Kai staiga pro duris įlėkė Tommy. Jo akys išsivertė. O aš tiesiog kūkčiojau. Staigiu judesiu priėjęs trenkė Gigi. Ir jo veidas persisuko į kita puse. Tada vėl Tommy traukė vieną. Tada vėl Gi.Tada vėl Tommy,bet po šio smūgio atsijungė Gigi. Tommy priėjęs atrakino man ranką ir apsuko anklode. Pakėlė ir aš jį per kaklą apsikabijau. Vis dar kūkčiojau.
-Kur einam?,-Dar kūkčiodama paklausiau
--Dabar manau tau bus saugiausia pas mane.,-jis pasakė ir aš ysikniaubiau jam į krūtine."Aš Gigi pasitikėjau,o jis mane norėjo išprievartauti,jis šlykštynė"
-Tommy?
-Taip Meg.
-Aš atsiprašau...
-Už ką?
-Kad tave apgavau ir pašaukiau..
-Nieko tokio,aš pat kaltas nereikėjo man tavęs taip čia atsitemti.
-Galiu paklausti?
-Gali.
-Kaip Saša? Ar jai viskas gerai?
-Taip jei viskas gerai,ji turi vaikiną,ir laukiasi... Bet nenustojo tavęs iešakoti.
-Kodėl tu mane čia laikai?
-Nes... Nes aš tave įsimylėjęs...
-Tom tu žinai kad.... Bet ačiū kad mane saugojai,ir apgyniai.,-pabučiavau jam į skruostą. Įnešęs mane į kambarį, pasodino ant lovos ir nuėjo prie spintos. Kuitė geras penkes minutes. Ir išsitraukė laisva labai didelę maikę su užrašu "Lovely"
-Kam ji?
-Tau,apsirenk,o aš dabar nusisuku.
-Nereikia gali žiūrėt. Nes mano kūną puoše tik randai,-nusivyniojau antklode. Ji nukrito ant žemės,o aš laikau tik su apatiniais. Mano kūnas švietė prietamsoje. Apsirengusi bliuzute atsisėdau ant lovos
-Megan eik miegoti.
-Kur ?
-Į lovą.
-O tai tu?
-Aš miegosiu ant sofos,-pasakydamas dūrė pirštu...
-Ne,prašau,atsigulk šalia,nes aš bijau.,-žinoma įsirangiau į lova pirma,o šalia manęs atsigulė Tom. Jis gulėjo atokiai. Bet šiuo metu man reikėjo vuriškos rankos ir šilumos. Tad pakėliau jo ranką ir apsivijau aplinkui,bei prisispaudžiau artyn. Jaučiau kai jo kvėpavimas sulėtėja,o po to vėl atsitaiso... Jis buvo...
YOU ARE READING
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...