Apsirengiau šortukus, nes laukia jau buvo šiltas pavasaris... Aš nusileidau į apače ir nuėjau į virtuve. Ten jau garavo ant stalo šilti pusryčiai. Už sėdėjo Ivn su Toma... Jis džiaugėsi ja... Taip ėjo metai... Ivn džiaugėsi su Toma. O ji gerokai ūgtelėjo... Per šiuos metus Ivn gavo mano pasitikėjimą,išmoko elgtis su vaikais... Viską sužinojo apie mano praleista laiką toj pagrobtoi "irštvoi"... Aš vėl ysidarbinau modeliu... Bet mane neramino vienas dalykas... Tommy... Jo jau nėra metai laiko...
*Po metų*
-Ivn,aš šendien su Toma eisiu pas Saša.. Tai būsi laisvas...
-A gerai,-mačiau jo šypseną...Papusryčiavus pasėmiau princese ir nusinešiau į antrą aukštą... Ten ja aprengiau ir mes išėjome pas Saša...
*Pas Saša*
Mums duris atidarė pati Saša...
-Sveikutė,-pasisveikinau ir apsikabinom su viena ranka.
-Labukas,-pasakė ir mes užėjome. Nuėjome į svetainę. Ten ant kilimėlio žaide Andžiala.. Taipogi pasodinau Toma. Jos puikei sutare. Tas pats kaip aš ir Saša..
-Igle?,-paklausė.
-Taip?,-atsakiau.
-Krikštynos už savaitės,-ji pasakė netvirtai.
-Taip,gal kas blogai?,-paklausiau.
-Mums reikia daug ką užsakysti ir noriu kad Andžialos krikšto tėtis,būtų Loli pusbrolis.
-Mes spėsim,o del to pusbrolio nesijaudink... Mažum kaip nors bu viskas gerai,-nusijuokiau.
-Aha,galvojau nesutiksi... Ir jis dabar išvažiavęs ,bet gryš ant krikštynų...
-Puiku,-atsakiau ir atsiverčiau tortų žurnalą...
-Mums reikia dviejų,-pasakė Saš,nes Saša su Loli bus Tomos krikštatėviai. O aš Andžialos... Taip ėjo visa diena... Tie žurnalai,užsakinėjimai,pakvietimai vargina daugiau nei matematika... O sakiau mokykloje, kad už matematika nieko negali būti sunkiau...
*Vakaras*
Atsisveikinau su Saša ir išėjome namo... Po keliu akimirkų buvome namie ir aš išvydau...
YOU ARE READING
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...