*Tommy pov*
Megan pažystu nuo vaikystės. Ji manęs gal būt neprisimena. Ja buvau matęs prieš pora metų kai jai buvo 14,o man 16. Ji vis žiūrėdavo į mano tatiuriuote ,o ant galo pabėgdavo,ji buvo baikšti,verkšlenanti,išpuikinta panelė. Bet jos drastiškas poelgis mane.Nustebino.Ji išgelbėjo man gyvybę. O kita žmogų nužudė,jos veidas buvo šaltas. Ji nieko nesibijojo. Bet aš negaliu palikti visko taip. Išėjęs į kolidorių patraukiau į dešinę pusę. Eidamas tikrinau kiekvieną kambarį ir kampus.
*Megan pov*
O aš bandžiau sučiupti peiliuką. Ir man pavyko. Šaltakraujiškai badžiau Džiako kūną. Mano pyktis ir ašaros veržėsi pro kraštus. Negalėjau suskaičiuoti durtinių žaizdų... Gal jų buvo 10,o gal 20,o gal ir daugiau. Nusiraminusi apsirengiau ir patraukiau tolyn. Nors kraujas tekėjo tiek iš rankos, tiek ir iš šono,bet ėjau tolyn.
*Tommy pov*
Paieša buvo sunki. Ėjau vis nieko nepešęs. Kai prie vienų durų priėjęs pamačiau kraują. "Tikėkimės tai ne Megan kraujas. "
Įėjęs išvydau patį didžiausia košmara .Ant lovos kraujo klane gulėjo vaikinas su daug durtinių žaizdų. Pavertus jį išvytydau.... Tai buvo Džiakas.. DŽIAKAS. Mano pusbrolis.Jis buvo miręs. Pasisukęs pamačiau kruviną raštelį kuriame buvo parašyta.
"Tai ką mielas Džiakai,nepavyko tau manimi pasinaudoti ir nepavyks perskaityti šį laiškelį,nes esi anapilį,žinau,žinau tavo žymė man ant rankos liks amžinai. O jei skaitai šį laišką Tommy tu atsimink aš atkeršysiu už pagrobimą,už šūvį, ir gali būt kad aš esu ligoninėja dar varijantas merdžiu arba jau miriau,nes kraujas taip greitai laša kaip lietus iš dangaus.
Su meile Megan"
Ne ji žiauri,aš negaliu leisti jei mirti. Man reikia jos gyvos . Išėjęs iš kambario ėjau kai pamačiau,Kraujo lašiukus. Juos aš sekiau,sekiau ir.....
YOU ARE READING
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...