20D

54 7 0
                                    

Grižęs namo radau išdaužytas kameras. Wtf kas čia buvo?.  Ilėkiau į kambarį ten buvo viskas sutvarkyta....
-Megan!!!,-sušukau,bet niekas neatsiliepė.
-Ziuki!!!!,-liepdamas laiptais dar šaukiau... Buvau prie kambario buvo,bet visur buvo tylu... Na kurgi ji? Kas jei atsitiko? Įėjau į kambarį jis buvo sutvarkytas. Tik nebuvo mobiliojo. Priėjęs arčiau pamačiau raštelį " Mylimas Tommy manes čia nerasi... Man metas dinkti iš čia. Aš tave myliu,bet negaliu būt kai papūgėlė narvelį uždaryta du metus..  Atsiprašau,nors myliu. Ir Gi pasakyk kad atleidžiu jam užtą įvykį....
                Mylinti Megan."
Ne,ne!!!! Megan pabėgo... Man ja reikia rasti.
-Tommy?,-Gigi balsas mane išgązdino.
-Mm?,-nepakėliau akių nuo raštelio.
-Kur Megan?,-jam paklausus atkišau raštelį.
-M-Megan pabėgo?
-Taip! Taip!! Ji pabėgo!,-nesutramdžiau ašarų.
*Gigi pov.*
Grįžęs niekur nemačiau nė Megan,nė Tommy. Užlipau laiptais ir pasukau link jų kambario. Jame išvydau Tommy. Jis rankose laikė raštelį...
-Tommy?,-paklausiau
-Mm?,-jis tik atsakė ir tolyn spoksojo į raštelį.
-Kur Megan?,-jis man jį atkišo,o ten buvo parašyta "Mylimas Tommy manes čia nerasi... Man metas dinkti iš čia. Aš tave myliu,bet negaliu būt kai papūgėlė narvelį uždaryta du metus..  Atsiprašau,nors myliu. Ir Gi pasakyk kad atleidžiu jam užtą įvykį....
                Mylinti Megan."
O Dieve Megan man atleido... Pala.. Pala Megan pabėgo?
-M-Megan pabėgo,-pasimetęs paklausiau.
-Taip! Taip!! Ji pabėgo!! ,-Tommy akyse pasirodė ašaros... Man buvo gaila į jį žiūrėti. Aš turiu ją surasti.
*Megan pov.*
Buvau prie Sašos namų. Pasibeldžiai duris. Jas atidarė kokios 20m vaikinas.
-Labas,-pasisveikinau
-Labas,ko ieškai?,-paklausė.
-Amm,Saša dar čia gyvena?
-Taip,o kas tu tokia būsi?
-Aš jos draugė.
-Nematyta
-Tave pa....

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now