjo Loli. Galvodamas kad aš negirdžiu.
-Loli aš viską girdžiu. Gal galėtai greičiau,nes man nesveika,nebent nori kad privemčiau tau visą saloną.,-nes ištiesų nežmoniškai pykino. Matyt kad laukiuosiu.
-Matai Gi,aš nenoriu kad mano mašina nukentėtu,kad ji po širdim augina gyvybe,-šiam pasakius šiuos žodžius Gi akys išsivertė. Mano tai pat,nes jis perdaug pasakė,o dabar aš tikrai jį "Nudėsiu"
-Ji laukesi?,- paklausė Gigi.
-Taip!! Atrodo nesupratai ką jis pasakė,-piktai pasakiau ,-Lol važiuojam.,-jis nieko neatsakęs atsisveikino su Gi ir įsėdo į mašiną. Ir mes pajudėjome. Jaučiau Gi žvilgsnį susimasčiusį ir nuoširdų,kuris lydėjo mašiną.
-Lol iš kur tu pažysti Gigi?
-Jis mano draugas,kodėl klausi?
-Nieko svarbaus.
-Kur važiuojam?
-Pas Saša,nes man nežmoniškai nesveika. Likusi kelią važiavom tyloje.
*Prie Saša namų*
Iššokau iš mašinos ir nulėkiau į Lol namus. Tiesiai į tualetą. Ten palikau visą pusryčių turinį.  Baigus apsiploviau veidą. Ir išėjau. Ėjau link virtuvės. Joje buvo Saš.
-Tau taip ir buvo?,-paklausiau jau įeidama į virtuvę.
-Kas?,-ta nesuprato.
-Na pykinimas.,-žvelgiau į ją.
-Dar čia...

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora