*Po operacijos*
Atsikėliau kitoje vietoj nei užmigau. Tai buvo baltas kambarys. Tai palata. Už lango buvo pritemę. Operacija trupo virš dviejų valandų. Pasisukau ir išvydau sutvarstytas rankas. "O varge aš atrodau kaip mumija" pradėjau juoktis iš savęs,bet mano juoką nustelbė.... Pro duris įeinantis Maikas.
-Tai ką gražiuoji paciantė jaučiasi gerai?
-Puikei.
-Iš ko juokeisi?
- pagalvojau,kad atrodau dabar kaip mumija.,-juokdamasi pasakiau,-o kaip operacija?
-Puiki,o dėl rankos randų....
-Kas?
-Randų galutinai nepavyko panaikinto,tik nublankinau
-Oi ačiū, o kaip veidas.?
-Jis bus nuostabus,kaip ir vaikystėj, o dabar man papasakok kas tau buvo?
-Na...
-Kas Megan jugi gali manim pasitikėti.
-Na mane buvo pagrobę ir kankino du metus. Aš buvau nužudžius daug žmonių, o dabar laukiuosiu.
-Viskas bus gerai,-jis paglostė man plaukus.Ir jau stojosi eiti.
-Kada nuimsite tvarstį?
-Už savaitės,-pasakęs išėjo. Taip ėjo dienos,pas mane atvažiuodavo Saša. Mes su ja šnekučiuodavomės. Linksmai leizdavome laika ir vis aptardavome kad man reikėtų pasikeisti varda ir pavardę. "Igle San" arba "Taja Mig" ne,"Luka Tarn". Man prie širdies Igle.
-Aš būsiu Igle San
-Malonu susipažinti Igle.Ar mes pažystamos?
-Taip,mes labai gerai pažystamos,-pradėjome kartu juoktis.
*po savaitės*
Gulėjau lovoje.. Ir staiga atsidarė durys pro jas įėjo Maikas.
-Tai ką metas nuimti tvarščius,-nieko neatsakiau ir laukiau kol nuvynios. Jis manęs nervino,nes pradėjo nuo rankų. Jas nuvyniojus,jos buvo daug gražesnės,nes randų beveik nesimatė.
-Nagi greičiau,-sušnypščiau ir jis pradėjo vynioti. Vyniojo... Vyniojo gal kokius penkis ratus. Ir bintas nukrito man nuo veido. Padavė man veidrodį. Pažvelgiau į jį "Šūdas !! Kokia aš graži,visiškai nepanaši į senąja Megan"
-O ačiū Maik.
-Nėr už ką, tai mano darbas,-jam pasakius stipriai apsikabinau.
ESTÁS LEYENDO
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...