55D

40 4 0
                                    

Išsitraukiau sumautą peiluką ir užsimojau...
-Aš galiu viską!!! Viską moku !!! Moku sugražint skausmą!!,-pasakiau jo veidas perbalo ir jau ruošiausi durti kai mano ranką sustabdė Ivn.
-Igle,ne nereikia,-jis pasakė laikydamas mano ranką...
-Ką nereikia? Šitas šunsnukis turi "padvėsti" ,-atsakiau ir tuo tarpu man apsvaigo galva... Susvyravau... Nežinau kas man buvo...
-Igle tu to negali,-pasakė jis.
-Aš viską galiu... Neatsimeni tų keturių vaikinų? Kuriuos nužudžiau! Gal neatsimeni koks mano gyvenimas!!,-šaukiau visa gerkle ir atsidarė durys.. O... O... O pro jas įėjo Tommy...
-Tommy?,-klausiamu balsu ištariau jo vardą.
-Igle,nedaryk to,-jis ištarė ir ištiesė ranką į priekį. O aš nuleidau ranką žemyn ir peiliuką numečiau ant žemės... Žengiau link Tommy jis taipogi link manęs. Liko keletas žingsnių iki jo kai man vėl apsvaigo galva... Ir tamsa...Dar jaučiau,kai Tommy šaltos rankos sugriebia mane... Mano kūnas atsipalaiduoja, tasyk... Kas man darosi? Kodėl man ? Kodėl turiu kentėt? Kudėl ką maniau nužudžius jie prisikėle... Kodėl praeitis mane persekioja?... Ar man ilgai teks visa tai slėpt? Ar kas nors pasikeis? Ar toliau teks kentėt...
*Tommy pov.*
Bijojau,kad Iglė ką nors gali iškrėsti... Jos žvilgsnis buvo kaip Megan... Akys žvilgėjo pykčiu Džiakui... Bet kodėl? Kas tarp jų? Man atsitokėjus pamačiau žengenčia Igle link manęs be peiliuko... Aš ėjau link jos... Man trūko poros žingsnių ir Iglė suklupo. Gerai tai,kad spėjau ją sugauti... Jos kūnas atsipalaidavo kaip Megan tą kart... Kodėl ji taip primena man Megan? Paėmęs ją nuotakos stiliumi nunešiau į miegamąjį. Iš paskos sekė Džiakas su Ivn.
-Džiakai,į svetainę,-pasakiau.
-Kodėl?,-jis paklausė
-Džiakai,į svetainę pasakiau,-griežtu balsu ištariau ir jis nusileido į svetainę... Įėjus į Iglės kambarį ją paguldžiau į lovą.
-Kas čia įvyko?,-paklausiau pasisukdamas į Ivn.
-Vis Džiakas klausinėjo ką ji padarė! ? Ir vis klausinėjo visokių niekų ir pareiškė,kad ji neturi širdies.

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now