Po savo pasireiškimo man taip palengvėjo,bet daugiau melo... Daugiau slėpimo... Mhhm dabar nuostabus vakaras... Luma prižiūri Toma... O aš vaikščioju parku... Bet aš ne durna... Žinau,kad Tommy su Džiaku mane seka... Ir bando išsiaiškinti,kas aš esu ištiesų... Štai ir dabar aš jau sėdžiu ant suoliuko,o horizonte ežeras susilieja su dangumi... O leizdamasi saulė suteikia puimų sešėlį medžiams... Štai ir nusidažė dangus raudonai,o ežeras pabiro vaivorykštės spalvomis. Tai taip ramino... Norėjosi čia likti visam laikui... Bet negaliu... Norėčiau,kad čia būtų buvęs mano pirmasis pasimatymas su Tommy... Bet to niekada nebus!!.Igle,na ką vėl nukrypsti nuo temos kuria norėjai pasakyti... Taigi aš čia parke sėdžiu ant suoliuko nuo kurio atsivere nuostabus ežeras,bet ne tame esmė... O esmė tame,kad juodoja "Volfsvagen" mašinoja sėdi Tommy su Džiaku. Jų žvilksniai tiesiog degina mane... Lyg norėtų sudegyti ar suvalgyti... Atsistojau nuo suoliuko ir ėjau parko keliuku link kelio. Priėjus man kelia mašina užsikūrė. Žinksnevau keliu ir mačiau kaip ta mašina važiuoja. Neiškenčiau ir paskambinau Tommy.
-Kalausau,-jis pakėlė ragelį.
-Ble,nu žmonė ar jūs gluši,ar kas jum? Gal pasimokykit žmones sekti,nes dabar jums ne ką sekasi,-juokdamasi viską pasakiau ir padėjau ragelį... Mašina staiga sustojo,o aš nužingsniavau link namų...
*Prie durų*
Tai ką rytoj krikštynos... Mano mažoji gaus Marijos vardą... Durų rankeną palenkus jos atsidarė. Įėjau į namus nieko nebuvo matyti. Užrakinau duris,nusivilkau paltiuką ir pasižiūrėjai į laikrodį. Jis mušė dvyliktą valandą. Tikriausia visi miega... Nusioviau batus ir ėjau ant galų pirštukų lyg pelė po šliuota tik,kad nieko neprikelčiau... Lipau laiptais,kaip iš Ivn kambario išgirdau sklindančias aimanas ir gilias dėjones... Tai mane labai prajuokono... Nutipenau link savo kambario,atidariau duris,mažylė miegojo saldžiu miegu... Pati nuėjis pabučiavau į kakta Tomai. Ir pasėmiau loptopą su ausinukais... Juos pasidėjau ant lovos. Pasi nuėjau į vonia nusiploviau veidą,persirengiau pižama ir atgal gryžau į lovą. Ysitaisiusi įjungiau loptopą ir pradėjau naršyti... Pasijungiau "Demond" ji mane tiesiog vedė iš proto... Patikrinau facebook ir radau daug Tommy sms Megan profilyje... Ir vėl tie garsai už sienos mane išblaškė ir toptelėjo mintis "turėsiu ką patraukt per dantį".
KAMU SEDANG MEMBACA
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomansaBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...