49D

52 4 0
                                    

Norėjosi mirti...Šitaip praverkiau visą naktį... Ką praverkiau tiksliau "pražliumbiau"
*Rytas*
Vėl mane prikėlė Ivn krizdamas į mano lova tiesiai ant manęs... O aš suunkščiau...
-Delbilas,-vos gaudydama kvapą pasakiau.
-Aš ir tave myliu ir labas rytas geroji pussesere. Tyliau nes Toma dar miega.,-pasakė ir pabučiavo man į žandą, kaip ir buvo mažiukas...
-Aha,-pasakiau ir galvą užsiklojau kaldra,kad nepamatytų raudonų mano akių...
-Igle kelkis,- pasakė.
-Ne ,-aš suunkščiau ir po mano žodžių netekau kaldros...
-Ne Ivn atiduok,-parašiau užsidenguso akis... Bet jis neregavo... Jau norėjau atitraukti rankas,kai pajutau šaltas rankas sau ant kojų.
-Ivn paleisk,-pradėjau spiekti,bet niekas manęs neklausė ir aš atsidūriau ant gringų..
-Durniau užpakalį susitrenkiau,-surikau ir pakėlus akis išvydau Maika.
-Maikai?
-Nu lygtais aš,nebent matai ką nors daugiau,-pasakė,o aš atsistojus apsikabijau jį per liemenį...-Greičiau renkis ir leiskis žemyn,o aš pasiimtu Toma ba ji nuo tavo spoegimo prasibudo,-jis nusijuokė... Jis paėmė dar truputuką apsimiegojusę Toma ir išėjo... O aš ir vėl atlikau rytine rutiną... Nusimaudžiau,išsivaliau dantis,apsirengiau Gelaxsine smtrumpą suknę... Plaukus susirišau į kuoduką ir papudravau truputį nosytę... Viską baigus nusileidau į apačią. Ten sėdėjo Ivn su Luma. Maikas su Džona ir Tir. Ir Toma kurę laikė Maikas.
-Labas,-pasakiau nusijuokdama.
-Labas ,-maloniai pasisveikino Džona.
-Labas,-pasisveikino Luma šiektiek įsitempus.
-Koki vėjai čia jus atpūtė?,- paklausiau.
-Na tu vakat ,tiksliai visą naktį verkiai... Gal galėtai paaiškinti?,- tarė Ivn...
-Ivn,sakiau nesikišt?,-paklausiau
-Bet jugi tu žinai,kad mums rūpi,-pasakė Ivn su Maiku choru...
-Jūs abudu žinoti mano gyvenimo skausmą,kuris man vis grįžta... Kiekvienas prisiminimas mane skaudina ir prašau nepriminkit man jos ,-pasakius man nuriedėjo ašara skruostu. Merginos į mane žvelgė keistu žvilksniu...

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant