19D

52 7 0
                                    

Išvydau Gigi. Negalėjau į jį žiūrėti man jis buvo per daug šlykštus.
-Megan?
-Mmm,-bandžiau likti draugiška.
-Aš...
-Nereikia lele... Tu mane norėjai išprievartauti ir dar prašai atleidimo?,-pasėmiau šokoladą ir nubėgau į ziukio kambarį. Mačiau kai jų veidai persimaino,nes iš manęs to nesitikėjo. Nubėgus į kambarį masčiau:" man reikia pabėkt iš čia! Bet kaip?"Reikia galbūt pabūti dar gera pora dienų ir tada? Būt neblogas planas. Pabūsiu gera nuoširdi,nes man jau nusibodo būti čia antrus metus ir nesiruošiu ilgiau tūnoti....
Taip ėjo dienos ir aš sužinojau kad.... Kad aš laukiuosi  Tommy vaiko... Bet jam to neišdaviau.... Taigi pats metas!!!!  Palikau raštelį. "Mylimas Tommy manes čia nerasi... Man metas dinkti iš čia. Aš tave myliu,bet negaliu būt kai papūgėlė narvelį uždaryta du metus..  Atsiprašau,nors myliu. Ir Gi pasakyk kad atleidžiu jam užtą įvykį....
                Mylinti Megan."
Buvo durys neužrakintos,bet kameros. O mano darbas sudaužyti jas...taip skilo viena po kitos kameros... Tai baigus pasileidau bėgti miško takeliu. Kelias vis ilgėjo ir ilgėjo lyg galo jame nebūtų... Bet mano kamčios tesėsi neilgai... Kur man eiti? Saša!! Tikėkimės ji ten pat gyvena... Po pusvalandžio buvau prie Saš namų....
*Tommy pov.*
Gryžęs namo....

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now