56D

35 4 0
                                    

Po Ivn žodžių mano venose kraujas tiesiog "užvirė". Pakilęs nuo lovos dar Igle perbraukiau per skruostą.
-Ivn,kur Toma?
-Su Luma.
-Tai gerai,pasišauk jas čia,-išbėriau greitu ritmu... Jis greitai dingo iš kambario ir po keletos sekundžių stovėjo su Toma ir Luma...Ivan stūmtelėjęs į šoną,kad galėčiau praeiti pro duris... Atidaręs duris greitu žingsniu ėjau link laiptų... Priėjęs laiptus tiesiog " nuskridau" jeis. Nuėjau į svetainę,o Džiakas sėdėjo lyg niekur nieko... Priėjęs smogiau į veidą. Jo veidas "persisuko".
-Už ką?,-jis vaidino šventą avinėlį.
-Už tai kad tu sakiai Iglė yra beširdė,-pasakius vožiau jam antrą kartą. Iš jo lūpos ir nosies prasimušė kraujas.
-Apie ką tu?,-jis paklausė.
-Nevaidink švento! Džiaukis kad likai gyvas po Megan... Galėjai ten padvėsti.,-išrėkiau ir trenkiau vėl,o jis vis į mane žiūrėjo.
-Beeettt kaaadd jjii nuzzudė,-jis ištarė
-Na ir kas!!! Matyt tam buvo suknista priežastis!!! Ji manę priėmė kai buvau gatavas... O galėjo palikti,kaip " šunį" už durų!!!,-pasakęs vėl trenkiau... Ir tada iš viršaus pasigirdo balsas.
-Tommy užteks,-jis buvo dar silpnokas.
-Negaliu,-atsakiau.
-Tai pradėk galėt... Aš taip pogi viską ir apie tave žinau...,-ji pasakė ir mane tai sukrėtė.
-Ką tu žinai?,-paklausiau,o Iglė netvirtu žingsniu žengė laiptais.
*Iglės pov.*
Jis paklausė ką aš žinau... Mane net juokas ima... Aš viską žinau mažyti...
-Na nuo ko čia pradėkim...,-pasakiau
-Nuo pat pradžių.,-šis ištarė ir abudu spoksojo į manę... Nieko nesakiau ir tempiau "gumą" nulipus laiptais nuėjau prie sofos. Pasilenkus pakėliau peiliuką ir pradėjau sukiojau tarp pirštų.
-Ką apie mane žinai netverdamas,- paklausė Tommy
-Na visų pirma ,kad esi pagrobėjas,nors ne tau žmones parduoda tai kaip čia gražiau pavadinus... ,-mąsčiau ir sukau peiliuką tarp rankų... Mačiau,kai Tommy veidas surimtėja,- Va "SUPIRKĖJAS" ,-šūktelėjau ,-O tu mielasis Džiakai... Nevykėlis,kuris šmeižia merginą ir bando po to ją išprievartauti... Bet pas nukenčia... ,-pasakius trenkiau iš alkūnės Džiakui per veidą.. Jis susėmė už jo.

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora