Tai ėjo visa savaitė... Su Tobby vis labiau kalbėjomes. Išsikalbėjau... Bet nesakiau tiksliu pagrobėjų vardų... Nes nenorėjo kad jis sutrugdytų mano kerštui, kuris verda... Mane jis suprato taip kaip seniau. Žinoma jis buvo šokia nuo kai kuriu dalykų... Paviždžui nuo žudymų. Jugi aš buvau visko baiminga merginuki,kuri buvo naivi... Visų klausė ir paklusdavo...
*Po savaitės*
Ejau gatve. Kurioja buvo daug taksafonų... Ir atsiminiau... Numeris.... Pakuitusi pinigę jį radau."Metas kerštui..." Nuėjau prie taksafono... Surinkau numerį...
-Laba,-atsiliepė švelnus Tommy balsas.
-Laba dieną,aš dėl Megan,-pasakiau pakeitusi balsą.
-Taip,kur ji?Ar jei viskas gerai?.
-Užjaučiu,Megan mirė ir ja palaidojo vakar...,-ištariau ir girdėjau dūštančia vaza... "Man pavyko... Gal suprasi kaip aš kentėjau"
-Kur ji palaidota?,-paklausė prikimusiu balsu...Bet aš tik padėjau ragelį ir nuėjau... "Mano kerštas stulbinantis.... Kentėk ! Kentėk! " Man palengvėjo... Žinau dabar kad mano širdies niekas nespaudžia... Savo pažadą įvygdžiau.
*Tommy pov.*
Man paskambino panelė ir pasakė kad... Kad Megan mirė.... To negali būti... Tai netiesa... Ni negali būti gyva... Megan senelis... Jam reikia pranešti...
-Laba diena,ponia Lomi.
-Labas,mielasi Tommy. Kaip Megan ?
-Megan... Megan prieš biveik devynius mėnesius pabėgo...
-Ką? Kur ji dabar?
-Ji..Ji... Man pranešė,kad ji mirė su mano kūdikiu...
-Ką? Su kūdikiu? Megan laukėsi?
-Taip ponia Megan laukėsi...
-Nuo ko?
-Nuo manęs,-po šitų žodžių pokalbis baigėsi,nes Lomi padėjo ragelį... Man reikia skristi... Pas Igle... Jei reikia palaikymo...Ir ji turi tai žinoti.... Užsisakiau bilietus... Mano srydis ketvirtą valandą nakties.... Tai būsiu pas Igle apie 8h Ryto tikėkimės jai viskas gerai... Nes seniai nebendravom.... Ji manęs neužmiršo...
*4 h. Ryto*
Mano lėktuvas jau pakilo... Skrendu... Ištiesų turiu baimę lėktuvams... Nežinau kodėl... Ir kada ji atsirado pas mane. Bet skrydis buvo geras ir ramus ... O vaizdas-nuostabus...
*Oro uoste*
Pagaliau jau nusileido... Išėjau... Pasiėmiau savo bagažą... Manęs jau laukė Gigi..
ESTÁS LEYENDO
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...