14D

74 7 0
                                    

Aš su juo buvau labai švelni. Žinoma aš nežinojau ką jis mano..Po to įvykio mažai mačiau Tommy.
Pasitikėjau juo kai savo akimis. Buvo vėlyvas vakaras. Miegas mane tiesiog kankino. Tad susirangiau į lova ir užmigau... Košmarai sukosi mano galvoja. Sapnai buvo baisūs...  Juose buvo daug negyvų žmonių,mano nužudytų žmonių. Aš juos visus nudurdavau... Staiga mane prikėlė sunkus kūnas ant manęs.
Pramerkusi akis išvydau Gigi. Jis pradėjo mane glamonėti,o man tai kėlė šleištulį. Jugi man tik 17 metų ir esu nekalta. Pradėjau muistytis. Bet jo stiprios rankos suspaudė manases... Jis buvo girtas
-Gigi ne...,-pasakiau,bet jis nekreipė dėmesio. Pradėjo dar labiau bučiuoti.aš muiščiausi,bet veltui.jo rankos lindo man po maikute... Jo ranka slinko mano liemeniu. Link krūtinės. "Šiuo momentu norėjau būti mirus"" aš juo pasitikėjau,o jis mane prievartauja" mano sruostu riedėjo ašaros it perlai... Po akimirkos buvau likusi tik ant apatinio trikutažo. Ir su antrankiais ant vienos rankos.
-Tommy!!!Kas nors gelbėkit!!!,-šaukiau visa gerklia,bet niekas nekeipė dėmesio... Jau buvau likus ant apatinių. Jis lietė mano krūtis. Taip norėdamas mane sujaudinti. Ir neneiksiu kad jam tai pavykos
-Tommy,kas nors gelbėkit!!!,- šaukiau visa gerklė. Gi ranka slinko link apatinių užkabindamas gumytę. O aš vis šaukiau ir šaukiau... Gi buvo likęs tik ant apatinių. Jo ranka vėl slinko mano kūnu. Tik šykart palingo po kelnaitėm. Pradėjo judinti ranką. O aš tik verkiau ir rėkiau... Kai staiga pro duris įlėkė....

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora