-O man mergaitės patinka,-jis pradėjo juoktis..
-Iškrypėli,prie Tomos neprieisi tu!,-juogdamasi pasakiau.
-Kaip tai ne? Aš būsiu Tomos dėdė... O tu toli gyveni nuo čia?
-Paprastai... Ne dar keletas namų ir būsim vietoi...
-Okay,-pasake ir mes nužingsnevome namų link... Ėjome koja už kojos... Juokėmės,kalbėjomės... Jau buvome prie namų.
-štai aš jau namie,-pasakiau išsišiepusi iki ausų.
-Oho gražu,-jau badė muilytis
-Gal užeisi?,-paklausiau.
-Žinoma,kurgi ne!,-ir įlindo pats pirmas... Užėjau aš. Nusirengiau paltuką... Ir nužingsniavau į į virtuvę.
-Kavos ar arbatos?
-Ammm. Ammm. Arbatos,-atsakė.
-kokios? Vaisinės?Žaliosios?Ar juodosios?,-paklausiau.
-Tarytum nežinotum,-atsakė.
-Tiek laiko buvom nesimatią.... Gal pasikeitė tavo skonis!,-pasakiau.
-Ne tas pats... Vaisinis...
-Okay!,-pasakiau...įpyliau į čeinyką vandens ir užkaičiau. Spinteliai turėjo būti sausainiu su saulėgrąžom ir riešutais
-Štai jie,-pasakiau ir supratau kad garsiai pasakiau
-Kas?,-paklausė
-Sausainiai,-pasakius ištraukiau kokia puse kilogramo. Tao buvo mano mėgstamiausi. Padėjau ant stalo... Po keletos sekundžių užvirė vanduo. Juo užpyliau arbatą. Gurkšnojome ją po truputuką. Šnekučiavome apie visokias nesąmones. Juokiausi kaip prieš biveik tris metus....
*po pusvalandžio*
Baigėme gurkšnoti arbatą... Ir atsisveikinome. Jis nuėjo link savo mašinos. O aš gryžau atgal į virtuvę.Ten išploviau puodelius. Atgal į spintelę sugrūdau likusius sausainius... Ir nužingsnevau link laiptų. Jeis užlipau ir nuėjau į kambarį. Ten susiradau ilgą maikę. Nuėjau į dušą... Ten užtrukau 10 minučių kol išsimaudžiau."Dienelė buvo ilga" apsisausinus kūną užsimečiau maikę ant kurios buvo parašyta "true life" išsiploviau dantis ir nužingsniavau į lovą. Atsigulus į lova dar patikrinau facebook anketą,bet ten nieko naujo.... Užsukau į Megan anketą. Ten buvo tuzinas žinučių... "Meg kur tu? Kas tau? Ko neatrašai? Kur prapuolus tris metus?" ir dar daugiau yvairių žinučių. Išjungiau kompiuterį ir atsiguliau... Ir po pusvalandžio užmigau....
YOU ARE READING
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...