3D

182 16 11
                                    

Aš nebūčiau aš jei... Nrbandyčiau iš čia dinkt!. Atsikėlusi nuo lovos priėjau prie durų. Palenkus rankena jos atsidarė... Aš išėjau. Prieš mane atsivėrė du ilgi kalidoriai. Patraukiau į kaire. Sienos buvo nudažytos šviesiai žalia spalva. Mano mėgstamiausia. Bet netame esmė. Ant jos bo pakabyta keleta nuotraukų... O tose nuotraukose buvo mano... Mano ...mano tėtis su kažkokiu vaikinu(apsiverkiau). Bet tas vaikinas... Tas vaikinas.. Kur jis man buvo matytas?. Mano mintis nustelbė žingsniai. Aš  į kažkokį kambarį. Apsidairiusi išvydau užrašą. "Tommy" didelėmis raidėmis. "O šūdas jis eina į kambarį" o aš pasislėpiau į spintą. Mačiau pro praviras spintos duris kai.... Kai... Kai Tommy..... Kai Tommy nusirengia. Jo.... Jo....Jo presiukas toks ryškus..... O tatiuriuotė ant peties..... Jam labai tiko. Joja buvo pavaizduotas drakonas.... "Pala Megan! Kur tau ta taturiuotė matyta? Megan nebandyk apie jį svaikt jis tavo pagrobėjas".Negalėjau atsiminti kur esu ja mačius. Bet per rūką matau senelį prieš pora metų ir vaikinuką kokios 16 metų. Ir ja turėjo. Atsiminiau. Tai tas vaikinukas buvo Tommy. Garsiau pasakiau. Ir susivokiau kad mane išgirdo jis. Ir.... Ir... Ir aš nugriuvau spintoja.... O kam? Va tam kad apsimesčiau nualpuse. Ir man tai pavyko.Jis paėmė mane ir prisiglaudė prie nuogos savo krūtinės. " Aš lydausi!!!!! Megan nebandyk sakau nebandyk" mano pasąmonė kalbėjo nesąmones. Jis mane paguldė ant minkštos lovos. Jo švelnios rankos buvo man ant liemens. Ir vėl viskas kartojasi. Jis pakėlė maikute. Jaučiau,kad tvarstis buvo kruvinas... Jis jį povaliai nuėmė ir pasilenkęs išėmė iš spintelės nauja tvarstį. Jo judesiai buvo švelnūs lyg nenorėtų sužeisti,o man tai patiko. Baigęs tvarstyti nuėjo link savo spintos. Ten kažko kuitė. Bet ko nesupratau...Po poros minučių išsitraukė pilką maikę. Ant kurios buvo užrašyta "I feel so free". Priėjęs arčiau pradėjo nurenginėti maikę. O va tada pasijutau nejaukiai ir pradėjau muistytis. Bet... Bet jo tai nesustabdė. Jis nurengė mane. Ir aš laikau ant apatinio trikotažo. Jo ranka perėjo man per pilvuką. O tai mane jaudino. Bet jis neleido sau manim pasinaudoti. Aprengė savo maike ir mane užklojo. Ir pats atsigulė šalia. Apsikabino mane per liemenį. Žinot ką? Aš būčiau jį kabinus jei jis būtų nebuvęs mano pagrobėjas.Neneiksiu man jo prisilietimai patiko... Ir aš užmigau...

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now