50D

44 4 0
                                    

-Apie ką jūs čia?,-paklausė Luma su Džona choru.
-Ilga ir nelabai faina istorija,-atsakiau. Po mano žodžių stojosi nejauki tyla.
-Gal kam arbatos?,-nejaukę tylą pertraukė  Ivn.
-Man,-Luma ištarė ir nusekė paskui Ivn į virtuvę.
*Luma pov.*
Po Iglės žodžių aš sutrikau... Apie ką ji kalba? Kas jei buvo? Man reikia išsiaiškinti! Man ji atrodo tokia nekalta,miega mergina...
-Ivn?,-paklausiau
-Ką mažute ?,-paklausė
-Apie ką kalbėjo Igle?,-paklausiau
-Apie savo gyvena...,-atsakė
-Aš kažko nežinau?,-paklausiau
-Tu daug ko nežinai,-atsakė Ivn
-Gal gali papasakoti?
-Na gerai... Šeip ji yra Megan... Mano puseserė...,-jis užtilo
-Ką ? Tai ji ne Iglė?
-Ji savo vardą pasakeitė..,-atsakė
-Gerai,tęsk toliau.
-Ją prieš tris metus buvo pagrobę... Ji ten vos nemirė..  Jei teko perpilti krauję... Iglė nužudė daug žmonių ir išsimylėjo vieną iš pagrobėjų... Ji per du metus įgavo jų pasitikėjimą ir tiesiog jie matė,kad ji yra daug stipresnė nei jie manė. Ir vieną dieną jie paliko ją namie,o ji tuo sasinaudojusi pabėgo... Bet manęs daug kas neramina...,-jis ištarė,o aš apšalau... Iglės gyvenimas tikrai sunkus... Žinoma aš ir esu patyrus prievartą iš savo tėvo... Bet po to jis atsiėmė. Mano rankos sukruvytos jo krauju... Bet kas neramina Ivn?
-Kas Ivn? Kas tavęs neramina?
-Toma... Iglė niekada nepasakojo apie jos tėvą... Gal tai tas pats pagrobėjas? Kurį ji pamilo... Gal ji jam atsidavė?,-jis save apipylė klausimą.
-Bus laikas viskas išsiaiškinsim,-raminau jį,-O tu man kada atskleisi kas tau sužeidė koją?.
-Nežinau,-atsakė..
-Tai kas žino? Man jau pabodo tavęs to paties klausinėti! Man dėl tavęs neramu,-pasakiau pakeltu tonu.
-Mažute viską sužinosi greitu laiku,-jis pasakė ir priėjęs per liemenį apsikabino ir pabučiavo į žandą...
-Kada? Kada bus tas laikas?,-klausiau susirūpinusi..
-Greitai mažyte labai greitai,-po jo žodžių į virtuvę įėjo Iglė su Toma ant rankų...
-Apie ką kalbatės?,-paklausė ji...

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now