-Aš viską žinau apie tave Ivn.,-pasakiau.
-Kas tu tokia?,-paklausė.
-Duok diržą Ivn. ,-pasakiau senu Megan griežtu balsu. Bet jis manęs . Tad paėmus ištraukiau diržą ir užveržiau jam koją...
-Meg?,-paklausė Ivn.
-Ar aš tau panaši į ją?,-paklausiau.
-Taip,net labai.
-Matai,pusbroli kaip gyvenimas elgesi su mumis,- atsakiau.
-Kur tu buvai dingus?,-paklausė.
-Eime,-pasakiau ir pakėliau jį... Vedžiau link savo namų.
-Meg,tu man neatsakiai...
-Aš ne Megan,-atsakiau.
-Kaip tai ne?
-Nematai? Mano veidas tai ne Megan.
-Na tai kas tu tokia.. Aš visai nesuprantu... Kas tu esi? Ir iš kur mane pažysti...
-Aš esu Igle... Taip senoji Megan... Bet dabar tyliau.,-pasakiau nes buvome prie durų.
-Kodėl?,-paklausė
-Toma miega,-atsakiau... Nebijojau,nes Saš mačiau kai išėjo namo...
-Kokia Toma?,-paklausė.
-Eime į vidų tada ir papasakosiu,bet tyliai...,-pasakiau ir mes užėjome... Pasodinau jį ant kėdės ir į vonia nulėkiau vaistinėlės... Po kelių akimirkų vaistinėlė buvo mano rankose... Nusileidau į apače... Taip taip per tą laiką kai buvau pagrobta aš išmokau siūti ir galėjau laisvai studijuoti mediciną... Nuplėšiau jojo kelnių kišką... O jis į mane tik žiūrėjo.Aš jam valiau žaizda su spirutų... Jis "unkštė". Baigus išsitraukiau adatą su siūliu,nes žaizda buvo " galinga"..
-Ė ė palauk,tu nemoki..,-jis išsigando.
-Aš moku, o tu nebijok,-pasakius daviau jam ysikasti rylete ir pradėjau siūti. Padariau neturės kabes. Sutvarščiau žaisdą.
-Baikta,-pasakiau.
- Tai tu man papasakosi,kur tu buvai ir kas ta Toma? Ir iš kur tu taip moku elgtis su peiliukais?
-Taip, papasakosiu... Mane buvo pagrobę...
-Ką kaip suprasti?
-Paprasta,mane buvo pagrobę... Per jį buvau sužeista. Ir vos nemiriau... Aš buvau pašauta... Ten būdama du metus išmokau medicinos... Per pirmą mėnesį nužudžiau du žmones... Nes jie kėsinosi mane išprievartauti...
YOU ARE READING
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...