6D

122 10 0
                                    

Juos aš sekiau, sekiau.... Ir užsukus už kampo kraujas nutrūko.... Kaip suprasti? Kaip tai galėjo būti? Megan ne!!! To negali būti,kad tu miriai.... Ir kur tavo kūnas?.
*Megan pov*
Klaidžiojau kolidoriais. Kol sutikau išvaizdų,maloningą,gražių bruožų vaikiną. Jis mane pamatęs neteko amo. Dar žengiau pora žingsnių. Bet jo jų mane apleido jėgos ir aš suklupau. To vaikino rankos spėjo mane sugriepti.
-Koks šitos gražuolės vardas?,-paklausė,bet aš neturėjau jėgų atsakyti.-Mano vardas Gigi,-jis pratesė. Mane nešė ant rankų kokias penkes minutes. Staiga sustojom. Jis atidarė kažkokias duris. Jam spėjus įeiti mane nukrėtė šaltis... Lyg būčiau šaldytuve... Mano kūną, kuris buvo lyg šaltiena,paguldė ant šalto stalo... Per mano kūną perėjo šiurpuliai. Sukaupiau šeip ne taip jėgas ir apsidairiau... Šitame kambaryje buvo daug aparatų, peiliukų,vaistų. Tai... Tai.... Operacinė.Pajaučiau ant burnos kaukia. Iškarto bandžiau nekvėpuoti,bet pradėjau dusti. Tad įtraukiau.... Skonis buvo vaisinis,lyg valgytum saldainius... Girdėjau Gigi balsą "Nebijok,tu paveiksi ir tau bus viskas gerai" jis buvo nuoširdus,bent man taip pasirodė. Po jo žodžių mano akys užsimerkė.
*Gigi pov.*
Kai ją sutikau. Aš pasimečiau. Ji buvo nuostabaus grožio. Bet jos kraujuotas kūnas man nedavė ramybės. Ji žengė pora žingsnių ir suklupo. Paėjau ja ant rankų ir nešiau į operacine. Per ta laika paklausiau koks jos vardas, bet ji nieko neatsakė. Įėjas į operacine paguldžiau ja ant operacinės stalo. Ji bandė apsidairyti. Aš už dėjau jai migdomąją kauke,pasakydamas "Nebijok,tu pasveiksi ir  tau bus viskas gerai". Ir ji užmigo. Ėjau nuplėšti jai maikutės. Ir supratau iš užrašo, kad tai Tommy maikutė. " Wtf? Tommy ką tu padariai" keikiau jį mintyse. Nuplėšus maikutę,ant jos šono atsivėrė šautinė žaizda. Ji atrodė labai blogai... Buvo sunku ją susiūti. Apžiūrėjus šautine vietą kulkos ten nebuvus. Baigiau tvarkyti šoną ... Bet mane nustebino pjautinė žaizda. Ji... Ji buvo labai gili,bet kaip nekliudė venų... Jei ranką turėjo perpjauti profas. Arba tas kuris norėjo ją pažeisti ir pasinaudoti,o ant galo nugalabyti.... Operacija truko apie pora valandų. Bet kas blogiausia tai kad jos kraujo grupė "2 rezus",o aš jo neturėjau.... O jai buvo jis svarbus,nes kitaip ji galėjo mirti.... Tokia pat kraujo grupę turi....

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now